Přehledně: D1 je téměř hotová. Kdy a kde zmizí poslední omezení

Práce na ekoduktu na D1. Foto: SkanskaPráce na ekoduktu na D1. Foto: Skanska

Zbývá opravit protektorátní most Šmejkalka, který byl z modernizace vyjmut.

40 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdeněk

víc jak deset let oprav a přitom taková blbost

Strojvedouci

Nejvetsi problem jsou vychcanci kterym nestaci ani 3 x vetsi vykupni cena pozemku a jsou schopni vydirat stat treba o 20ti nasobne vetsi penize… Temto lidem je potreba nabidnout ADEKVATNI odskodneni a pri pripadnych protestech vyvlastnit a nahaty je pak vyhnat bicem… Jenze to by nesmela bejt doba slunickaratvi, 50 ti pohlavnich jedincu, LGBT degeneratu a politiku kteri se umeji jenom hadat o hlasy a vymejslet kundoviny typu objizdet cyklisty 1,5 m kdyz se diky tem idiotskejm cyklopruhum uz ani to auto do pruhu nevejde… u staveb s narodnim zajmem bych se takovejch lidi vubec neptal.. prostw tu povede dalnice/rychlodraha… Číst vice »

Arnost Dlouhy

Pane, preji Vam aby vas majetek take nekdo vykoupil, ono ne vzdy jde jen o penize

Karel

Pane, já s ním bezvýhradně souhlasím, s každým písmenkem.Vychcánci a třeba i řad „neúplných soudců“

ZdendaP

Nenapadlo Vás třeba zkusit se do té Číny přestěhovat? Když je to tam tak super, že se tam s nikým nemažou.

def

totální výsměch, neschopnost úředníků, selhání politiků = současný stav D1 po faceliftu. Asi počítají s tím, že v rámci greed dealu tam budou jezdit jen papaláš elektrofároš

Joe

No tak máme hotovo a můžeme začít postupně opravovat. A nebo chystat vizualizaci a projekt na třetí pruh, abychom to za 20 let rozjebali komplet znovu.

JardaP

A ten dnešní odpolední masakr před Humpolcem směrem na Prahu (cca hodina + na necelých 10km) byl rovněž součástí předvolebního PR? A ve druhém směru kužely po stranách a vybetonované nové fleky ve vozovce? Modernizace se sem-tam asi trochu nepovedla (?).

Pavel

Co znamená modernizace pro 21.století ,když to má 4 pruhy,to je páteřní komunikace naší republiky ?Kdo to vymyslel?vlk se nažral a koza….

Dusanh

A co ta oprava u Velké Bíteše, co taky byla vyjmuta?

Připravuje se vůbec nějaká „modernizace“ (tj. zejména CB kryt) z Prahy do Mirošovic?

Paja

Tak nedávno skončila výměna asfaltu u Říčan, takže bych ŘSD určitě nepodezíral z toho, že se na tomto úseku chtějí po 30 letech vrátit k CB krytu.

Sch

Určitě bufr potřeba opravit povrch před exitem Mirošovice ve směru na Brno. Kamiony v kolonách tam vytlačily koleje. Není to poprvé v opačném směru to bylo po opravě navazujícího úseku také potřeba. Ale do voleb se neznačně. V zimě to bude zajímavé, už teď tam mají kamiony při řazení do prostředního pruhu na Brno co dělat, aby to ukočírovali.

Kzl

Tam se bude makat až příští stavební sezónu. Ale CB vozovka to nebude. Jen nový asfalt.

prag

To určitě nebude. Klaus rozhodl že tam bude asfalt, tak to tak zůstane 😀
CB znamená odtěžit to do podloží a stejnej nářez jako se to dělalo po trase, čili skoro nová dálnice.

lukas

Děkuji za opravu, ale od 1.9. se už po D1 drncat nemusím 😂 a za 12 let jí mám plný zuby co mi zbyly.

Alois

To jako nejsou schopní za 8 let získat pozemky a stavební povolení! na blbej most!? To má fakt jediný řešení Celý ŘSD an bloc zrušit a vybudovat úplně novou organizaci s poddmínkou, že tam nesmí pracovat bývalí zaměstnanci ŘSD.

Karel

A vy by jste tam nastoupil jako generální ředitel, na vlastní žádost. Ha ha ha

Tomáš Gottschalk

Kdyby byla v uspořádání 3+3, tak bych možná připustil, že je D1 mezi cajzlove a šalingradem fertig.

PetrOgar

A pro koho by ty tři pruhy byli? Tam kde jsou, tak se stejně nevyužívají, protože čecháček svůj prostřední pruh neopustí…

Potulný wechtr

Pro koho by byly 3+3 pruhy?
Jestli se nevyřeší v brzké budoucnosti dostatek kapacity pro nákladní vlaky, tak ty dálniční pruhy navíc, by určitě využily kamiony.

Cestovatel

Současné vytížení trati už nedovoluje snížení kamionové dopravy.

Karel

Upřesňuji „polské kamiony s českým dřevem“.To by jim šlo.Devastovat dálnici a šmelit s českým dřevem.

Cestovatel

Pražáček.

Paja

Často se tu kritizuje, že se nemyslí u oprav nebo výstavby dopředu. Já myslím, že u modernizace D1 se dopředu myslelo. Je to oprava na 30-40 let. V té době přece bude (snad) hotová D35 od níž si všichni slibují pokles dopravy na D1.
Také se už nebudou prodávat auta se spalovacími motory a na elektromobily zdaleka tolik lidí nedosáhne.
A navíc po sérii modernizací už bude opět průjezdný I.TŽK. A kdo ví jestli už se stejně nebude jezdit VRTkou.
Takže tolik k tomu zářnému futúru.

Zdeněk Fila

Jste docela optimista nebo jste chtěl napsat 140 let. Vrt u nás za 30 let je něco nemožného. D35 také.

prag

Na co tři pruhy, když od Mirošovic až k Brnu je max 40 tisíc aut denně? To leda že byste si to zaplatil z kapesnýho a postavil sám.

Honza

A příští rok začneme přestavovat D1 kolem Brna a to bude teprve sranda 🙂

Sch

Kdepak abychom projeli D1 bez kolon. To rozšiřování u Brna už také mělo začít dávno.

Pavel Skládaný

Poněkud zavádějící titulek. Bylo by dobré upřesnit, že autor myslí úsek Mirošovice-Kývalka. Úsek Říkovice-Přerov se ještě ani nezačal stavět, zde je dálnice sotva „téměř projednaná“.

dejf

tvl ta šmejkalka je stejně komedie, to je jako kdybychom mrtvýho oživili tím, že mu z karty škrtneme že umřel.

Azkaban

Kolik asi voličů se naposlední chvíli rozhodne volit ANO jenom proto že se po X letech dokončí rekonstrukce D1? Určitě to rozhodne volby! Nechápu že to furt někdo má potřebu řešit

Kubrt

Polovina voličů se rozhoduje měsíc a méně před volbami, 7 % dokonce až v den voleb. Já to nechápu, ale je to tak (a podle toho ty volby dopadají).

Ten_z_Biliny

D1 byla rozbitá co já pamatuju a to to nějakých 30 let bude. Před ANO tu na dopravě byla ODS a ČSSD, chvilku Bárta z VV. Kdo z nich s něčím něco dělal? ODS zabila železnici zakonzervováním, při kterých docházelo také ke komplikacím, kdy si pamatuju reportáže, jak mají vlaky zpoždění, protože se dělá moc úseku najednou, dálnic se taky tolik nepostavilo, ČSSD s tím nedělala nic a jen pokračovala v tom, co dojebala ODS. VV škoda mluvit. Ale budeme tu nadávat na ANO. Ať se vám to líbí nebo ne, tak to udělali i s problémy s tím spojenými,… Číst vice »

Paja

Pane vy jste dobrej matlák. Zkuste si to po sobě přečíst.
Btw. když tu píšete o D1 jako světlejší chvilce … tak já myslím že proti Blance je to hodně slabej odvar. O tom že Blanka je městská záležitost, nikoliv státní škoda mluvit.

Ten_z_Biliny

Blanka – Bém – ODS. O dost dražší než vysoutěžená cena vs nižší ceny oproti předpokládaným u oprav D1. Matlák, no…

Jiří

Tak určitě.
Podle vašeho příspěvku to vypadá, že opravu D1 zařídil Babiš.
Asi jo. Oprava D1 začala v květnu 2013. Babiš je pod října 2013 v parlamentu. Takže opravu D1 zařídil dřív než se dostal do politiky.
Prostě maká do roztrhání těla.
Škoda, že nemáme víc takových.

Ten_z_Biliny

Ukažte mi, jak probíhaly výběrové řízení na stavební firmy před a s Babišem? Za Babiše dost klesla cena staveb a odhalil se průšvih s Metrostavem, viz jeho úplatkářská aféra? Za Topolánka bylo předem jasné, kdo bude stavět a kdo komu pošle všimné

Jiří

Chtěl jsem hlavně poukázat na to, že příprava stavby nebo modernizace trvá hodně dlouho ( to víme všichni). Když pominu, že stavbu řeší ŘSD a ne Babiš, tak Babiš přišel k hotovému a už jen dělal ta výběrová řízení. Nízká cena byla podle mě díky tomu, že firmy chtěly stavět za každou cenu.
Ale stejně tak, pokud Babiš ( ve skutečnosti ŘSD) začal pracovat na nových dálnicích ( stavební povolení), tak z toho může těžit následující vláda a chlubit se tím, že zařídili nové dálnice ( ať už to bude Babiš nebo někdo jiný)

Lektor

Taky jsem si řekl že budu volit ANO, protože tento týden dokončí D1- jsem z Hradce a po D1 jsem v životě nejel… 🙂

prag

No a?