Přehledně: Brněnský dopravní podnik představil letní omezení tramvajového provozu
Oprava tramvajové trati na Palackého třídě v Brně. Foto: DPMB
Největší akcí bude rekonstrukce úseku Osová – Starý Lískovec.
Největší akcí bude rekonstrukce úseku Osová – Starý Lískovec.
Škoda, že sa rovno neopraví aj Renneská, keď už po nej nebudú celé prázdniny jazdiť šaliny…
Tramvaje v Brně? To jsou věci…
ha ha ha
Co je na tom podivuhodného? 😀 Vždyť tam byly dřív než tramvaje v Praze.
V Brně přece jezdí šaliny …
„Elektrische Linien“. Jezdí ovšem spíše vozy než linky. 🙂
Neberte všechno tak vážně.
Opakovaný vtip přestává být vtipem.
Proč? Vždyť o nic nejde.🙂
Co vím, tak má být asi dvě stě metrů od Rosického náměstí. Aspoň se to někde psalo, že v půlce úseku mezi výhybkama do Komína a Rosického náměstím.
Už se to tam staví
Je to smutné, že si město a DP nechá takto degradovat svou síť na jedné z hlavních tratích do centra. Nové zastávky takto blízko centra akorát prodlouží jízdní dobu 95% cestujících, už takto je cestovní doba šalinou do Bystrce na hraně atraktivity.
Souhlasím, že by tam v pohodě stačil chodník podél té trati od těch vyhíbek po Rosického náměstí.
Na rozdíl od té zastávky v Lískovci, tady bude asi mnohem víc zmařených osobominut cestujících z Bystrce a Komína do centra než těch, kterým to ušetří cestu. Naopak v Lískovci, prakticky jednu zastávku před konečnou, to bude z tohoto pohledu spíš přínos.
Osová – Starý Lískovec, tedy úsek, kam se už loni 4,5 měsíce, vlivem výluky sousedního úseku, nejezdilo…
Ale žel, nebylo to opraveno tehdy, ale až nyní, při další 2měsíční výluce… 🙁
Otázka je jestli byly peníze, kapacita či připravený projekt, aby se to dalo udělat už loni.
Mimochodem, časem lze očekávat ještě další úplnou výluku kvůli rekonstrukci křížení pod krematoriem tj na spojení tratí od Renneské a Vídeňské.
rozpocet nenafouknes , nic vic nic mene…+ bylo covidove obdobi takze ani MMB nemel z ceho pustit
Chápem, že táto salámová metóda nie je ideálna, ale žiadne riešenie nie je ideálne.
Napríklad Bratislava sa rozhodla ísť opačnou cestou a namiesto postupného opravovania tratí sa rozhodla, že jedna radiála sa bude opravovať a modernizovať celá naraz. Zatiaľ je hotová len jedna so štyroch, ostatné majú už roky meškanie a je tam plno problémov s projektami…
Opravdu se ta nová tramvajová zastávka v Brně-Komíně bude jmenovat Podveská?
Jedna zastávka Podveská již existuje, ale obsluhují ji pouze trolejbusy a je přes 600 m daleko od té nově uvažované…
DPMB to tak tvrdí – zdopravy.cz víceméně převzal tiskovou zprávu z https://dpmb.cz/cs/download/8213 .
Název zastávky snad musí změnit, mít dvě nepřestupní zastávky stejného jména je blbost. A celkem by mne zajímalo, kde přesně tu zastávku chtějí postavit – někde u tramvajové smyčky? Nebo na druhé straně blízko ulice Sochorovy?
U nových baráků na Sochorově. Bude se kvuli tomu i posouvat rosickeho náměstí výhledově
Už ste to staví, na pravé straně při parkoviku
Je to pitomost. Jízdní doba do Bystrce je neadekvátně dlouhá už dnes. Přidávání dalších zastávek na hlavních tratích jesystematická degradace MHD. Místo toho se měl od nové zástavby raději udělat chodník přímo na zast. Rosického nám, která je fakt nedaleko.
mas pravdu tam ale neni misto pro chodnik a jit sa da pohodlne od skoly