Přehledně: Brněnský dopravní podnik představil letní omezení tramvajového provozu

Oprava tramvajové trati na Palackého třídě v Brně. Foto: DPMBOprava tramvajové trati na Palackého třídě v Brně. Foto: DPMB

Největší akcí bude rekonstrukce úseku Osová – Starý Lískovec.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
autobusik2

Škoda, že sa rovno neopraví aj Renneská, keď už po nej nebudú celé prázdniny jazdiť šaliny…

j.k.l.

Tramvaje v Brně? To jsou věci…

Paolo

ha ha ha

robert

Co je na tom podivuhodného? 😀 Vždyť tam byly dřív než tramvaje v Praze.

gringoAD

V Brně přece jezdí šaliny …

Frantisek

„Elektrische Linien“. Jezdí ovšem spíše vozy než linky. 🙂

j.k.l.

Neberte všechno tak vážně.

lsp

Opakovaný vtip přestává být vtipem.

Cracatit

Co vím, tak má být asi dvě stě metrů od Rosického náměstí. Aspoň se to někde psalo, že v půlce úseku mezi výhybkama do Komína a Rosického náměstím.

Kleist

Už se to tam staví

Domis

Je to smutné, že si město a DP nechá takto degradovat svou síť na jedné z hlavních tratích do centra. Nové zastávky takto blízko centra akorát prodlouží jízdní dobu 95% cestujících, už takto je cestovní doba šalinou do Bystrce na hraně atraktivity.

Kleist

Souhlasím, že by tam v pohodě stačil chodník podél té trati od těch vyhíbek po Rosického náměstí.

Vojta

Na rozdíl od té zastávky v Lískovci, tady bude asi mnohem víc zmařených osobominut cestujících z Bystrce a Komína do centra než těch, kterým to ušetří cestu. Naopak v Lískovci, prakticky jednu zastávku před konečnou, to bude z tohoto pohledu spíš přínos.

xyz

Osová – Starý Lískovec, tedy úsek, kam se už loni 4,5 měsíce, vlivem výluky sousedního úseku, nejezdilo…

Ale žel, nebylo to opraveno tehdy, ale až nyní, při další 2měsíční výluce… 🙁

Ondra K.

Otázka je jestli byly peníze, kapacita či připravený projekt, aby se to dalo udělat už loni.

Mimochodem, časem lze očekávat ještě další úplnou výluku kvůli rekonstrukci křížení pod krematoriem tj na spojení tratí od Renneské a Vídeňské.

Paolo

rozpocet nenafouknes , nic vic nic mene…+ bylo covidove obdobi takze ani MMB nemel z ceho pustit

autobusik2

Chápem, že táto salámová metóda nie je ideálna, ale žiadne riešenie nie je ideálne.
Napríklad Bratislava sa rozhodla ísť opačnou cestou a namiesto postupného opravovania tratí sa rozhodla, že jedna radiála sa bude opravovať a modernizovať celá naraz. Zatiaľ je hotová len jedna so štyroch, ostatné majú už roky meškanie a je tam plno problémov s projektami…

micek

Opravdu se ta nová tramvajová zastávka v Brně-Komíně bude jmenovat Podveská?
Jedna zastávka Podveská již existuje, ale obsluhují ji pouze trolejbusy a je přes 600 m daleko od té nově uvažované…

mgr.pavel

DPMB to tak tvrdí – zdopravy.cz víceméně převzal tiskovou zprávu z https://dpmb.cz/cs/download/8213 .

Název zastávky snad musí změnit, mít dvě nepřestupní zastávky stejného jména je blbost. A celkem by mne zajímalo, kde přesně tu zastávku chtějí postavit – někde u tramvajové smyčky? Nebo na druhé straně blízko ulice Sochorovy?

hamburger

U nových baráků na Sochorově. Bude se kvuli tomu i posouvat rosickeho náměstí výhledově

Petr

Už ste to staví, na pravé straně při parkoviku

Domis

Je to pitomost. Jízdní doba do Bystrce je neadekvátně dlouhá už dnes. Přidávání dalších zastávek na hlavních tratích jesystematická degradace MHD. Místo toho se měl od nové zástavby raději udělat chodník přímo na zast. Rosického nám, která je fakt nedaleko.

Petr

mas pravdu tam ale neni misto pro chodnik a jit sa da pohodlne od skoly