LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

Přehledně: 19 kroků, jak zkrátit cestu Praha – Mnichov pod čtyři hodiny

Vlak alex Praha - Mnichov, München Hbf, foto: Zdopravy.cz/Jan SůraVlak alex Praha - Mnichov, München Hbf, foto: Zdopravy.cz/Jan Sůra

Železniční spojení Praha – Mnichov má zásadně zrychlit, slibuje ministerstvo dopravy. Do roku 2030 nemá cesta trvat déle než čtyři

Zpět na článek
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr Maršík

Místo aby se trať podél Berounky ponechala pro příměstské vlaky a vybudovala se nová trať v hostomické variantě, která by prospěla i dálkové dopravě z trati 200. Tak se budou dálkové vlaky plést a vlnit v údolí kolem řeky při devadesátikilometrové rychlosti. Případně se za velké peníze udělá tunel skrz Český kras, který povede odnikud nikam. A dál zůstane úzké místo mezi Zdicemi a Berounem.

Václav Novotný

Nechápu logiku,když se dělá tunel Ejpovice na 200 km/h když celá trať nestojí za nic a perspektiva je taková mírně řečeno nanicovatá. Naproti tomu na IV.koridoru, který je celý na 160 se na tunelu Ševětín-Nemanice šetří.

Vojtěch Zvolský

Modernizace trati Plzeň-Domažlice-st. hranice mi příjde jako kočkopes. Část je na 200 km/h, něco je na 160 km/h a něco není ani na 100 km/h, k tomu je dvoukolejná trať jen na pár úsecích. Přitom se do budoucna jedná o velmi důležitou trať, nejen kvůli tomu, že do Německa vývážíme, ale i kvůli spoejní se zápdaní Evropou.