Přehled letních výluk: Brno, Praha, Šumava … železnici čekají desítky omezení
Autobus náhradní dopravy. Autor: Autor: cs:ŠJů – Vlastní dílo, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=5901996
Léto bývá kvůli souběhu stavební a turistické sezony obdobím velkého nervového vypětí řidičů aut i cestujících ve vlacích. Na železnici
Zajímavé informace k výluce lokálky do Bezdružic jsou dostupné na internetové adrese http://www.bezdruzickalokalka.cz/ – na začátku listopadu t.r. bude navíc kvůli údržbě spodních částí mostních pilířů významně (o několik metrů) snížena hladina přehradní nádrže Hracholusky, takže se objeví i leccos, co je už roky skryto pod vodou.
„pokračovat optimalizace trati Český Těšín – Albrechtice u Českého Těšína a železniční stanice Karviná hl. n., začne také optimalizace trati Karviná hl. n. – Dětmarovice.“
Žádná optimalizace do Albrechtic neprobíhá.
Naopak probíhá optimalizace Těšín-Dětmarovice, (ne jen z Karviné) a je téměř hotová jedna kolej.
„Na severu Moravy bude přes prázdniny pokračovat optimalizace trati Český Těšín – Albrechtice u Českého Těšína a železniční stanice Karviná hl. n., začne také optimalizace trati Karviná hl. n. – Dětmarovice. “
Optimalizace nezačne, ta už probíhá, pokračuje z Těšína do Dětmarovic, ne jen z Karviné.
Naopak žádná optimalizace do Albrechtic nepokračuje. pokud se tím nemyslí asi výhybka a 300m koleje v Chotěbuzi.
Ta ilustrační fotka s taškou z plusu fascinuje autora asi stejně jako mě.
No,když k tomu všemu v budoucnu připočtu tu obrovskou megalomanskou stavbu „nového ndraží v Brně“,tak asi zůstanu sedět doma.To teprve bude mumraj,jaký tahle republika ještě neviděla.Zatím mi ale nikdo z těch odborníků na železnici neřekl,kudy povedou nákladní dopravu…Buďto středem města jako nyní osobní,nebo vše dohromady na 2 kolejích mezi Maloměřicemi a Brno dol.n.
Pakliže projde (a já doufám, že neprojde) stavba varianty Řeka, tak se počítá se společným koridorem pro nákladní i osobní dopravu. Současná trať centrem by byla zrušena… Je až s podivem, že si to někdo vůbec dovolí navrhnout…
Děkuji za připomínku…, oni si vůbec neuvědomují,do čeho jdou-viz např odst.nádr.B,nebo spojení depa Brno.H.Heršpice s hlavním nádražím a další náležitosti.Tohle není modernizace a revitalizace jako např.Plzeň hl.n./reko nástupišť, podchod ad./ ale celá přestavba železnice v Brně a na ní navazující MHD.
K tomu všemu lze také ještě doplnit i kvůli výlukám zcela a bez náhrady zastavený (víkendový) provoz „Městské linky“ S41 v Praze ( v celé trase zatím v neděli 01.07.2018 + ve dnech 05. až 08.07.2018).
Výluka mezi Prahou-Podbabou (výhybna Praha-Bubeneč) a Roztokami u Prahy bude nakonec časově mnohem rozsáhlejší: „tangenta“ bude začínat a končit v zastávce Praha-Podbaba (ROPIDu konečně došlo, že v úseku Podbaba – Holešovice je nejvytíženější, a že v Podbabě u peronů „uvracet“ lze), a to až do začátku září …
Ta výluka Turnov – Boleslav jen upřesním, že je od 1. Do 20. 7. Nepřetržitě v úseku Turnov – Boleslav. Do toho výluka zhruba ve stejném termínu až do Mladějova. Jak bude výluka směrem na Nymburk, tak rychlíky Rumburk – Kolín, budou končit v Nymburce bez náhrady a cestující dal použijí to, co bude. Takže jim EC v Kolíně frnkne. Dotaz k tomu úseku Rychnov – Jermanice… Teď je to už měsíc a půl zavřené, takže plynule na to naváže další měsíční výluka toho samého úseku a budou se dělat stanice Jermanice a Rychnov? Chápu to dobře? Pak nás strašili,… Číst vice »
Most v Neratovicích se dělat nebude nejsou peníze a kdy budou dělat tu zastávku nevím.