Představenstvo ČD je kompletní, ve vedení je i manažer slovenských železnic
Vectrony ČD v depu ve Vršovicích. Autor: České dráhy
Dozorčí rada Českých drah po více než čtvrt roce doplnila představenstvo firmy. Do představenstva zasednou nově Michal Heřman a Michal
Takových „manažerů“ se za posledních pětadvacet let na drahách českých vystřídalo spousta, berou měsíčně co běžný zaměstnanec za rok, rozhasí co dříve fungovalo, za škody které napáchali odpovědnost nenesou a se zlatým padákem jdou „reorganizovat“ někam jinam.
Před časem jsme se vrátili ze Slovinska a ta podobnost názvu železničních dopravců mě celkem zaujala…
A co kdysi Dalibor Zelený? Nebyl on náhodou první?
V opačném směru byl.
A kdo nám po příchodu že ZSSK zmařil nákup zbylých railjetů?
Jak to souvisí s „cizincem“ ve vedení firmy? Dalibor Zelený je Čech (původem snad odněkud z Trutnovska).
Proč tehdy ty další RailJety zablokoval, to jsem nikdy nepochopil – bylo to podle mě špatné rozhodnutí, ale asi dostal nějaký „politický“ úkol: myslím, že jen ze své vlastní vůle by to neudělal. Ale nikdy jsem se jej na to nezeptal (a ani jsem k tomu nehledal příležitost).
Už jsem se lekl, že přichází manažer že Slovenských železnic, které jezdí na Balkáně ve Slovinsku https://www.slo-zeleznice.si/sl/
Jenže to nejsou Slovenské, nýbrž Slovenske železnice. 🙂
Spolu s působením Kupce se to nedá nazvat jinak než řízený rozvrat a sabotáž. Titul nejhorší generální ředitel i představenstvo všech dob už klepe na dveře.
To samozřejmě rozporovat nechci a nebudu – jen si nejsem jist tím, že by právě Vereš byl tím vůbec nejhorším, který to vše potopí.
I když ještě tam mohli přibrat Tvrdíka a Hušáka.
„Manažer“ provozu z ZSSK, Voni tu dráhu nechtěj potopit, ale rovnou torpédovat a nechat vybuchnout…
Čím to své tvrzení můžete v tomto konkrétním případě doložit?
Kdo zažil Verešovo působení, nepotřebuje to ničím dokládat. Ten člověk je symbol.
Vy jste asi už dlouho nebyl na Slovensku?
Stačí si porovnat jeho poslání na ZSSK a realitu.
Úsek prevádzky… Vykonáva neustály dozor nad priebehom osobnej dopravy, analyzuje kvalitu prevádzkovej práce. Sleduje technický stav železničných koľajových vozidiel, zabezpečuje potrebný počet prevádzkyschopných hnacích vozidiel a osobných vozňov, čistenie, údržbu a opravy železničných koľajových vozidiel.
Milý pane, mal som tú česť pod ním robiť, a verte že to bolo to najlepšie, čo ma mohlo stretnúť. Absolútny profík a skvelý manažér.
Tak za profíkem a skvělým manažerem by měli být vidět nějaké výsledky. Zatím je akorát vidět to, že provoz je u ZSSK totální katastrofa a v nejhorším stavu od založení. A to manažerskými rozhodnutími, a jakožto ředitel na tom má lví podíl…
Pořád ještě ČD mohli dopadnout hůř, mohl tam přijít například ředitel provozu Albánských železnic…
A nebo nějakej Tronda, kterej si ten rozklad ze srdce přeje.
To máte blbý, konkurence lidí ochotných leštit Myšákovi kliku za trochu drobků od stolu teď jistě vzroste.
Kterého Myšáka myslíte? Už tam jsou po dnešku tři. 😀
Že by Štěpána?
Zajímal by mě názor dalších lidí, co „pod ním“ dělali. Třeba dílenští, strojvedoucí, vlakové čety, strojmistři, dispečeři, přednostové dep a další, kteří se s jeho rozhodnutími denně potýkali v provozu. Nějaké kamarádšofty v kanclu nevypovídají absolutně nic o jeho schopnostech…