Předseda ÚOHS zrušil pokutu pro plzeňský dopravní podnik za nákup nafty
Testování autobusu na Západním okruhu Plzně. Foto: PMDP
Mlsna rovněž oznámil, že verdikt lze vnímat jako nastavení rozhodovací praxe v podobných případech.
Prostě nepotřebujeme x tisíc litrů nafty, ale musíme utratit alespoň 160 mil. Kč.
A jestli ta nafta bude za 30 Kč nebo 40 Kč je úplně jedno.
Co jiného taky od Zemanova a Klausova koně Mlsny čekat…
Takže při soutěži stačí říct požadované množství správnému dodavateli, aby si to nacenil dobře. 🙂
Tak říci, že budeme nakupovat za zhruba 155 millionů a pak nakoupit za 175 milionů, je podstatně lépe plánovatelné než dnešní typické soutěže na tramvaje, kde se striktně soustředili na tu starší praxi, a vypisovali limity nakoupíme 0-40 tramvají za vámi nabídnutou vítěznou jednotkovou cenu.
A jaká tedy byla ta skutečná částka?
Pokud do 200 mil. Kč tak bych s výkladem souhlasil.
Výsledná cena je 208 mil. Kč s DPH a je třeba upozornit, že uvedený předpoklad 154,48 mil. Kč byl uváděn jako cena bez DPH.