Praha zrušila jednu ze soutěží na přípravu Městského okruhu, práce si nakonec zajistí sama
MÚK Balabenka. Foto: Satra
Poslední část Městského okruhu má spojit tunel Blanka se Štěrboholskou radiálou. Soutěž na firmu, která měla pomáhat městu zpracovat dokumentaci pro územní řízení, musí město pro své chyby zrušit.
No hlavně že cpou cyklopruhy na hlavní průjezdne trasy do míst kde žádný normální cyklista v životě nepojede, přechody pro chodce opět na hlavní trasy apod. Jen čekám kdy namaluji cyklopruh na jižní spojku nebo tam udělají přechod…třeba u sjezdu z barandaku,tam by to bylo ideální…. Proč se nemůžou inspirovat napr. v Mnichově jak se to má dělat?
Po 8 hodině hodině totální zácpy, jak se dostane vládní aministrativa ke svým stolům?
Jak se počítá s odbočou do Prahy 18 – Babišova?
Zatím radní v Praze projekt změnili tak, že stavba bude stát 2x tolik. Nevěřím, že současné vedení Prahy bude chtít dělat něco pro IAD. Současná příprava je jen PR pro média, ve skutečnosti nechtějí stavět nic.
Je to bohužel tak. Nový projekt byl účelově vymyšlen tak, aby byl k vůli vysoké ceně nerealizovatelný.
Tak je dobře, že se nemusela zrušit příprava na soutěž na přípravu.
To zkrácené ICE3 jede do Všetat, nebo do Milovic?
Do Čakovic na vlečku!
To přece slouží jen jako posunovací lokomotiva 😀
Konecne se mi vyplati po meste auto, troufam si rici, ze tato cast pomuze celkem dost, jen mi vadi, ze neresi ctvrte na vychod od okruhu, jeste to chce dodelat Prumyslovou jako druhou tangentu…
Správně jste odhalil skutečný záměr. Nevím, proč to všichni schovávají za nějakou úlevu obyvatelům a neřeknou férově, že prostě v tom městě více aut chtějí. Dělají pro to poměrně hodně, a soudě dle pozorování v terénu, dost se jim to i daří.
Inu, to není jako hra s pastelkami…
Povltavská bez provozu, to bude fajn, až zavřou tunel vezměte to objízdnou trasou přes Mělník.
když zavřou tunel, tak pojedeš úplně stejne, jako bys jel dneska, kdyz je ucpaná / zavřena povltavská.
definuj problém.
Až zavřou tunel, jelo by se Povltavskou, teprve kdyby ta byla ucpaná tak by se řešilo kudy jinudy. A tahle jedna varianta zmizí.
Holešovičky?
Zajížďka, Povltavská kratší.
Coze? Co treba Holešovičky a Libeňská spojka?
Miluju zdeuredni/korporatny ptydepe. Nevite nekdo o co jde konkretne?
Nevím, ale ta ocekavana cena 7,5 mega je dost mimo.
Jde o to, že to současné vedení Prahy netrápí, podle Scheinherra má tahle část výborné objízdné trasy. Takže se připravme jen a pouze na podobné „chyby“ a „drobná zdržení“…
Také bych to tak viděl, máme důležitější starosti, třeba nové zbarvení vozidel MHD nebo lanovku do Bohnic.
Mají se Vám starat o Vaše soukromá auta? 🙂
O ty se postarají vlastníci. Ale o smysluplný rozvoj infrastruktury se má starat veřejný sektor. Z hlediska dopravní infrastruktury je dostavba okruhu mnohem důležitější projekt než slávisticko-brněnské barvičky, nebo lanovka.
Od kdy je Slavie šedo červená? Jsem pražák, ale žil jsem doteď v domění, že jsou sešité bílá a červená.
Smysluplný rozvoj dopravní infrastruktury NEzahrnuje jakékoli investice do IAD.
Co Vám vadí na lanovce do Bohnic? Vzhledem k terénu, který tam je, to není špatný nápad.
Že je to nekoncepční nesmysl, až (pokud) to postaví, tak bude v pražské MHD chybět už jen vznášedlo. Vše ostatní už mít budeme. To za prvé. A za druhé skutečnost, že řešení tohoto problému (ideálně tramvají) je podstatně méně urgentní než dostavba okruhu.