Praha získala klíčové pozemky pro tramvajovou trať Modřany – Libuš
Výstavba tramvajové trati na Pankrác. Foto: Ropid
Praha udělal další krok k prodloužení tramvaje z Modřan na Libuš. S majiteli pozemků nutných pro stavbu tratě se dohodla
Takže ještě nemají ani všechny a co metro D, už mají všechny pozemky? Hřib už vede Prahu dva roky a výsledky jsou tristní.
Praha není nějaká vesnice, aby všechno řídil jeden starosta.
Čekal bych, že jsou pozemky už vyřešeny, protože trať už mám vyprojektovanou. Ale teď si uvědomuju, že to na tom není závislé.
Byl to něčím specifický projekt? 🙂
To se uvidí až během stavby. 🙂 Ale při rýsování tam moc zádrhelů nebylo. Ta trať má smysl, takže jsem projekt dělal fakt s radostí. 🙂 Což se o trolejbusu na letiště říct nedá.
Vždyť na tuhle trať už má někdy od začátku roku DPP stavební povolení, tak jsem měl za to že pozemky jsou dávno vyřešené. Nebo si to s něčím pletu?
SP bylo nepravomocné a někdo se samozřejmě odvolal.
– SP nemá
– Mít všechny pozemky není nutnou podmínkou pro vydání SP.
Dle te mapky, II. etapy, tam se neuvazuje o zastavce u Domyna centra nebo v Libusske ulici?
Kdyby jeste mohli protahnout trat na Nove Dvory/Novodvorskou, Kamyk a Nem. Krc…
Mapka však neplatí. Smyčka v této podobě nebude, ale bude vytvořena smyčka bloková až do Durychovy. To až později. Dočasně bude úvrať.
Ano, tramvaj Novodvorskou dolů by smysl dávala. Podle mne ale spíše až k Popovu a dále k Nádraží Krč či do Braníka.
No, ja bych ji propojil s trati na Budejovickou, kdyby byla vule…
Ale mel jsem na mysli toto: https://en.mapy.cz/s/cerunalehe
Nic z té vaší rozsáhlé vize ovšem nejen není součástí této akce, ale ani s ní fakticky nesouvisí, protože vy svoji „páteřní“ trasu navrhujete vést úplně jinam a jinudy – je to úplně jiná záležitost, než jakou řeší prodloužení TT do Libuše (byť by to nesporně užitečné bylo).
To ja prece vim, ze to neni soucasti teto akce ani jine planovane…
Pouze by to vyresilo radu autobusovych linek v oblasti a mj. castecne (mozna uplne) nahradilo i vetev decka na sofijak…
Jizda tramvaji je komfortnejsi a take kapacitnejsi nez autobusy…
Napadlo me i reseni v ulicich Durychova a Sturova misto primeho propojeni na novodvorskou ul. nebo od Durychovy kolem parku do Videnske a odtud k nem. Krc a UAV… nicmene zalesi a marianska je hlavni smer…
Nejsem si jist, které pozemky má tisková zpráva na mysli, bylo by možné zjistit?
Přijde mi, že se popisuje starší stav, protože podle katastru město již asi měsíc vlastní všechny pozemky
pro 1.etapu s výjimkou 873/80 KÚ Libuš a u toho probíhá vyvlastnění.
To by byla dobrá zpráva. Snad se to konečně pohne po desetiletích neschopnosti.