Ale směli, otázkou je, jestli mohli? Obyvatelé Chuchle mohou jet na tramvaj vlakem na Smíchovské nádraží, ale přiznejme si, že provoz na trati 171 není nejspolehlivější. Mohou také jet autobusem na Lihovar nebo na Smíchovské nádraží, ale to pojedou po té zúžené Strakonické, omezené rekonstrukcí Barrandovského mostu. Takže dojet přívozem na Belárii a pokračovat tramvají do centra bude možná jedno z nejrychlejších řešení.
no je to solidní pěší kus, na přívoz a od přívozu na tramvaj. Určitě dobré pro boj proti obezitě, ale nejsem si jist, kolik lidí si to vybere.
Pavel
2 let
o těch posílených vlacích se hezky píše, nicméně realita je taková, že žádná posila nejela a dle jř ani nejezdí.
Martin Reinisch
2 let
Zajímavé je, že nikdo neřeší vlak. Chuchle je od Berouna jediná zastávka, kde vlak staví jen občas. Ve směru do Prahy dopoledne, v opačném odpoledne. Nepochopitelné. Odpoledne pojedu do centra lodí, k ránu se lodí vrátím. Bude to hezký výlet. Užívejte života!
tak to je duchaplny postreh, ale v chuchli chybi nastupiste pro jeden ze smeru, takze se to strida podle spicky.
(stav bude trvat do 10.6.)
Petr
2 let
Takže počet pruhů na Barranďáku je již omezen, je pondělí a kolony nejsou horší než běžně. Dobrá příprava Prahy, za to je potřeba současné vedení pochválit a to je nemám rád. Do toho zase mediální strašení. Kamarádka byla zděšená, že se nedostane do práce, přitom přes Barranďák vůbec nejezdí.
No, ono se to ale projevuje i na druhým konci Prahy. Třeba dneska stál Prosek a okolí a zejména Liberecká mnohem hůře, než obvykle a oproti obvyklému provozu se to pod Bulovkou nerozjelo. Důvod je jasný – regulace vjezdu do Blanky.
Ale jinak souhlas, podle toho mediálního bububu by člověk čekal total mayhem a ono to zase tak horké zjevně nebude.
mic
2 let
Přívoz bude fungovat tak, že přijede bus, vysype kaštanstvo, to se přeplaví a na druhém břehu nastoupí do dalšího busu, který je doveze k metru?
ksz
2 let
Podle informací zveřejněných zde: https://www.mcpraha16.cz/2022-01-21-Debata-k-zeleznici-opet-on-line.html v prezentaci, strana 19, má od 24. května začít likvidace odbočky Barrandov, což bude znamenat další omezení vlaků, protože se bude jezdit jednokolejně z Chuchle až na Smíchov. Nevím, jestli se někde něco změnilo, ale zatím všichni o dalším omezování vlaků na S7 cudně mlčí.
A co Dvorecký most? Ten teď není potřeba. Postaví se „zcela logicky“ až po dokončení rekonstrukce Barrandovského. Předpokládám, že to voliči „ocení“ ve volbách.
Tak nová infrastruktura by neměla vést ke zhoršení podmínek pro současné obyvatele. Pokud nebyli s to za roky přidat do projektu náhradní parkování, tak ať se pak nediví že jim to lidi budou blokovat.
Voliči ocení, že se konečně začne stavět. Během předchozího vedení se k realizaci nového mostu moc neměli. Nejde pořád čekat až se udělá něco jiného, to by se nic nezačalo, opravovat se musí když je to potřeba. Stejně u Libeňáku nemůžeme čekat až bude Rohanský most, to by do té doby nemusel vydržet.
PetrH
2 let
Někde u Belárie (nebo o kus dál u nové výstavby) by byla pěkná zastávka vlaku, jak mne tuhle napadlo. Protože se tam dost staví (či už postavilo), oblast je obklopená z jedné strany žel. tratí, z druhé tramvají a „na nádraží je to zkratkou přes les hodinku a půl“, abych parafrázoval Cimrmany. Mezi Černým koněm a Belárií je skoro 1100m tramvajové tratě, to nikdo v džungli betonu chodit nebude, když má auto v domě.
Zhruba uprostřed je autobusová zastávka U Belárie, takže ta oblast obsluhu MHD má. Když už někdo potřebuje mocí mermo na tramvaj, tak to má do 600 m (půlka mezizastávkového úseku), to není tak strašný.
A suplovat chybějící tramvajovou zastávku vlakem je blbost – jak kvůli intervalu, tak kvůli kapacitě (pro cestujícího z Belárie na Kačerov by se vezla prázdná sedačka až z Čerčan).
No já neříkám suplovat tramvaj vlakem, bylo by to příhodné spojení na Kačerov a metro C, pro pracující na Pankráci např. Já tím jezdím občas, jenže mám blíž tu tramvaj z práce. I tak je ten přestup na vlak vždycky zdlouhavý.
Autobus U belárie je dál, nutno překonat podchodem tramvaj, hlavní silnici, další kus kolem čerpačky a ještě jede úplně jinam.
Obecně celá ta oblast je zasvěcená automobilismu, tyhle dálkové pochody na zastávky nikdo dělat nebude.
Souhlas. Hodil by se i plnohodnotný most, pokus ho postavit by ale se vší pravděpodobností dopadl špatně. Lávka je ovšem představitelná. I když se nelze tvářit, že by to byla pražská priorita č. 1, jednou by se na ni třeba dostat mohlo, zvlášť kdyby na ni mohl i bus.
A nebylo by lepší mít nějaké komplexnější řešení přemostění? I když vezmu v potaz Dvorecký most, tak pořád bude od něj do dalšího mostu nějakých 10 km. Napadá mne že by most mohl být třeba zde: en. mapy. cz/s/fonubucedu
Proboha proč zrovna tady další most? Když už, tak konečně ten plánovanej sjezd z okruhu na komořanský straně, kvůli kterýmu tam trčí ten načerno postavenej most přes okruh jako memento schopností ŘSD, ale rozhodně ne další most hned vedle toho dálničního.
Most jedině v případě že by na něj mohl jen! bus, to by byla hezká alternativa z Barrandova do Modřan, ale myslím že to je momentálně utopie a to z mnoha důvodů. Chtělo by to tam prostě lávku, to je celé, nemusí se všude cpát další beton navíc pro autíčka 😉
Absolutně nechápu tu nenávist vůči lidem co si pořídí auto. To je závist že auto jiní nemají, nebo snaha o virtue signalling? V obou případech je to dost nehezký a nebezpečný stav. Ano, auta, stejně jako další činnosti přináší problémy, ale řešit to ve stylu Stalinova citátu o problémech fakt není řešením. To je rezignace na snahu najít řešení. Obecně řešení které vyžaduje násilný zásah není řešením které by mělo mít ve společnosti místo. Tím že infrastrukturu nepostavíte potřebu lidí někam autem jet neodstraníte, tu odstraníte spíš tak že jim poskytnete alternativu která bude zajímavá i bez toho abyste musel… Číst vice »
Moje řeč, obávám se ale, že toto místním diskutérům nevysvětlíte. Tady zdá se převažuje názor, že lidé, co se dopravují motorovými vozidly jsou něco jako milionář, který ukradl slunce.
Ale on nechce autům žádnej most brát. On chce most pro pěší/kola a busy přidat. Jen realisticky počítá s tím, že když postaví novej most a pustí na něj i auta, ta si ho v podstatě celej zaberou pro sebe a ostatním ho zkazí… Máme za sebou desítky let, kdy se infrastruktura stavěla a prostor rozděloval daleko víc a líp pro auta, než pro veškerý alternativy. Takže status quo je silně vychýlenej ve prospěch IAD a v neprospěch veřejný a bezmotorový dopravy. Plus maj auta tu vlastnost, že jsou roztahovačný a ty ostatní, daleko efektivnější prostředky, dokážou vyhánět a blokovat,… Číst vice »
Víte, ono by to možná bylo něco jinýho, kdyby ta základní infrastuktura pro auta byla dobudovaná. Jenže ona není a státu to jde jako psovi pastva (a to zdaleka není jen problém Prahy ale celé země). Já na argumentaci podobné té vaší vždycky odpovídám: Vezměme si mapu Německa a z měst třeba Berlína a vedle toho dejte mapu ČR a Prahy. A až tam bude síť těch tlustejch čárek, co představují dálnice a další kapacitní infrastrukturu taková, že se už zdálky na první pohled nepozná, o které místo jde, pak jsem ochoten připustit, že je možno realizovat nějaká opatření na… Číst vice »
To pak ale vůbec nechápete, jak doprava ve městě a jeho okolí reálně funguje. Aby všichni mohli všude autem, se snaží dlouhodobě řada měst v USA, Kanadě a jinde. Řada z nich si kvůli tomu zbořila většinu historických center, aby tudy mohli protáhnout dálnice. S přidáváním pruhů pro auta na dálnice občas atakují hranici 20 pruhů jedním směrem. A výsledek? Jejich dopravní zácpy jsou legendární. V historickém a členitém městě, jako je Praha, vždycky bude řada neodstranitelných úzkých hrdel, která budou dopravu brzdit. Proto je potřeba myslet na to, aby byla doprava efektivní a i takovými úzkými hrdly rozumně prošla.… Číst vice »
„Aby mohli všichni všude autem“ je slaměnej panák. Já neříkám nic jinýho, než že je třeba tu základní infrastrukturu dostavět. Právě proto jsem bral jako srovnání Německo a Berlín a ne americká města, kde by mohlo platil to, co říkáte.
On Berlin se o to dlouho snazil taky. Ne tak extremne jako v ty severni Americe, ale taky si nechali pocet aut ve meste prerust pres hlavu a ted to napravujou. Treba i uzaviranim nekterych ulic pro auta. To samu Pariz, taky desitky let zili v tom, ze „auto k mestskemu cloveku proste patri“ a ted to, kam je tohle uvazovani dostalo, napravujou. Doufam, ze casem tohle prijde i v Praze, protoze zatim je to tu v tomto velka slabota a chybi odvaha k zasadnejsim a ucinnejsim opatrenim.
Jo je potreba jeste i infra pro auta. Nekde. Ale rozhodne neplati, ze by mela mit vyssi prioritu jen proto, ze je pro auta. Specialne v teto casti mesta je hotovej vnitrni i vnejsi okruh. Pokud to autum nestaci, je to signal, ze jich tu je moc a ze tu nejspis chybi hodne infra pro neauta, kterou by auta nedegradovaly. Stavet tu dalsi infra pro auta by situaci nepomohlo, dost mozna by ji to zhorsilo.
Aut není moc, aut je přesně tolik kolik má být a kolik lidé potřebují. Ono to taky může signalizovat to že z důvodu využití obou okruhů musí hledat jinou cestu. Nebo to signalizuje že třeba kolejová alternativ stojí za starou belu. Nebo je přeplněná. A nebo pokračují někam kam není pořádně vazba.
Nutno podotknout že historické centrum v USA a v Evropě je něco úplně jiného a něco na úrovni takového „historického“ centra by v Evropě padlo za vlast taky a taky se to nejednou stalo. To že mají na jednom místě je třeba 26 pruhů neznamená že to o někde nekončí na cestách s příliš nízkou kapacitou. Nebo že tam nejsou blbě vyřešení některé jiné záležitosti. Úzká hrdla by se měla správně odstraňovat ne je přidávat protože je to feel good pro někoho. A pokud má někdo strach z „rychlých“ motoristů, tak je to, nezlobte se, jeho problém. Vzhledem že čas… Číst vice »
Pokud mi most po postavení někdo „zabere“, tak jsme jej navrhl blbě bez výhledu protože zjevně nepokrývá ani současnou potřebu. A to znamená že někde došlo k chybě, něco nebylo pokryto, pokud je to jev, který nebylo možné předjímat, jako třeba masivní rozvoj IDS v případě ŽUB, budiž, pokud je to něco předvídatelného, tak je to na vyvození důsledků. (Řekněme že si od toho subjektu už projekt neobjednáte.) Co se týče „vychýlení“ tak společnost je spíš stále ve fázi kdy se snaží saturovat potřebu dopravy, zejména té o které si lidi mohou rozhodovat sami a nemusí se vázat na JŘ.… Číst vice »
Proboha! Barrandovský most, 4 pruhy v každém směru, most na okruhu 3 a vy tady budete plácat něco o potřebě mostu mezi tím kde neexistují prakticky žádné přepravní proudy, není minimálně ne takové aby tohle stavbu obhájili?
Radek
2 let
… a taky se posilují linky 17 a 21…
Dachs
2 let
„Je to hlavně pro lidi z Chuchle, kteří se tak mohou dostat poprvé v historii na tramvaj (…),“ dodal Scheinherr. Ví pan radní, že velká část Velké Chuchle (na půldruhého tisíce obyvatel, ne-li ještě víc) je momentálně na řadu týdnů do značné míry odříznutá od světa kvůli úplné uzavírce tamějšího železničního přejezdu, s tím, že některé (oznámené) dny je zcela zamezen přechod i pěším (zkoušky zab.zař., natahování drátů montážní soupravou, etc.)? Obejít absolutně není kudy, dělníci v takových dnech lidi nekompromisně odhánějí. Takže slova pana radního vyznívají poněkud mimózně. A na P4 to je docela daleko (s chuťovkami jako podchod… Číst vice »
Nevěděl jsem, že obyvatelé Chuchle nesměli doteď používat tramvaj. Třeba z Lihovaru…
Radní to, samozřejmě, udělal pro své milované cyklisty. Zájmem ostatních se akorát zaštiťuje, ačkoliv přínos pro ně je prakticky nulový.
Ale směli, otázkou je, jestli mohli? Obyvatelé Chuchle mohou jet na tramvaj vlakem na Smíchovské nádraží, ale přiznejme si, že provoz na trati 171 není nejspolehlivější. Mohou také jet autobusem na Lihovar nebo na Smíchovské nádraží, ale to pojedou po té zúžené Strakonické, omezené rekonstrukcí Barrandovského mostu. Takže dojet přívozem na Belárii a pokračovat tramvají do centra bude možná jedno z nejrychlejších řešení.
no je to solidní pěší kus, na přívoz a od přívozu na tramvaj. Určitě dobré pro boj proti obezitě, ale nejsem si jist, kolik lidí si to vybere.
o těch posílených vlacích se hezky píše, nicméně realita je taková, že žádná posila nejela a dle jř ani nejezdí.
Zajímavé je, že nikdo neřeší vlak. Chuchle je od Berouna jediná zastávka, kde vlak staví jen občas. Ve směru do Prahy dopoledne, v opačném odpoledne. Nepochopitelné. Odpoledne pojedu do centra lodí, k ránu se lodí vrátím. Bude to hezký výlet. Užívejte života!
tak to je duchaplny postreh, ale v chuchli chybi nastupiste pro jeden ze smeru, takze se to strida podle spicky.
(stav bude trvat do 10.6.)
Takže počet pruhů na Barranďáku je již omezen, je pondělí a kolony nejsou horší než běžně. Dobrá příprava Prahy, za to je potřeba současné vedení pochválit a to je nemám rád. Do toho zase mediální strašení. Kamarádka byla zděšená, že se nedostane do práce, přitom přes Barranďák vůbec nejezdí.
No, ono se to ale projevuje i na druhým konci Prahy. Třeba dneska stál Prosek a okolí a zejména Liberecká mnohem hůře, než obvykle a oproti obvyklému provozu se to pod Bulovkou nerozjelo. Důvod je jasný – regulace vjezdu do Blanky.
Ale jinak souhlas, podle toho mediálního bububu by člověk čekal total mayhem a ono to zase tak horké zjevně nebude.
Přívoz bude fungovat tak, že přijede bus, vysype kaštanstvo, to se přeplaví a na druhém břehu nastoupí do dalšího busu, který je doveze k metru?
Podle informací zveřejněných zde: https://www.mcpraha16.cz/2022-01-21-Debata-k-zeleznici-opet-on-line.html v prezentaci, strana 19, má od 24. května začít likvidace odbočky Barrandov, což bude znamenat další omezení vlaků, protože se bude jezdit jednokolejně z Chuchle až na Smíchov. Nevím, jestli se někde něco změnilo, ale zatím všichni o dalším omezování vlaků na S7 cudně mlčí.
kdyby jen to! 🙂
https://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=4429362
A co Dvorecký most? Ten teď není potřeba. Postaví se „zcela logicky“ až po dokončení rekonstrukce Barrandovského. Předpokládám, že to voliči „ocení“ ve volbách.
Voliči, jejichž část se mu tak dlouho a urputně bránila, neboť nechtěla přijít o parkovací místa, až byl posunut severně a vyloučena z něj auta?
Tak nová infrastruktura by neměla vést ke zhoršení podmínek pro současné obyvatele. Pokud nebyli s to za roky přidat do projektu náhradní parkování, tak ať se pak nediví že jim to lidi budou blokovat.
Voliči ocení, že se konečně začne stavět. Během předchozího vedení se k realizaci nového mostu moc neměli. Nejde pořád čekat až se udělá něco jiného, to by se nic nezačalo, opravovat se musí když je to potřeba. Stejně u Libeňáku nemůžeme čekat až bude Rohanský most, to by do té doby nemusel vydržet.
Někde u Belárie (nebo o kus dál u nové výstavby) by byla pěkná zastávka vlaku, jak mne tuhle napadlo. Protože se tam dost staví (či už postavilo), oblast je obklopená z jedné strany žel. tratí, z druhé tramvají a „na nádraží je to zkratkou přes les hodinku a půl“, abych parafrázoval Cimrmany. Mezi Černým koněm a Belárií je skoro 1100m tramvajové tratě, to nikdo v džungli betonu chodit nebude, když má auto v domě.
Zhruba uprostřed je autobusová zastávka U Belárie, takže ta oblast obsluhu MHD má. Když už někdo potřebuje mocí mermo na tramvaj, tak to má do 600 m (půlka mezizastávkového úseku), to není tak strašný.
A suplovat chybějící tramvajovou zastávku vlakem je blbost – jak kvůli intervalu, tak kvůli kapacitě (pro cestujícího z Belárie na Kačerov by se vezla prázdná sedačka až z Čerčan).
No já neříkám suplovat tramvaj vlakem, bylo by to příhodné spojení na Kačerov a metro C, pro pracující na Pankráci např. Já tím jezdím občas, jenže mám blíž tu tramvaj z práce. I tak je ten přestup na vlak vždycky zdlouhavý.
Autobus U belárie je dál, nutno překonat podchodem tramvaj, hlavní silnici, další kus kolem čerpačky a ještě jede úplně jinam.
Obecně celá ta oblast je zasvěcená automobilismu, tyhle dálkové pochody na zastávky nikdo dělat nebude.
V tom místě by se hodila lávka..
Souhlas. Hodil by se i plnohodnotný most, pokus ho postavit by ale se vší pravděpodobností dopadl špatně. Lávka je ovšem představitelná. I když se nelze tvářit, že by to byla pražská priorita č. 1, jednou by se na ni třeba dostat mohlo, zvlášť kdyby na ni mohl i bus.
A nebylo by lepší mít nějaké komplexnější řešení přemostění? I když vezmu v potaz Dvorecký most, tak pořád bude od něj do dalšího mostu nějakých 10 km. Napadá mne že by most mohl být třeba zde: en. mapy. cz/s/fonubucedu
Proboha proč zrovna tady další most? Když už, tak konečně ten plánovanej sjezd z okruhu na komořanský straně, kvůli kterýmu tam trčí ten načerno postavenej most přes okruh jako memento schopností ŘSD, ale rozhodně ne další most hned vedle toho dálničního.
Most jedině v případě že by na něj mohl jen! bus, to by byla hezká alternativa z Barrandova do Modřan, ale myslím že to je momentálně utopie a to z mnoha důvodů. Chtělo by to tam prostě lávku, to je celé, nemusí se všude cpát další beton navíc pro autíčka 😉
Absolutně nechápu tu nenávist vůči lidem co si pořídí auto. To je závist že auto jiní nemají, nebo snaha o virtue signalling? V obou případech je to dost nehezký a nebezpečný stav. Ano, auta, stejně jako další činnosti přináší problémy, ale řešit to ve stylu Stalinova citátu o problémech fakt není řešením. To je rezignace na snahu najít řešení. Obecně řešení které vyžaduje násilný zásah není řešením které by mělo mít ve společnosti místo. Tím že infrastrukturu nepostavíte potřebu lidí někam autem jet neodstraníte, tu odstraníte spíš tak že jim poskytnete alternativu která bude zajímavá i bez toho abyste musel… Číst vice »
Moje řeč, obávám se ale, že toto místním diskutérům nevysvětlíte. Tady zdá se převažuje názor, že lidé, co se dopravují motorovými vozidly jsou něco jako milionář, který ukradl slunce.
Což je celkem trapárna když integrálem přes majetek se do kategorie milionářů dostane kde kdo.
Bohužel pohádka jaksi nebere v úvahu inflaci od doby, kdy vznikala 🙂
Ale on nechce autům žádnej most brát. On chce most pro pěší/kola a busy přidat. Jen realisticky počítá s tím, že když postaví novej most a pustí na něj i auta, ta si ho v podstatě celej zaberou pro sebe a ostatním ho zkazí… Máme za sebou desítky let, kdy se infrastruktura stavěla a prostor rozděloval daleko víc a líp pro auta, než pro veškerý alternativy. Takže status quo je silně vychýlenej ve prospěch IAD a v neprospěch veřejný a bezmotorový dopravy. Plus maj auta tu vlastnost, že jsou roztahovačný a ty ostatní, daleko efektivnější prostředky, dokážou vyhánět a blokovat,… Číst vice »
Víte, ono by to možná bylo něco jinýho, kdyby ta základní infrastuktura pro auta byla dobudovaná. Jenže ona není a státu to jde jako psovi pastva (a to zdaleka není jen problém Prahy ale celé země). Já na argumentaci podobné té vaší vždycky odpovídám: Vezměme si mapu Německa a z měst třeba Berlína a vedle toho dejte mapu ČR a Prahy. A až tam bude síť těch tlustejch čárek, co představují dálnice a další kapacitní infrastrukturu taková, že se už zdálky na první pohled nepozná, o které místo jde, pak jsem ochoten připustit, že je možno realizovat nějaká opatření na… Číst vice »
To pak ale vůbec nechápete, jak doprava ve městě a jeho okolí reálně funguje. Aby všichni mohli všude autem, se snaží dlouhodobě řada měst v USA, Kanadě a jinde. Řada z nich si kvůli tomu zbořila většinu historických center, aby tudy mohli protáhnout dálnice. S přidáváním pruhů pro auta na dálnice občas atakují hranici 20 pruhů jedním směrem. A výsledek? Jejich dopravní zácpy jsou legendární. V historickém a členitém městě, jako je Praha, vždycky bude řada neodstranitelných úzkých hrdel, která budou dopravu brzdit. Proto je potřeba myslet na to, aby byla doprava efektivní a i takovými úzkými hrdly rozumně prošla.… Číst vice »
„Aby mohli všichni všude autem“ je slaměnej panák. Já neříkám nic jinýho, než že je třeba tu základní infrastrukturu dostavět. Právě proto jsem bral jako srovnání Německo a Berlín a ne americká města, kde by mohlo platil to, co říkáte.
Jinak tohle je vzhledem k autorovi překvapivě celkem rozumný komentář na tohle téma:
https://archiv.hn.cz/c1-67070240-vysledky-prazskych-voleb-lezi-na-barrandovskem-moste-problem-dopravy-je-ale-uplne-jinde
On Berlin se o to dlouho snazil taky. Ne tak extremne jako v ty severni Americe, ale taky si nechali pocet aut ve meste prerust pres hlavu a ted to napravujou. Treba i uzaviranim nekterych ulic pro auta. To samu Pariz, taky desitky let zili v tom, ze „auto k mestskemu cloveku proste patri“ a ted to, kam je tohle uvazovani dostalo, napravujou. Doufam, ze casem tohle prijde i v Praze, protoze zatim je to tu v tomto velka slabota a chybi odvaha k zasadnejsim a ucinnejsim opatrenim.
Jo je potreba jeste i infra pro auta. Nekde. Ale rozhodne neplati, ze by mela mit vyssi prioritu jen proto, ze je pro auta. Specialne v teto casti mesta je hotovej vnitrni i vnejsi okruh. Pokud to autum nestaci, je to signal, ze jich tu je moc a ze tu nejspis chybi hodne infra pro neauta, kterou by auta nedegradovaly. Stavet tu dalsi infra pro auta by situaci nepomohlo, dost mozna by ji to zhorsilo.
Aut není moc, aut je přesně tolik kolik má být a kolik lidé potřebují. Ono to taky může signalizovat to že z důvodu využití obou okruhů musí hledat jinou cestu. Nebo to signalizuje že třeba kolejová alternativ stojí za starou belu. Nebo je přeplněná. A nebo pokračují někam kam není pořádně vazba.
Nutno podotknout že historické centrum v USA a v Evropě je něco úplně jiného a něco na úrovni takového „historického“ centra by v Evropě padlo za vlast taky a taky se to nejednou stalo. To že mají na jednom místě je třeba 26 pruhů neznamená že to o někde nekončí na cestách s příliš nízkou kapacitou. Nebo že tam nejsou blbě vyřešení některé jiné záležitosti. Úzká hrdla by se měla správně odstraňovat ne je přidávat protože je to feel good pro někoho. A pokud má někdo strach z „rychlých“ motoristů, tak je to, nezlobte se, jeho problém. Vzhledem že čas… Číst vice »
Pokud mi most po postavení někdo „zabere“, tak jsme jej navrhl blbě bez výhledu protože zjevně nepokrývá ani současnou potřebu. A to znamená že někde došlo k chybě, něco nebylo pokryto, pokud je to jev, který nebylo možné předjímat, jako třeba masivní rozvoj IDS v případě ŽUB, budiž, pokud je to něco předvídatelného, tak je to na vyvození důsledků. (Řekněme že si od toho subjektu už projekt neobjednáte.) Co se týče „vychýlení“ tak společnost je spíš stále ve fázi kdy se snaží saturovat potřebu dopravy, zejména té o které si lidi mohou rozhodovat sami a nemusí se vázat na JŘ.… Číst vice »
Proboha! Barrandovský most, 4 pruhy v každém směru, most na okruhu 3 a vy tady budete plácat něco o potřebě mostu mezi tím kde neexistují prakticky žádné přepravní proudy, není minimálně ne takové aby tohle stavbu obhájili?
… a taky se posilují linky 17 a 21…
„Je to hlavně pro lidi z Chuchle, kteří se tak mohou dostat poprvé v historii na tramvaj (…),“ dodal Scheinherr. Ví pan radní, že velká část Velké Chuchle (na půldruhého tisíce obyvatel, ne-li ještě víc) je momentálně na řadu týdnů do značné míry odříznutá od světa kvůli úplné uzavírce tamějšího železničního přejezdu, s tím, že některé (oznámené) dny je zcela zamezen přechod i pěším (zkoušky zab.zař., natahování drátů montážní soupravou, etc.)? Obejít absolutně není kudy, dělníci v takových dnech lidi nekompromisně odhánějí. Takže slova pana radního vyznívají poněkud mimózně. A na P4 to je docela daleko (s chuťovkami jako podchod… Číst vice »
Kdyby lidi z Chuchle tak dlouho neblokovali stavbu nadjezdu, tak už to mohli mít dávno vyřešeno. Aneb kdo chce kam…. 🙈
Je politik, ne dopravák. Možnost mají, jak se tam dostanou je druhá věc.