Praha zatěžuje novou Trojskou lávku, otevře ji do konce října

Testování Trojské lávky. Foto: FB Adama ScheinherraTestování Trojské lávky. Foto: FB Adama Scheinherra

Po statických zkouškách budou následovat dynamické. Lávka bude pod nepřetržitou kontrolou.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nekdo

Projizdel jsem tamtudy minuly tyden. A zajima me to, jak na te uzke lavce ma byt vyhrazen cyklopruh. Bude mit metr sirky nebo jak? Ta lavka vubec neni vetsi nez ta predchozi…

Martin

Pisi, ze sirka je 4m, to je vyrazne vice nez puvodni…

MaT

Proč hned vyhrazený cyklopruh? A když už, tak by asi musely být dva, ne? Nebo by to pro cyklisty bylo průjezdné jen v jednom směru? Já bych tipoval, že to bude prostě smíšený chodník pro chodce i cyklisty. To mimojiné znamená, že by se tam na tom kole nemělo jezdit rychleji, než 20 km/hod. Stará lávka měla několik nevýhod – měla dva „vrcholy“ – z nich to docela strmě klesalo, tak se to cyklistům (i když tam tedy oficiálně jezdit nesměli) mohlo dost „rozjet“. A nejen jim – inlinisti, skejťáci, koloběžkáři… A vlastně ty dva vrcholy tvořily i takové dva… Číst vice »

Jakub P

JJ, ty horizonty a výrazný stoupání/klesání byly asi pro bezpečnost jízdy na kole větší překážka než šířka. Ona ta stará o moc užší nebyla (podle wiki 3,8 m). Záleží taky, jestli jsou ty uváděný 4 metry šířka celková nebo využitelná. Pokud využitelná, umím si tam půlku pro kola a půlku pro chodce představit, pokud celková, bude to reálně o dost těsnější, přeci jen tam bude za hezkýho počasí lidí spousta.

Alibaba

Když jsem četl multikáry a extrémní, tak jsem očekával něco jiného než zatížení… 🙂
Tak doufejme, že lávka bude sloužit a nespadne.

Kalanis

V3Sky došly.

Martin

Super…