Praha přesune tramvajovou linku z Karlova náměstí, aby se lépe jezdilo autům
Tramvaj na zastávce Moráň na Karlově náměstí. Foto: Praha.eu
Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) od pondělí neplánovaně přesune tramvajovou linku číslo 2 v úseku mezi Palackého náměstí a
Odsak Hrubes z mhd86.cz ted kritizuje, ale jestli bude ods po volbach u koryta (kez by ne), tak se bojin ze bude delat stafaz rozvoji IAD…
Princip téhle úpravy je ten ze zastávky jsou u sta dny na 2 za sebou stojící dlouhé nebo staré dvouvozove tramvaje.. Pokud je v zastávce jedna dlouhá a jedna krátká stará jednovozova tramvaj tak ta další za ni se tam logicky nevejde a čeká před zastávkou a stisuje se to tam- vsichni to tam dobře známé ze je to na denním pořádku- takže se jedna o velmi logicky krok.. V systému prazskeho MHD se jedna o naprosto bezvýznamnou prkotinu. Nechci nacházet do autora – ale vůbec by me nepřekvapilo kdyby ho někdo právě kvůli tomuto článku pocastoval tim ze timuspesne… Číst vice »
Sorry jako. Autor informuje o tom, jak se změnila trasa, jak to vysvětluje DPP a co na to říká ROPID. Jinak je mu to ukradené, protože v Praze nebydlí a tráví v ní minimum času. Přesto je rád, že i takováto zpráva stojí tolika lidem řešit osobu autora.
Byl.jsem o tom přesvědčenej ze autor to na Karlaku a jeho okolí vubec nezná – jinak by ten článek nikdy nemohl vzniknout. Je to proto protože se ulehčuje tramvajové trase a nikoli autům ktere tramvajovou trať křižují na na náměstí do elka pres jednu z nejvytizenejsich tram trati v Praze.. V pohodě – kazdymu se stane ze napíše nakou blbost, nekomu dokonce pomerne často.. třeba jako to o těch novejch eskalatorech na Veleslavine- ten ve směru dolu kvůli kterými to vlastně stavěli uz z popudu dpp pro jistotu vypnuli protože ho stejne nikdo nepouzival… „Sorry jako“ Bylo by fajn kdybyste… Číst vice »
Nějak se mi nedaří rozklíčovat Váš text. A to jsem ho přelouskal třikrát.
mam to stejne… – ale mam podezreni na magistrat (pravdepodobne), ze zmenu opravdu resi diky automobilove doprave, ktera ziskava nad MHD prednost,… to se tyka i planovanych komunikaci a reseni dopravy obecne – v nekterych situacich opravdu je lepsi jet autem adiky podobnym upravam se to i pro automobilovou dopravu zlepsuje… – druha vec z clanku ohledne blokovani krizovatky auty je typicka, denne to zavivam na krizovatce Balabenka, kde auta najedou do krizovatky a nasledne zablokuji prujezd tramvaji a tim i celou krizovatku nehlede na zlute cary v krizovatce… Vubec bych se nedivil, kdyby to magistrat resil ukoncenim nekterych tramvaji… Číst vice »
Když ty své bláboly „Johnny Gomez“ psal, byl evidentně silně „pod vlivem“ – jiný důvod snad ani není možný … ROPID (+ DPP) vydal před docela nedávnou dobou leták („skládačku“) s názvem „Preference veřejné hromadné dopravy v Praze a Středočeském kraji“ o možných způsobech preference VHD (je k dispozici v informačních střediscích ROPIDu i DPP), kde je na poslední straně oddíl „Napište nám“ s tímto textem: „Pozorujete při svých cestách nebo ve svém okolí vozidla veřejné dopravy ‚poskakující‘ v kolonách? Máte námět na zřízení preferenčních opatření? Dejte nám o tom, prosím, vědět. Máme zájem o vaši zpětnou vazbu. Napište nám… Číst vice »
Délka vozu T3 14 metrů, délka vozu 15T téměř 32 metrů, tedy více než dvojnásobná. Úpravou trasy ztrácí celý úsek Hradčanská – Sídliště Petřiny bezpřestupové napojení na důležitou oblast centra města. Město doplácí na to, že řada křižovatek není stavěna na odbočení do všech směrů. Konkrétně v tomto případě Anděl, Národní divadlo, Mánes, Moráň. Především díky tomu jsou některé linky vedeny do značné míry nevhodně. Naprosto nechápu proč dochází k této změně právě u této linky, která je provozována celodenně a celotýdenně jednovozově, tedy nejkratší provozovanou „soupravou“ vůbec. Další roli hraje nesmyslné omezování počtu linek, kdy by nakonec prakticky u… Číst vice »
Když chci jet linkou číslo 2 na Petřiny a mít při tom jistotu, že si sednu, musím až na Palackého náměstí. V určitou denní dobu je na Hradčanské dost těžké se do vozu vůbec dostat.
No ono kdyby se celá nesmyslná prázdná linka 2 zrušila, tak by se nic nestalo, ty prachy za tuto Do-linku by se mohly nacpat do pásmového provozu metra o víkendech mezi Kačerovem a Holešovicemi, kde je to hrůza.
Kdyby už konečně byla okružní linka metra E, mohlo by se zrušit spoustu linek tramvají i autobusů a doprava v Praze by se zcela zklidnila.
Ony by se ty peníze daly použít na víc místech. Přemýšlím o tom vždycky, když tenhle bludný vozič vzduchu potkám a pak si jdu stoupnout na jednu nohu (a ještě ne na svou) do svojí devítky.
Dvojka rozhodně bezvýznamná neni, nabízí přímý spojení Podolí s Prahou 6 a Petřin s centrem a jezdí celkem slušně obsazená, a to i o víkendu
Tak slušně obsazenou myslíte tak, že je to jediná linka v Praze, kde si můžete vybrat i ve špičce v sólu sedačku?
Navíc na užitečné trase přes Karlovo náměstí nabízí přímé spojení Braníka a Podolí s Národní třídou – po nábřeží bude sice možná rychlejší pro tranzit mezi Prahou 4 a Prahou 6, což ale ztrátu přímého spojení s Národní třídou nevykompenzuje. Podle mě je převedení linky č. 2 na nábřeží principiální hloupostí.
Další totalni blud tohohle starého pana…
1.) Linka jen obji6di 2 bloky domů z druhé strany po nábřeží a ne po náměstí- vzdalesostne je to nastejno.
2.) Obsluhuje také stanici metra Národní Třída – a to výtahem u kostela na primo na zastávce Lazarska
3.) Z této zastávky je to 1 zastávku (i metrem) doleva na zmiňované Karlovo náměstí (stejná linka metra) a doprava je taky 1 zastávku tramvaji na zastávku Národní třída ( kde je oficiální vlez do stanice stěn e metra Národní třída jako výtahem u kostela)… TAKŽE SE VŮBEC NIC NESTALO !!!!!!!
Když chci jet linkou číslo 2 na Petřiny a mít při tom jistotu, že si sednu, musím až na Palackého náměstí. V určitou denní dobu je na Hradčanské dost těžké se do vozu vůbec dostat.
Z hradčanském ti na petříně jezdi přímá linka metra – není důvod jezdit pomalou tramvaji..
Oprava: ….. na Petřiny…..
(naskakuje to tam blbě samo..)
Asi tím moc nejezdíte, prázdná rozhodně není. Určitě je plnější než 23.
Server MHD86.cz není odborný.
Taky si říkám, že je to úplný blábol.
Tak tak ODSacke piarko…
Kdyby radši omezili automobilový provoz. Veřejná doprava by měla mít přednost.
Nechcete se omezovat raději sám? Omezovat automobilový provoz znamená omezovat potřebu se přesouvat.
Říká autíčkář, který by do metra v životě nevlezl a radši trčel půl hoďky v koloně? 😀
Potřeba přesouvat se není potřeba smrdět s autem v centru Prahy.