Praha má nově autobusové spojení se Sarajevem, je součástí dlouhé linky FlixBusu
Autobusy Centrotransu. Foto: FlixBus
FlixBus od 7. prosince spustí další linku, která jede více než 24 hodin. Nové spojení německých Brém a hlavního města
Spojit Brémy a Sarajevo přímou linkou může napadnout opravdu jen Flixbus. 😀 Představuju si, jak to v německu , než to dojede do ČR nabere 3 hodiny zpoždění a než to dojede do Sarajeva, už je to půl dne zpoždění. Myslíte, že přeháním? Pak vězte, že nikoliv, zažil jsem to.
Turisti klidně, do Sarajeva se prakticky nedá dostat jinak než gumových kolech.
To je pro dělníky,nikoli pro běžného turistů.
A čím by jste tam teda jel?
Do takových končin by většina lidí jela autem, popřípadě letecky.
Z Prahy do Sarajeva nic přímo nelétá. Nabídka letů s přestupem taky není moc široká, protože frekvece letů ze Sarajeva do evropských hubů není nic moc. Slušný connection time má asi jen Austrian a Lufthansa a nechají si to zaplatit – vetšinou přes 10 tisíc za RT.
S autem mohou být na divokém Balkáně problémy a jízda bez zastávek trvá 12 hodin, to není úplně málo.
Turisti?? autobusem? celý den? ta paní zamrzla v 80/90 letech? Chtěl bych takovýho turistu osobně potkat. Gastarbajtři, možná. Turisti? ani omylem.
tak jsou i lidi co ze zdravotních důvodů nelítaj…
Něco mi říká, že tímhle budou spíš jezdit Bosňáci pracující v Německu, než turisti do Bosny. Ale chápu, že z hlediska PR se to nehodí.
A není to jedno? Platící cestující je platící cestující.
No když si to najde zákazníky, proč ne. Spíš je škoda, že zaniklo už před lety vlakové spojení Sarajevo – Budapešť přes Osijek. Resp. v Bosně by ho prý chtěli, ale Chorvati pořád vymýšlejí důvody, proč to nejde.
Hlavně mohli stavět alespoň Slavonski Brod na přestupy k vlakům do Bělehradu a Zagrebu.
Momentálně ruší od grafikonu i osobáky Tuzla – Doboj. Nejde letět s Vídně do Tuzly a pokračovat vlakem.