Praha bude kompletně opravovat rušnou Peroutkovu ulici. Omezení potrvají dva roky

Peroutkova ulice na pražských Malvazinkách. Zdroj: Mapy.czPeroutkova ulice na pražských Malvazinkách. Zdroj: Mapy.cz

Řidiči často ulici využívají jako objízdnou trasu v případě velkého provozu v Radlické.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
looking4bucho

Vynikajici zprava pro odpurce Radlicke radialy. Tato uzavirka diky mensi celkove propustnosti vyrazne snizi dopravni zatez v cele oblasti.

Dalnice

Krystalicky cisty priklad fungovani ekopolpotovcu. Kdyz proskrtate, zdrzujete nebo sabotujete planovane radialy (Brevnovska radiala, obchvat Kulataku, Radlicka radiala), doprava z/na okruh se vali temi nejmene vhodnymi misty – zde prave Peroutkova. Kdyby tyhle stavby staly, mohla zrovna Peroutkova byt prijemnym mistem pro zivot s minimem aut…

Frantisek X

Tak určitě. Mrkněte do okolí současných městských ‚dálnic‘, jak je tam klidno (při sebemenším zádrhelu obzvlášť). Ježdění autem je dle pozorování celkem návykové a pouhé zvyšování dávek může zjevně vést i ke klinické smrti.

Dalnice

Existující radiály celkem dobře stahují dopravu z ulic a dávají předpoklad k jejich zklidňování. Pohříchu jsou to ovšem spíš fragmenty radiál a okruhů než kompletní systém. Ty bláboly o návykových autech a klinické smrti neberu vážně.

Suchdolák

„Existující radiály celkem dobře stahují dopravu z ulic a dávají předpoklad k jejich zklidňování.“
A dobře je tato váš hloupá představa vidět třeba v Dejvicích, kde „radiály“ (Evropská i Jug. partyzánů) přinesly takové „zklidnění“ sousedních ulic, že je ve špičkách chvílemi problém i tyto ulice přejít.

123

Tak s ohledem že právě ty dvě vámi jmenované komunikace byly zklidněny docela fest, a Partyzáni víc než jen docela, se to dalo očekávat a opravdu mne překvapuje, že se tomu někdo diví.

Leinad

Jugoslávských Partyzánů má jedinné omezení – hodně neřidičů neumí najet na dvoupruhový kruháč. Kdo chce doleva (třetí výjezd), just jede vpravo. Rozestupy se nedrží.

Dalnice

Evropska je kvaziradiala, ktera je urovnove krizena a supluje i neexistujici Brevnovskou radialu a castecne neexistujici cast Radlicke radialy. O ktere casti Evropske mluvite?

Caracas

Peroutkova Radlické odlehčuje hodně, na Radlické to bude masakr. Velmi mne překvapilo, že v článku není nic o souběžném vybudování infrastruktury pro “trolejbusizaci” linky 137. Tato linka je podle mého názoru jednou z pro trolejbus nejvhodnějších v Praze (mnoho spojů, velké vytížení, velké stoupání, mnoho zastávek, emisemi zasažená oblast). Byl by Kocourkov dělat to nadvakrát.

Caracas

Děkuji za info. Je chyba, že stavbu trolejbusové trati článek na dopravním webu nezmiňuje. Ve vašem odkazu je ještě jedna, v článku nezmíněná, zajímavá věc a to úplná uzavírka Peroutkovi ulice vždy na cca 2 měsíce v letním období. Jsem velmi zvědav na objízdnou trasu busu 137.

investičák

V té oficiální informaci toho ovšem o koordinaci té rekonstrukce s plánovaným budováním infrastruktury pro trolejbusy mnoho není, resp. já tam nevidím vlastně nic.

MP22

Křižovatka u Alberta potřebuje předělat jako sůl, teď je to tam vážně nevábné. Osobně si myslím, že se tam ty lavičky využijí. Ono když znáte to místo pouze z dopravních špiček, kdy projíždíte autem i vy, tak vám může připadat k sezení nevhodné. Ve skutečnosti je to tam 80 % času poměrně klidné a zároveň je to prakticky náměstí ve středu Malvazinek. Je to přirozený střed kde dochází k poměrně velké koncentraci pěších i v poledne, večer, nebo o víkendech. V tyto doby to bude určitě fungovat. Doufám že v celé délce ulice dojde k výsadbě alespoň jedné aleje, popřípadě… Číst vice »

Petr

Tak snad udělají něco s těma kočičíma hlavama, nejlépe tak, že místo nich bude asfalt. A problém pro dopravu to bude. Ve špičce je v Peroutkové tolik aut, že často tvoří kolonu. Na objízdných trasách jsou kolony ještě větší, takže do těchto kolon ještě přibudou další auta.

Frantisek X

A co s tím, postavit vedle další silnici, pak ještě jednu…? To by v tom byl čert, aby lidé nejezdili (ideálně auty) i na záchod…

P_V

Předpokládám že jakmile bude opraveno, tak se zase znova rozkope kvůli instalaci trolejbusových kabelů a sloupů.

Martin

ze článku: Úprav se dočká také prostranství u Alberta na spojnici Peroutkovy s ulicemi Na Václavce, U Mrázovky, Na Cihlářce a U Šalamounky. Tam přibude prostor pro pěší, stromy, lavičky i parkovací místa. … … já to nechápu, proč pořád někdo touží budovat lavičky na frekventovaných křižovatkách. U nás na Žižkově na několika křižovatkách vydlážili malé náměstí a dali na něj lavičky, fakt myslíte, že si někdo půjde sednout na rušnou křižovatku? Nestálo by za to, stejné lavičky zaplatit jinde, kde je klid? To už je fakt laviček dost a nikde žádné nechybí? Jo aha … vedle křižovatky parčík 100×100… Číst vice »

jaroslav-toman

Velmi rozumný názor!

Petr

Ve skutečnosti je to jen výmluva proč zrušit parkovací místa.

Zvol

Protože přes ně chodí lidi do obchodu, domů, na autobus. Dělat problém z toho, že na prakticky náměstí bude asi 7 laviček…

Márty

Takže co, máme řidičům, co tuto komunikaci využívají jako objízdnou trasu k Radlické přizpůsobit vše kolem? Ta ‘křižovatka’ je přirozeným středem Malvazinek, je trestuhodné, že je v takovém stavu, v jakém je. Vytvořit tam pobytové prostředí je krok správným směrem, a to, že je vedle park na tom nic nemění. Srovnávat park a náměstí je totiž míchání jablek a hrušek.

Frantisek X

Kolonizace prostoru auty v mnohých hlavách bohužel ještě úplně nekončí, není jim zřejmě tak ‚zle’…