Práce na průtahu Pískem se prodlouží, stavbaři se budou muset příští rok vrátit
I/20 na průtahu Pískem. Pramen: ŘSD
Stav frekventované silnice se ukázal být horším, než předpokládala projektová dokumentace.
Stav frekventované silnice se ukázal být horším, než předpokládala projektová dokumentace.
Nedávno tam paní mázla autem do zábrany. A nebude to tak, že to při stavbě dříve ošulili a nyní se to dává těžko do normálního stavu? Celá I/20 by chtěla 4 pruh (2+2) a v městě 6 pruh (3+3).
A není to málo? Co rovnou 3+3 a ve městech 4+4?
Tak pán má pravdu. Poddimenzovanost silnic je v ČR velká. U ČB by to bylo super 1/20 potažmo D20 dát do 3+3 pruhů a případně odvést dopravu mimo až k napojení na D3. Pískem průtah, či odklon ve 3+3 pruzích by byl také bomba. A u Plzně směr ČB také, klidně až ke křížení s 1/19 a zbytek 2+2. Navíc bych i v 1/20 klidně jako D20 pokračoval i severně nad Plzeň.
No…, nelze si nevšimnout, že se množí případy zakázek s podhodnocením opravované stavby. Je to záměr, tedy touto cestou lze přijít k navýšení ceny, neb za „pochodu“ se to přiklepne logicky těm co již to dělají, nebo skutečně jsou ty závady tak hluboce skryty, že nejdou odhadnout a tím zahrnout do dané zadávací rozvahy, nebo to prostě dotyční lidé opravdu nevidí?
Jak zjistíte stav zeminy pod asfaltem? Tak, že afsalt vybouráte. Dřív se spodek moc neřešil, prostě se natáhl nový koberec a bylo, díra nedíra, furt se natírá. Zároveň se při takovém postupu neřešily nějaké inženýrské sítě, natož ty načerno postavené, nikde nezakreslené.