Práce na modernizaci D1 se vrací na nejdelší úsek
Modernizace dálnice D1. Foto: Strabag
Sdružení firem Strabag, Metrostav a Eurovia dnes začíná po zimní přestávce s pracemi na modernizaci dalšího úseku D1. Jde o
Sdružení firem Strabag, Metrostav a Eurovia dnes začíná po zimní přestávce s pracemi na modernizaci dalšího úseku D1. Jde o
„.. který se opravuje od podzimu 2018. Hotovo by mělo být příští rok.“ – to jako úsek dálnice se opravuje zhruba 2 a půl roku? Jako chápu, za provozu, takže po etapách / jízdních pruzích, ale pořád: cca 2.5 roku???
Úsek délky 14.5 kilometrů. I tak je to dlouhá doba. Holt to ŘSD nenaplánovalo naráz, ale na 6 etap. Začalo se bourám mostu při úplné uzavírce. Dneska už se tohle umí za víkend. Konečně.
podzim18 provizorní rozšíření pro 2+2 / zima / jaro-podzim 19 komplet práce na jednom pruhu, beton 14 km / zima / jaro-podzim 20 komplet práce na druhém pruhu, beton 14 km / zima / jaro 21 dokončovací práce… A to je jeden úsek z dvaceti či dvacetidvou…
Modernizace úseku 16 začala až v dubnu 2019. Přibližný harmonogram: 2019 – provizorní opravy vozovky, demolice nadjezdů, rozšíření vozovky, práce v SDP (kanalizace a přejezdy), 2020 – rekonstrukce vozovky v pravém jízdním pásu, 2021 – rekonstrukce vozovky v levém jízdním pásu + dokončovací práce. Uvedení do provozu v 10/2019.