Práce na dálničním přivaděči v Jihlavě vrcholí, v plném profilu se otevře koncem září
Oprava dálničního přivaděče v Jihlavě. Pramen: ŘSD
Rekonstrukcí prochází celkem 5 600 metrů silnice mezi sjezdem z Jiráskovy ulice a mimoúrovňovou křižovatkou s dálnicí D1.
Dvouletá rekonstrukce předrevolučního přivaděče, jak dlouho nám asi vydrží?
A dojde i ke zvýšení rychlosti na 110 km/h?
Rozdíl v jízdní době by při konstantní rychlosti v celém úseku (bez zrychlování a zpomalování v koncových úsecích) byl 40,73 sekundy. V reálném provozu sotva 20 sekund. Na takové hnědé nic je dopravní značení opravdu nevkusným vyhazováním peněz. Jen idiotské zvyšování emisi bez reálného přínosu.
Já vám nevím, ale parametry rychlostky to splňuje, 110 km/h se težkých nákladních vozidel netýká a rozdíl mezi ilegální 90-110 a legální 110 ve spotřebě osobáků bude nula prd.
Pokud by ta legální 110 vedla k plynulejšímu provozu, tak možná přinese i úsporu emisí.
Pak tady máme jen otázku o nařizování rychlosti zcela nepřiměřeně nízké vůči stavu vozovky.
Ale třicítky vyhazování peněz nejsou, viďte?
Ne. Třicítka má být v zákoně namísto dnešní padesátky.
Tvrdí kdo?
A proc ne dvacitka?
Rychlosti 110 km/h se dá a jezdí už teď. I PCR má v radarech nastavenou toleranci.
Říkávalo se, že tolerují +10, ale to už není pravda. Jen je záhodno vědět o kolik ukazuje tachometr navíc oproti skutečnosti a hlavně se chovat předvídatelně pro ostatní.
3% nad 100km/hod, 3km do 100km/hod. Ale uplne nejvic zalezi na tom, jak moc jde konkretnimu policistovi o premie.
No a bude to pak konečně SMV?