Ono je to celé pěkná šaškárna a výsměch, dálnice se staví od konce u Chomutova, kde je úplně nejmenší provoz, kdežto poslední úsek u Slaného kde pochopitelně jezdí mnohem víc aut se bude stavět až nakonec. To normálně přeci nejde vymyslet !
Vojta
4 let
Úsek Slaný-Postoloprty má jen cca 30 km), přitom jeho dostavba je nekonečný příběh.
U Loun se už před 21 lety připravily mosty a sjezdy pro 4-proudou dálnici a mezi mimoúrovňovými křižovatkami už mohla být dávno hotová…
Atwa
4 let
Já nechápu, proč se to na plný profil nepostavilo už dávno.
smekal
4 let
Kapacita obchvatu z hlediska intenzit staci. Stacilo by tam dat varovný znacky: nejsi na dalnici: provoz v obou smerech…
looking4bucho
4 let
Nekomentuji fakt ze ke zkapacitneni dochazi 21 let od zprovozneni obchvatu a ze u stredoceske casti dalnice (ktera ma byt udajne zprovoznena 2024) je zatim ticho po pesine… Za tenhle usek budu velmi rad, protoze je fakt nebezpecnej. Zdanliva rovinka svadejici k predjizdeni a rychlostem hodne pres 100km/h a malokdo si vsimne ze jsou tam vlastne napojovaci pruhy plus nebezpecny horizonty. Tak uz aby to bylo – i kdyz navazujici obchvat Postoloprt je taky jeste daleko 🙁
Souhlas. Těch nebezpečných úseků je na I/7 plno, jejich nebezpečnost vyplývá z technického stavu a intenzity dopravy, ale paradoxně největší aktivita dopravní policie je právě na těch bezpečných dálničních úsecích bez provozu.
svojsin
4 let
Víte někdo, kolik km nových dálnic se letos otevřelo, popř. otevře a kde? nebo alespoň do léta?
Na diskuzích se bude vždycky pindat. Na internetu tráví čas zpravdidla lidi co nemají do čeho rejpnout a tak pindaj….
Radim
4 let
Bude zrušena hotová křižovatka na Cítoliby, kvůli normě o minimální vzdálenosti křižovatek, fakt idiocie.
Honza D.
4 let
Hmmm, to je sice hezký, ale co zkapacitnění obchvatu Slaného? Co dálnice okolo Lotouše? Co ten průser jménem most u Kutrovic, kde za problémy může neúdržba? A to jsem jen u I(D)/7.
V. K.
4 let
Bohužel mnohem potřebnější úsek u Slaného pořád nic.
V teto dobe jsem rad za kazdy usek, co se stavi, jeste se predelava obchvat Panenskeho Tynce na dalnicni, jen tak dal, at je to uz hotove, a nebezpecna silnice I/7 je pryc…
Ono je to celé pěkná šaškárna a výsměch, dálnice se staví od konce u Chomutova, kde je úplně nejmenší provoz, kdežto poslední úsek u Slaného kde pochopitelně jezdí mnohem víc aut se bude stavět až nakonec. To normálně přeci nejde vymyslet !
Úsek Slaný-Postoloprty má jen cca 30 km), přitom jeho dostavba je nekonečný příběh.
U Loun se už před 21 lety připravily mosty a sjezdy pro 4-proudou dálnici a mezi mimoúrovňovými křižovatkami už mohla být dávno hotová…
Já nechápu, proč se to na plný profil nepostavilo už dávno.
Kapacita obchvatu z hlediska intenzit staci. Stacilo by tam dat varovný znacky: nejsi na dalnici: provoz v obou smerech…
Nekomentuji fakt ze ke zkapacitneni dochazi 21 let od zprovozneni obchvatu a ze u stredoceske casti dalnice (ktera ma byt udajne zprovoznena 2024) je zatim ticho po pesine… Za tenhle usek budu velmi rad, protoze je fakt nebezpecnej. Zdanliva rovinka svadejici k predjizdeni a rychlostem hodne pres 100km/h a malokdo si vsimne ze jsou tam vlastne napojovaci pruhy plus nebezpecny horizonty. Tak uz aby to bylo – i kdyz navazujici obchvat Postoloprt je taky jeste daleko 🙁
Souhlas. Těch nebezpečných úseků je na I/7 plno, jejich nebezpečnost vyplývá z technického stavu a intenzity dopravy, ale paradoxně největší aktivita dopravní policie je právě na těch bezpečných dálničních úsecích bez provozu.
Víte někdo, kolik km nových dálnic se letos otevřelo, popř. otevře a kde? nebo alespoň do léta?
http://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa-projektu
Mne se na těchto diskuzích začíná fakt líbit jedna věc. Staví se pindá se, nestaví se pindá se.
V ČR běžné. Vždycky si říkám, jestli je někde ještě více nespokojený národ. Ale zase jsme odborníci na vše.
Na diskuzích se bude vždycky pindat. Na internetu tráví čas zpravdidla lidi co nemají do čeho rejpnout a tak pindaj….
Bude zrušena hotová křižovatka na Cítoliby, kvůli normě o minimální vzdálenosti křižovatek, fakt idiocie.
Hmmm, to je sice hezký, ale co zkapacitnění obchvatu Slaného? Co dálnice okolo Lotouše? Co ten průser jménem most u Kutrovic, kde za problémy může neúdržba? A to jsem jen u I(D)/7.
Bohužel mnohem potřebnější úsek u Slaného pořád nic.
Vivat průjezdu Lotouše po I/7:-).
jako levnejsi by bylo tech par obyvatel lotouse vykoupit a nechat stavajici silnici akorat z prusecny krizovatky udelat muk/kruhac
To ano, ale tento úsek spadá pod Středočeský kraj, který zrovna u D7 není příliš aktivní
Jeho prioritou je D3 a podle toho to také vypadá.
úsek D3 ve Středočeském kraji? Z ní tuším není postavený ani 1 km!
Tak jestli je prioritou paní s kadeřníkem D3 tak jen doufám, že jejich prioritou nebude také VRT, to by se jí nedožili ani naši prapravnuci.
Pán měl spíše na mysli jiné pracoviště ŘSD, ne Krajský úřad…
Ten je nyní ve stavu, že se do konce roku začnou vykupovat pozemky + 2 roky výkupů a může se stavět. Oproti jiným stavbám je to na dobré cestě.
Kde rozdávali vtipnou kaši?
V teto dobe jsem rad za kazdy usek, co se stavi, jeste se predelava obchvat Panenskeho Tynce na dalnicni, jen tak dal, at je to uz hotove, a nebezpecna silnice I/7 je pryc…
a celkove s rocnim zpozdenim“ asi tak
To neva, aspon se muzou na zacatku chlubit dvakrat tim, ze letos se zahaji.