Povolení nadrozměrných nákladů by mělo být jednodušší, stát spustil systém NADR
Překládka částí obřího lisu, Lovosice. Pramen: ŘVC
Podrobné údaje o vozidlech systém automaticky načítá z Registru silničních vozidel.
Podrobné údaje o vozidlech systém automaticky načítá z Registru silničních vozidel.
Já si osobně myslím, že hlavní problém tě Lutyně bude ten, že tam prostě jel bez povolení, nadmer to byl, neměl tam co dělat, tomu holt nezabrání žádný systém ani zákon, když se pravidla porušují…
Dlužno dodat, že s příchodem IS NADR došlo i ke změně správních poplatků, které zvyšují náklady českým dopravcům a vyrazně snižuji zahraničním dopravcům. Zatím co v německu se poplatky za posledni 2 roky x krát zvýšily, u nás se nižují. A rozdíl zaplatí běžný občan na dalničních známkách.
Takže už žádný uvázlý kamion na přejezdu? Mám obavy, protože jak prohlásil už pan Werich „lidská blbost, je nekonečná“…..
To tomu nezabrání. Přejezdy nejsou součástí této aplikace. Jediné co to možná usnadní je to vyřizování povolení. Jestli je na trase nějaký „nevyhovující“ přejezd nikdo zkoumat nebude.
To že to nebude zkoumat je špatně. Na druhou stranu na trasách pro nadměrnou přepravu (hlavně silnice I. třídy) se krizové přejezdy moc nevyskytují, horší je, když pak z nich někam odbočí.
Součástí vydání povolení pro nadměrnou přepravu musí být konkrétní trasa včetně jejího přezkoumání, zda je pro daný náklad sjízdná. Jinak za chvíli nebudeme mít dost strojvedoucích!
Vis, ze nadmerem je treba i kloubovy trolejbus Praha-Veleslavin – Letiste?
On je delší než 22 m, že?
Nechce se mi to hledat. 🙂
24.7m
Problém je, že přejezd u Lutyně nebyl dle SŽ nebezpečný a nebyla tam žádná omezující značka. Co na tom, že na to SŽ písemně upozornil Koved, kdyz tam měl potíže projet s testovacím autobusem, kvůli možnému zavedení pravidelné linky, holt se z toho nějak vymlčíme…v civilizované zemi, by rezignoval (byl odvolán) ministr dopravy, který si tam toto drží, u nás ne.
S tímhle přístupem vám za chvíli dojdou ministři…
Jako že by se tam třeba dostal nějaký odborník?
Ministr není funkce odborná, ale politická: odborníky bych očekával až na „výkonných“ pozicích, tedy v lepším případě tak nejvýše od ředitelů odborů níž.