Povolení nadrozměrných nákladů by mělo být jednodušší, stát spustil systém NADR

Překládka částí obřího lisu, Lovosice. Pramen: ŘVCPřekládka částí obřího lisu, Lovosice. Pramen: ŘVC

Podrobné údaje o vozidlech systém automaticky načítá z Registru silničních vozidel.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Janecek

Já si osobně myslím, že hlavní problém tě Lutyně bude ten, že tam prostě jel bez povolení, nadmer to byl, neměl tam co dělat, tomu holt nezabrání žádný systém ani zákon, když se pravidla porušují…

Radek

Dlužno dodat, že s příchodem IS NADR došlo i ke změně správních poplatků, které zvyšují náklady českým dopravcům a vyrazně snižuji zahraničním dopravcům. Zatím co v německu se poplatky za posledni 2 roky x krát zvýšily, u nás se nižují. A rozdíl zaplatí běžný občan na dalničních známkách.

Alex. D

Takže už žádný uvázlý kamion na přejezdu? Mám obavy, protože jak prohlásil už pan Werich „lidská blbost, je nekonečná“…..

Miloš Kariera

To tomu nezabrání. Přejezdy nejsou součástí této aplikace. Jediné co to možná usnadní je to vyřizování povolení. Jestli je na trase nějaký „nevyhovující“ přejezd nikdo zkoumat nebude.

Alibaba

To že to nebude zkoumat je špatně. Na druhou stranu na trasách pro nadměrnou přepravu (hlavně silnice I. třídy) se krizové přejezdy moc nevyskytují, horší je, když pak z nich někam odbočí.

Pako

Součástí vydání povolení pro nadměrnou přepravu musí být konkrétní trasa včetně jejího přezkoumání, zda je pro daný náklad sjízdná. Jinak za chvíli nebudeme mít dost strojvedoucích!

PaJa

Vis, ze nadmerem je treba i kloubovy trolejbus Praha-Veleslavin – Letiste?

Alibaba

On je delší než 22 m, že?
Nechce se mi to hledat. 🙂

PaJa

24.7m

MHD

Problém je, že přejezd u Lutyně nebyl dle SŽ nebezpečný a nebyla tam žádná omezující značka. Co na tom, že na to SŽ písemně upozornil Koved, kdyz tam měl potíže projet s testovacím autobusem, kvůli možnému zavedení pravidelné linky, holt se z toho nějak vymlčíme…v civilizované zemi, by rezignoval (byl odvolán) ministr dopravy, který si tam toto drží, u nás ne.

Dusanh

S tímhle přístupem vám za chvíli dojdou ministři…

MHD

Jako že by se tam třeba dostal nějaký odborník?

praktik

Ministr není funkce odborná, ale politická: odborníky bych očekával až na „výkonných“ pozicích, tedy v lepším případě tak nejvýše od ředitelů odborů níž.