cargo

Posun v plánech na D35. Sporný úsek u Litomyšle má územní rozhodnutí

Vizualizace D35 u LitomyšleVizualizace D35 u Litomyšle

Při další přípravě projektu také musí ŘSD "aktivně a podrobně" seznamovat dotčené obce s technickými parametry dálnice.

Zpět na článek
53 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
abc

Tu dalnici planoval nacek pred 100 letama a furt nic

mirek

Čára v mapě není žádné plánování. Navíc v téhle trase žádná dálnice vést neměla.

abc

Sup at uz to stoji nekomu za barakem , dobre vedeli ze tam ta dalnice bude a ted budou kecat xd

mirek

Jojo, před 100 lety lidi věděli, že v roce 2020 dostane dálnice územní rozhodnutí právě v této trase. Vy jste hlava…

standa

ví někdo zainteresovaný kde začíná a končí první a druhá etapa ? MúK je pořád ve hře nebo jak?

mirek

1. etapa končí za podjezdem k obci Kornice, původně šlo o součást předchozího úseku Džbánov – Litomyšl
pokud myslíte MÚK Litomyšl sever, tak s tou se zatím nepočítá

Jiří 3

Předpokládám, že kurz na to, že se někdo odvolá je 1,01.

Jirka_S

Tohle je skutečně klíčová dálnice (nikoliv třeba D6). V současnosti se toho staví nebo začíná stavět asi nejvíce v historii: D3, D6, D7, D11, D35, D48, D55. Modernizace D1, D46.
Má začít D0, D4, D49, D52.
Problém je, že se tímto tempem měla infrastruktura stavět minimálně 15 let. Místo toho přišla stopka za vlády ODS/TOP/VV.
Současná rozestavěnost je zásluha Ťoka, příští vláda se zase bude chlubit prací dnešní vlády. Co nezačne do voleb, tak skončí v nedohlednu. Ta případná pětikoalice nebude akceschopná a nic nepřipraví….
Stačí ten jejich „plán“ na pouhých 120 km…

Luděk S.

Hezký den, byl byste ochotný zapojit se do předvolební kampaně? Já se osobně vlády pirátů děsím jako čert kříže a lidi jako vy jsou požehnáním. Je potřeba zmobilizovat důchodce! Reálně byste mezi létem a podzimem stál u nějakého Kauflandu a sliboval dalších 5000 korun. Co vy na to?

Otto

Já si myslím, že na Ťoka budeme ještě vzpomínat se slzou v oku. Řekl bych, že díky němu se to trochu rozhýbalo. Protože to co tam bylo předtím (namátkou jmenujme – Řebíček, Bendl, Bárta, Dobeš, Stanjura), tak to byla hrůza, zabití veškeré výstavby na X let, zejména Bárta. No a o Kremlíkovi se radši nezmiňuju. Havlíček může být 100x pracovitý, ale utáhnout dvě ministerstva, to prostě není dlouhodobě udržitelné.

Luděk S.

Přesně!!!

Jiří Kocurek

Řebíček tam byl jen 2,5 roku, 2x padla vláda kvůli nedůvěře a do toho ještě vlezla celosvětová krize.
Byl by zázrak, kdyby za 30 měsíců někdo vyřídil EIA, územko i stavební povolení byť na jediný úsek dálnice. To se snad nedá, ani kdyby Babiš osobně dohlížel.

Zdeněk

I tak je více než jasné, že tento pán toho stihnul odklonit a rozvrátit více, než všechny ostatní vlády po revoluci dohromady…

Venca

Moc hezký. No, Ťok byl co se týče přípravy staveb nejlepší ministr, to je možná i pravda. Taky vymyslel, ale spoustu „…“. Místo na dopravě bych mu dal i doživotně, ale né jako ministr.

Hojakar

A kobliha od vrchniho estebaka uz byla? Takovou nůši nesmyslů už jsem dlouho neviděl…

Jirka

D0, D49 a D52 se ještě dlouho nezačnou stavět. Staví se jen kousky a důvodem je také, aby nepropadly peníze z EU, které tam posíláme.

mirek

Marku Prchale, proces přípravy je tak dlouhý, že vůbec nehraje roli, kdo je u vlády. Ale kdybyste to tak bral, tak za ANO se staví suverénně nejmíň, stačí kouknout na statistiky.

Kajman

Stejně do toho nějaký žabofil hodí vidle.

Luděk S.

Co lepšího si přát? Byla by další studie, další zdražení a další zaměstnávání lidí na ŘSD. A o to tu jde především.

Jiří Kocurek

Ale fuj.

Jakub (easydrink)

Ochrana životního prostředí by měla být na prvním místě.

leviathan

A proto je třeba sídla zbavit přetěžování dopravou.

jakub (easydrink)

to se nijak nevylučuje s tím, co jsem napsal

Jiří Kocurek

Ikdyby tam ty žáby měli přinést v igelitce!

mirek

Tomuhle hoaxu fakt věříte?

Bertik

Takze uz nepostavime nic?

jakub (easydrink)

Proč by ne? jen je nutno posuzovat dopad na životní prostředí a volit tu variantu, která ten dopad bude mít co nejmenší.

tom

bože, kdyby blbost nadnášela tak na dovolenou lítáš na měsíc….uvědom si že top že se to odsune od jedné vesnice tak se to přiblíří k druhé…Díky tomu volovi Patrikovi je celý přerov zasmraděný od vyfukových plunu…Hlavně že se má dobře sysel nebo svišt či co…
To už je diagnoza co vyvádíte…

Luděk S.

Především je třeba jednou provždy stanovit, že co řekne ŘSD, to platí. A že státní úředníci jsou neomylní. Jednoznačně jednou pro vždy vylikvidovat jakýkoliv odpor!

Stan

Jasně. Nesmí uřít žabičky a kytičky, ale na běžných silnicích můžou umírat lidi…

mirek

Demagogie.

mirek

Navíc to ve skutečnosti může být i přesně naopak. Dálnice vyvolává další dopravu a další znečištění ovzduší, kvůli kterému u nás umírá mnohem víc lidí než kvůli nehodám.

Kodl

Nechvalil bych povestne dne pred vecerem, ale doufam, ze je to posun k dobremu a hlavne, ze se co nevidet zacne stavet.

standa

hlavně MúK Litomyšl sever ať už stojí kousek od Kornic nebo blíž k němčicím. je to jedno. někde tam bude muset být ( nejlépe někde kousek západně od němčic ) jinak to nemá pro pardubický kraj význam tato trasa…. to už jste si rovnou mohly do Litomyšle vybudovat čtyřpruh od ústí a třebové kteří přes vás budou najíždět když budou chtít na západ. (na východ ještě budiž pojedu na opatov přes třebovice ) a nebo jste neměli řvát že chcete jižní variantu před 15 lety.. to by se vám líbilo aby jste jen vy měli takový luxus že budete mít… Číst vice »

standa

a tím vy myslím všeobecně. to není narážka na vás Kodle.

JiP

Skoda toho chybejiciho sjezdu na C.T. Nicmene lepsi je, aby se zacalo stavet a sjezd s privadeci do CT a U.n.Orl. se klidne dostavel pozdeji. Az bude vse z CT jezdit v Litomysli okolo zamku a Nemcicemi, tak myslim, ze se ledy zacnou rychle hybat.

vrtal

Přesně… Kdo to má, že může denně najíždět na dálnici přes areál, který je v UNESCO. A teď to tam krásně vydláždili, aby byl požitek pro všechny ještě lepší. No můžou v Litomyšli poděkovat exstarostoj Kortyšoj.

Michal

Co prodlouzit a rozsirit na ctyrpruh I/17 Chrudim – D35 – Choceň – Ústí n.Orl./I/14 – Třebová s výhledem na pokračování směr Přelouč – Kutná Hora a I/12 rozšířena na ctyrpruh až na Pražský okruh (od Zásmuk šestipruh), tvořící tak paralelní jižní tah použitelný jako alternativa k D11, místy s lokálně zvýšenou rychlostí na 130km/h. Dojezdovy čas do Pardubic by tak mohl být snížen z jakékoliv východní části kraje pod hodinu. A zároveň by se snížila doba jízdy z Pardubic do Prahy autem pod hodinu. Použití cesty by bylo bezplatné, ale kvůli omezení nákladní dopravy by byl limit 80km/h (+3km)… Číst vice »

Jiří Kocurek

To jsou ale nesmysly. Nad 3,5 tuny je limit 80 km/h pro všecky a všude. Kromě obcí, tam 50 km/h. Tím, že tento limit zopakujete tím rozhodně nákladní dopravu neomezíte.

...

Kromě autobusů…

Petr

Takže ty kamiony, co se po dálnici vlečou stovkou, by měly správně ještě zpomalit? 😮

A A

Co má být dočasný obchvat?

Radim

To by mne taky zajímalo

Koro

Dokud ze Sedliste nebude hotovo dal smer Casy. Pujde o docasny obchvat. Asi tak to bylo mysleno

A A

Ale už to bude plnohodnotná dálnice v celém úseku, ne?
Měl jsem za to, že kolem V. Mýta bude dříve, protiže tam nejsou problémy. Maximálně se dá očekávat zdržení u tunelu pod Homolí.

FrantaM

Paráda, svitla naděje, že bych se toho mohl ještě dožít !!! (je mi 45 :-D)

Luděk S.

Moc vám přeju, abyste se v plné fyzické a duševní svěžesti dožil 100 let.

leviathan

Nápodobně 🙂

Luděk S.

Díky, díky.

FrantaM

Hrozně rád bych se zasmál, ale ty dopravní stavby v česku jsou spíš k pláči

Luděk S.

Makají na tom ti nejlepší z nás!

Radim

To jsem si taky říkal… Ale je mi 35 😀

Stan

Mně už je je o pár let víc, takže já nedoufám. že bych se tamtudy mohl projet… 🙂