Jinak zmíněný Petr Kasa je dle rejstříku i členem rady Platformy za kvalitní dopravní infrastrukturu. Společně s exministrem dopravy Prachařem a exsuperministrem Havlíčkem.
Tomáš
1 rok
Řeší na Spořilově módu s úmyslným zničením tlumičů výfuků? V posledních letech postoupila už i do kamionů, které dělají větší hluk než vrtulová letadla. Po Jižní spojce a dál na Barrandov, kam nesmí (policie v ČR neexistuje), hlučných kamionů denně projede okolo 8 různých. Tipuju, že všechny patří jedné firmě, jednomu übermenschovi.
Pokud lidem na Spořilově vadily i dřívější tiché kamiony, co říkají na ty současné?
A co říkají na osobní auta, která mají za výfukem regulérní ohňostroj, i když jsou petardy zakkázány?
No úžasné. Takže za upozornění na zločinné jednání českých übermenschů člověk získá sadu minusů. Jak to tepve muselo být v dávné minulosti, kdy se nově zakazovalo vraždění, loupeže, krádeže atd. To teprve museli být ti agresivní übermenschové nas….
A zrovna nám na okny jeden pouští ohňostroj z auta. Policie tradičně nikde.
Mínusy neřešte, mi připadá, že to dělají nějací boti… Případně zastánci stran „můžu si svobodně dělat, co chci“, kterých jsou plné diskuse a ve volbách mají 1 %.
Minusy nereste, reste nesmysly v prispevku, ktere k tem minusum vedou.
Asd
1 rok
Jen tak dál. Včera bylo pozdě.
Robert Sál
1 rok
Jako každá liniová stavba bude mít velký užitek pro většinu, ale současně budou lidé, kterým budou trnem v oku navždy. Nicméně není možné žít způsobem, že chci mít veškeré služby, ale elektrárny, skládky, dálnice, továrny nechť jsou nejlépe u souseda a ne mně na očích.
S takovouhle bychom nepostavili nikdy nic. Jen je třeba mít na paměti, že práva lidí jsou jedno z nedůležitějších práv a tudíž jeli někomu činěno příkoří ve jménu většiny, tak by měl být odškodněn.
Máte pravdu, na druhou stranu jsou D0, D3 a některé další komunikace zakreslené v mapách a územních plánech již řadu let a někdy i desetiletí.
Občas si vzpomenu na názor jednoho občana z Plané u Českých Budějovic v době, kdy armáda předávala letiště kraji a městu ČB „všichni si koupili pozemky, domy, zahrady se slevou, protože je to u letiště a nyní si stěžují, že tam bude provoz“
Walker
1 rok
A neni mozne, ze Dolni Chabry podali zalobu jen tak pro trenink? Aby se pripravili na to, az se bude resit severni cast, treba usek 519. Jako, ze si to chtej na tomhle natrenovat? Vyzkouset co lidi vydrzi, jak se hraje se soudi, RSD, politiky, atd.?
Samozřejmě, že jim jde o severní část okruhu. Z jejich zvrácené logiky si ovšem myslí, že když budou blokovat východní část, zbrzdí tím i tu severní. Že tím škodí statisícům obyvatel Prahy a Středočeského kraje je vůbec nezajímá. Prostě nebezpeční fanatici.
Bohužel, pro ně, severní části D0 už budou řešeny novým stavebním zákonem a dle aktuálního směru, kterým se ubírá, budou mít výrazně méně možností obstrukcí a zřejmě už ani nebudu mít možnost, stavbu zablokovat.
Teoreticky. Reálná situace je taková, že nový stavební zákon má začít platit od 1. 7. 2023, nicméně jeho účinnost bude odložena a zákon bude přepracován. Výsledná podoba zákona a datum jeho účinnosti jsou ve hvězdách.
Platnost zákona jako celku se sice odkládá, ovšem ta část, týkající se důležité infrastruktury, bude od poloviny letošního roku platit. Vznikne k tomu Specializovaný a odvolací stavební úřad, který bude mít na starosti povolování dálnic a železnic.
Otto
1 rok
Asi by bylo ideální, kdyby se už teď začalo i s přípravou staveb, které odlehčí Pražskému okruhu (rychlostní spojení Humpolec – Tábor – Plzeň nebo Jihlava – Kolín – Mladá Boleslav). A možná by byla výstavba rychlejší, než stavba celé jeho severní části 🙂
maximálně po Čáslav, dále na Kolín již čtyřpruh. Ale pokud se to celé mělo stavět v budoucnu, tak jednoznačně jako čtyřpruh už od D1 až po D10 a dále na západ přes D8 a D7 ke Slanému
ano, takto je mimojiné navržen tzv. středočeský okruh a naprosto dává smysl. Z Mladé Boleslavi, resp. už od Benátek kde by bylo křížení s D10 by nová dálnice pokračovala ve stopě I/16 kolem Mělníka, D8, Slaný/D7.. případně pokračování až na D6 u Řevničova
tak algomerace Prahy je veliká ( co do počtu obyv.) a bude ještě větší, je logické, že tam a z vedou dálnice a zároveň je to takový střed Čech (ne ČR). tak to lez očekávat. smůla je , že nejsou odlehčující „zkratky“ a hotový obchvat. to měla být priorita a ne dálnice D1 do Ostravy někde na Moravě, kde již jedna skorodálnice vede . Tak máme do Ostravy dálnice dvě a okruh prahy nikde…
nejsou to jen dvě dálnice na Ostravu, když se pořádně podíváte pořádně na mapu tak tam vidíte stotisícovou Olomouc a stotisícové souměstí Zlín+Otrokovice, dálnice tak jak jsou navržené jsou nezbytné a propojují tyto města mezi sebou a také s Brnem a Ostravou, k tomu dále skoro 50tis. města Prostějov a Přerov… Tady by jedna dálnice opravdu nemohla stačit…
Každopádně odlehčující středočeský okruh bude stoprocentně potřeba také
Gejza
1 rok
Že je stavba 511 již po desetiletí prioritou č. 1, o tom není sporu. Ale hned po jejím zprovoznění získá tento přídomek stavba 520, protože na Kbelské to bude katastrofa. Pak se hodně vymstí léta otálení s 520.
Proč až po zprovoznění, asi to tam neznáte, Kbelká stojí už dnes xkrát denně v obou směrech,,, ale severní části okruhu jsou totál v nedohlednu, přitom již včera bylo pozdě.
Však z toho vycházím. Já projíždím Kbelskou záměrně jen v sedle, a to se zpravidla dá. Obávám se, že po zprovoznění 511 už takový rozdíl mezi špičkou a sedlem ve stupni dopravy nebude.
Cestující
1 rok
Chtěl bych vidět ty argumenty pana Kasy, že ho omezuje či ohrožuje stavba 12 km vzdálená. Pokud by na to případně soud přistoupil, tak jsme opravdu v banánistánu a v ČR se už nikdy liniová stavba nepostaví.
qěcy
1 rok
Proč je na MÚK s D0 ta strašná smyčka pásu od Jizni spojky k D11?
(Myslíte) Tohle https://mapy.cz/s/lapakapore se mě (také) zdá jako docela „zvěrstvo“, od Jižní / Štěrboholské spojky k D10 a D11 to zajistí cca 1km zajížďku, asi daň za možnost sjet na I/12, ale i tak by mi vybudování přímé rampy pro směr D11/D10 dávalo smysl. Neočekávám, že tam po zprovoznění D0 bude minimální provoz.
Co je na tom za zvěrstvo? Ten sjezd je až za Běchovicemi. Logicky by si v Běchovicích asi moc neužívali, když by přes ně najednou začaly jezdit všechny náklaďáky do sběrného dvora nebo stavebnin. Plus jsou tam i další cíle.
Minimální ne, ale ve srovnání s provozem po D0 menší skoro jistě. A další auta ubudou po dokončení východní části Městského okruhu.
A píšu to i s vědomím, že na mé cesty ta smyčka zůstane.
Čtyřlístek tam nikoho normálního nenapadne. Já měl na mysli přímou rampu velmi zhruba v trase dnešního pásu od J. spojky k D11, akorát formou nadjezdu.
Já bych se rád dožil spojení mezi D8 a D5 tady okruh zatím neexistuje ale na druhé straně už jsou (budou) 2 okruhy. Ale trochu to chápu ono se tam lépe staví než tady. Nikomu se do toho nechce.
Ja se obavam, ze cela severni cast prazskeho okruhu budou uplne posledni kilometry, ktere nam budou chybet v dalnicni (paterni) siti. Az se dostavi SOKP, tak mame hotovou paterni dalnicni sit… smutne, kdyz si clovek uvedomi, ze je to okruh kolem hlavniho mesta.
Severní části D0 budou řešeny novým stavebním zákonem a již by nikdo neměl mít možnost výstavbu zablokovat. Takže to vypadá velice nadějně, i když to ještě pár let potrvá.
to dělám už od dob, kdy před pár let investorům slíbila, že budou mít doživotně doručení zdarma, a pak to zkrátila tuším půl roku. obratem jsem svých pár akcií prodal a od té doby už u nich nic nekoupil…
Jarda
1 rok
Dřív než se začne stavět, tak tam další stromy vyrostou a jedeme znova.
Vladimir
1 rok
Jde vidět, že konečně jsou u moci lidi co přemýšlí a vyhodnocuji data a ne emoce pár lidi co vypisuji ministrem na messengeru.
Kodl
1 rok
Sláva, že se vůbec něco děje, ale tempo je naprosto šíleně pomalé a před rokem 2035 celý okruh a možnost, jak se vyhnout Praze, stejně nebude existovat.
Je to národní i nadnárodní selhání a ostuda nejvyššího řádu.
Já na Pilulce ještě naspoled nakoupím, ať pak můžu dát na Heurece do hodnocení, že spolumajitel blokuje úsek 511 🙂 Spousta lidí to neví, jako já doteď 🙁
Jinak zmíněný Petr Kasa je dle rejstříku i členem rady Platformy za kvalitní dopravní infrastrukturu. Společně s exministrem dopravy Prachařem a exsuperministrem Havlíčkem.
Řeší na Spořilově módu s úmyslným zničením tlumičů výfuků? V posledních letech postoupila už i do kamionů, které dělají větší hluk než vrtulová letadla. Po Jižní spojce a dál na Barrandov, kam nesmí (policie v ČR neexistuje), hlučných kamionů denně projede okolo 8 různých. Tipuju, že všechny patří jedné firmě, jednomu übermenschovi.
Pokud lidem na Spořilově vadily i dřívější tiché kamiony, co říkají na ty současné?
A co říkají na osobní auta, která mají za výfukem regulérní ohňostroj, i když jsou petardy zakkázány?
No úžasné. Takže za upozornění na zločinné jednání českých übermenschů člověk získá sadu minusů. Jak to tepve muselo být v dávné minulosti, kdy se nově zakazovalo vraždění, loupeže, krádeže atd. To teprve museli být ti agresivní übermenschové nas….
A zrovna nám na okny jeden pouští ohňostroj z auta. Policie tradičně nikde.
Mínusy neřešte, mi připadá, že to dělají nějací boti… Případně zastánci stran „můžu si svobodně dělat, co chci“, kterých jsou plné diskuse a ve volbách mají 1 %.
Minusy nereste, reste nesmysly v prispevku, ktere k tem minusum vedou.
Jen tak dál. Včera bylo pozdě.
Jako každá liniová stavba bude mít velký užitek pro většinu, ale současně budou lidé, kterým budou trnem v oku navždy. Nicméně není možné žít způsobem, že chci mít veškeré služby, ale elektrárny, skládky, dálnice, továrny nechť jsou nejlépe u souseda a ne mně na očích.
S takovouhle bychom nepostavili nikdy nic. Jen je třeba mít na paměti, že práva lidí jsou jedno z nedůležitějších práv a tudíž jeli někomu činěno příkoří ve jménu většiny, tak by měl být odškodněn.
Máte pravdu, na druhou stranu jsou D0, D3 a některé další komunikace zakreslené v mapách a územních plánech již řadu let a někdy i desetiletí.
Občas si vzpomenu na názor jednoho občana z Plané u Českých Budějovic v době, kdy armáda předávala letiště kraji a městu ČB „všichni si koupili pozemky, domy, zahrady se slevou, protože je to u letiště a nyní si stěžují, že tam bude provoz“
A neni mozne, ze Dolni Chabry podali zalobu jen tak pro trenink? Aby se pripravili na to, az se bude resit severni cast, treba usek 519. Jako, ze si to chtej na tomhle natrenovat? Vyzkouset co lidi vydrzi, jak se hraje se soudi, RSD, politiky, atd.?
Samozřejmě, že jim jde o severní část okruhu. Z jejich zvrácené logiky si ovšem myslí, že když budou blokovat východní část, zbrzdí tím i tu severní. Že tím škodí statisícům obyvatel Prahy a Středočeského kraje je vůbec nezajímá. Prostě nebezpeční fanatici.
Bohužel, pro ně, severní části D0 už budou řešeny novým stavebním zákonem a dle aktuálního směru, kterým se ubírá, budou mít výrazně méně možností obstrukcí a zřejmě už ani nebudu mít možnost, stavbu zablokovat.
Teoreticky. Reálná situace je taková, že nový stavební zákon má začít platit od 1. 7. 2023, nicméně jeho účinnost bude odložena a zákon bude přepracován. Výsledná podoba zákona a datum jeho účinnosti jsou ve hvězdách.
Platnost zákona jako celku se sice odkládá, ovšem ta část, týkající se důležité infrastruktury, bude od poloviny letošního roku platit. Vznikne k tomu Specializovaný a odvolací stavební úřad, který bude mít na starosti povolování dálnic a železnic.
Asi by bylo ideální, kdyby se už teď začalo i s přípravou staveb, které odlehčí Pražskému okruhu (rychlostní spojení Humpolec – Tábor – Plzeň nebo Jihlava – Kolín – Mladá Boleslav). A možná by byla výstavba rychlejší, než stavba celé jeho severní části 🙂
Že by se silnice 38 proměnila ve čtyřproudou rychlostní?
Stačil by i střídavý trojpruh a mimoúrovňové křižovatky
maximálně po Čáslav, dále na Kolín již čtyřpruh. Ale pokud se to celé mělo stavět v budoucnu, tak jednoznačně jako čtyřpruh už od D1 až po D10 a dále na západ přes D8 a D7 ke Slanému
ano, takto je mimojiné navržen tzv. středočeský okruh a naprosto dává smysl. Z Mladé Boleslavi, resp. už od Benátek kde by bylo křížení s D10 by nová dálnice pokračovala ve stopě I/16 kolem Mělníka, D8, Slaný/D7.. případně pokračování až na D6 u Řevničova
Jo, to kdyby bylo, tak z D0 zmizí 3/4 kamionů a s nimi každodenní fronty od D1 na D5. Ale to je hold ten pragocentrismus, všechno musí jet přes Prahu…
tak algomerace Prahy je veliká ( co do počtu obyv.) a bude ještě větší, je logické, že tam a z vedou dálnice a zároveň je to takový střed Čech (ne ČR). tak to lez očekávat. smůla je , že nejsou odlehčující „zkratky“ a hotový obchvat. to měla být priorita a ne dálnice D1 do Ostravy někde na Moravě, kde již jedna skorodálnice vede . Tak máme do Ostravy dálnice dvě a okruh prahy nikde…
nejsou to jen dvě dálnice na Ostravu, když se pořádně podíváte pořádně na mapu tak tam vidíte stotisícovou Olomouc a stotisícové souměstí Zlín+Otrokovice, dálnice tak jak jsou navržené jsou nezbytné a propojují tyto města mezi sebou a také s Brnem a Ostravou, k tomu dále skoro 50tis. města Prostějov a Přerov… Tady by jedna dálnice opravdu nemohla stačit…
Každopádně odlehčující středočeský okruh bude stoprocentně potřeba také
Že je stavba 511 již po desetiletí prioritou č. 1, o tom není sporu. Ale hned po jejím zprovoznění získá tento přídomek stavba 520, protože na Kbelské to bude katastrofa. Pak se hodně vymstí léta otálení s 520.
Proč až po zprovoznění, asi to tam neznáte, Kbelká stojí už dnes xkrát denně v obou směrech,,, ale severní části okruhu jsou totál v nedohlednu, přitom již včera bylo pozdě.
Však z toho vycházím. Já projíždím Kbelskou záměrně jen v sedle, a to se zpravidla dá. Obávám se, že po zprovoznění 511 už takový rozdíl mezi špičkou a sedlem ve stupni dopravy nebude.
Chtěl bych vidět ty argumenty pana Kasy, že ho omezuje či ohrožuje stavba 12 km vzdálená. Pokud by na to případně soud přistoupil, tak jsme opravdu v banánistánu a v ČR se už nikdy liniová stavba nepostaví.
Proč je na MÚK s D0 ta strašná smyčka pásu od Jizni spojky k D11?
(Myslíte) Tohle https://mapy.cz/s/lapakapore se mě (také) zdá jako docela „zvěrstvo“, od Jižní / Štěrboholské spojky k D10 a D11 to zajistí cca 1km zajížďku, asi daň za možnost sjet na I/12, ale i tak by mi vybudování přímé rampy pro směr D11/D10 dávalo smysl. Neočekávám, že tam po zprovoznění D0 bude minimální provoz.
Jako větší zvěrstvo mi připadá ponechání MÚK Českobrodská, když do Běchovic bude přímý sjezd z nové I/12.
Co je na tom za zvěrstvo? Ten sjezd je až za Běchovicemi. Logicky by si v Běchovicích asi moc neužívali, když by přes ně najednou začaly jezdit všechny náklaďáky do sběrného dvora nebo stavebnin. Plus jsou tam i další cíle.
přesně tak
Minimální ne, ale ve srovnání s provozem po D0 menší skoro jistě. A další auta ubudou po dokončení východní části Městského okruhu.
A píšu to i s vědomím, že na mé cesty ta smyčka zůstane.
Protože klasický čtyřlístek by se brzy ucpal.
Čtyřlístek tam nikoho normálního nenapadne. Já měl na mysli přímou rampu velmi zhruba v trase dnešního pásu od J. spojky k D11, akorát formou nadjezdu.
Protože na severu těsně navazuje MÚK s Českobrodskou a je potřeba, aby to vyšlo výškově.
už to postavte konečně.
Na cizím? Já teda nadšen z 85% výkupu nejsem, ty poslední procenta trvají vždycky nejdýl a úředníci s výkupem nikdy moc nespěchali.
Na to, že se začalo vykupovat teprve loni v létě, je 85 % parádní výsledek.
pindale.
Než tam přišel Radek…
Já bych se rád dožil spojení mezi D8 a D5 tady okruh zatím neexistuje ale na druhé straně už jsou (budou) 2 okruhy. Ale trochu to chápu ono se tam lépe staví než tady. Nikomu se do toho nechce.
Děje se tam vůbec něco, nebo je to totálně zamrzlé? Nevybavuji si minimálně zde na serveru za posledních několik měsíců žádnou zprávu o tomto úseku.
Připravuje se EIA.
Ja se obavam, ze cela severni cast prazskeho okruhu budou uplne posledni kilometry, ktere nam budou chybet v dalnicni (paterni) siti. Az se dostavi SOKP, tak mame hotovou paterni dalnicni sit… smutne, kdyz si clovek uvedomi, ze je to okruh kolem hlavniho mesta.
Severní části D0 budou řešeny novým stavebním zákonem a již by nikdo neměl mít možnost výstavbu zablokovat. Takže to vypadá velice nadějně, i když to ještě pár let potrvá.
Bohužel váš optimismus nesdílím
Sabotujte Pilulku!!
to dělám už od dob, kdy před pár let investorům slíbila, že budou mít doživotně doručení zdarma, a pak to zkrátila tuším půl roku. obratem jsem svých pár akcií prodal a od té doby už u nich nic nekoupil…
Dřív než se začne stavět, tak tam další stromy vyrostou a jedeme znova.
Jde vidět, že konečně jsou u moci lidi co přemýšlí a vyhodnocuji data a ne emoce pár lidi co vypisuji ministrem na messengeru.
Sláva, že se vůbec něco děje, ale tempo je naprosto šíleně pomalé a před rokem 2035 celý okruh a možnost, jak se vyhnout Praze, stejně nebude existovat.
Je to národní i nadnárodní selhání a ostuda nejvyššího řádu.
Konečně!
Jen 13 let zpoždění.
To přidejte… minimálně 20 let zpoždění
ZAKOS je z roku 1974.
Takže příští rok to bude oslava krásných 50 let!
Na druhou stranu, zbořit Žižkov a udělat tam k Bulharu prodloužení D11, to by asi nebylo cajk…
Podle Zakosu ale měla vést dálnice skrz sídliště, tahle varianta dál od města je až z roku 1998.
Skrz sídliště? Nepřehánějte. Vyjma cca 2 paneláků v Měcholupech, vzdálených cca 150m, tam tenkrát nic moc nikde nebylo.
Jsou někde k dispozici kvalitní plány/mapy ZAKOSu, prosím?
Bydlím kousek od stavby a už se těším, až bude stát. Pilulku dále sponzorovat tedy nebudu 🙂
Prášek nemá smysl podporovat i bez těchhle aktivit pana Pokladny. Vždyť je to jedna z nejdražších drogerií na webu a nenabízí nic extra.
Pardon za offtopic. Nechápu, že tam vůbec někdo kupuje. Nejdražší, nejpomalejší. To aspoň ta Alza tu cenu kompenzuje rychlostí
Dobre vedet. I ja vyrazuji Pilulku a kasa.cz ze sveho nakupniho seznamu a doporucim to i vsem kolem sebe…
Kasa.cz už dávno bratrům Kasovým nepatří, je ve 100% vlastnictví HP TRONIC. Takže v tom případě újmu nepocítí.
Beru zpet a kasa.cz opet zarazuji 🙂
Já na Pilulce ještě naspoled nakoupím, ať pak můžu dát na Heurece do hodnocení, že spolumajitel blokuje úsek 511 🙂 Spousta lidí to neví, jako já doteď 🙁