Postel v ekonomické třídě. Air New Zealand představil nový koncept pro dlouhé lety

Economy Skynest, nový koncept spaní v ekonomické třídě. Foto: Air New ZealandEconomy Skynest, nový koncept spaní v ekonomické třídě. Foto: Air New Zealand

Spát ve vodorovné poloze při dlouhém letu by nemělo být v budoucnu jen výsadou cestujících v první či byznys třídě.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mirvald

To by měl zaplatit pachatel, ten, kdo sesuv způsobil. Ne tahat peníze z kapes SŽDC, tedy daňových polkatníků.

Xyz

85cm zbytočne široké, skoro šírka normálnej postele, jeden by čakal po skúsenostiach s lehátkovymi busmi a vlakmi že to bude výrazne užšie, tak 65 by stále bohato stačilo

Cestovatel

Tleskám – super zpráva – já si ve svém mladém věku nacestoval dost a vim že jakkoliv dlouhy let je vážně voprouz na n-tou.. Bolí záda, nedá se protáhnout, bolí půlky sedící, natékají nohy… Tohle je super koncept ala hostel nebo kapslové ubytko. Už aby to bylo widelly in use.

libcha

Stálo by pak za to zauvažovat, jestli by nešly některé ideje přenést na dopravu železniční.

Ota

ale železniční doprava své lůžkové a lehátkové vozy dávno má, nebo ne? :-)))

Jakub K

S UVečkem jsem ještě neviděl ;)))

Radek Janata

Ano, ale ne tohoto „kapsulovitého“ designu. Ale nové návrhy ÖBB se tomu podobají.

Ondrej Kucera

To vypadá na zajímavý experiment. Když uvážíme, že jeden sloupec lehátek zabere místo přibližně čtyř sedaček, znamená to, že při třech lehátkách na sloupec musí náklady na 1.33 sedačky rozpočítat mezi uživatele jednoho lehátka. Kdyby se na jednom lehátku střídalo po dvou hodinách, může na dlouhém letu jedno lehátko využít pět lidí. Takže to znamená zaplatit lehce více než čtvrtinu ceny letenky za dvouhodinové zdřímnutí. Svoje zákazníky by to najít mohlo. Otázkou je, kolik jich bude, a jak je motivovat k zaplnění lehátek mimo noční hodiny.

Nekdo

já se hlásím. letadlo mně uspává (v kteroukoliv denní i noční dobu) a v kterékoliv třídě, takže pokud je to let nad 60 minut, tak je téměř jistota, že usnu. takže za tohle bych si připlatil rád 😉

Zdeněk

I mimo noční hodiny by bylo příjemné se natáhnout, aspoň na půldruhé hodinky.

A.B.

Skycouch jsme vyuzili ve dvou na ceste ze Shanghaje do Aucklandu a krasne se vyspali. A to nejsem zadnej prcek. Air New Zealand byl v tomhle vzdycky napred, klobouk dolu. Jejich prvni premium economy bylo tak dobre, ze ho museli bohuzel zrusit. Byla to prilis silna konkurence pro jejich business tridu.

To stridani mist behem letu co ted se skynestem zamysli… no nevim… 🙂

Milan

Je to nesmysl, když si tam člověk nemůže sednout. Z pohledu cestování i z pohledu pravidel v letecké dopravě.

Jaroslav

Nejdříve číst a pak teprve psát „Dopravce počítá s tím, že se na lehátku vystřídá během letu více lidí: půjde o doplněk ke standardnímu místu v ekonomické třídě.“

Nekdo

ale to je skvělý nápad. předělat kousek Y na létající hostel nebo kapslový hotel. fandím jim!