Poslední žabotlam nevyjel, České dráhy ale ještě slibují jeho návrat
Pantograf Českých drah. Autor: Zdopravy.cz/Jan Sůra
Zřejmě nejsledovanější vozidlo Českých drah posledních týdnů přestalo jezdit. Po páteční revizi zůstala poslední provozuschopná jednotka řady 451 v depu
Milan
Pokud myslíš soupravu s řídicím vozem, tak takových je dost na lince R23 Kolín – ?itoměřice – Ústí n.L. A jezdí s lokomotivama právě řady 163. A tam ty rychlíky mají dost času na obrat, tak nepotřebují nutně ty řídicí vozy. Tak by řídicí vozy se mohly použít odtama, pokud by tomu nevadil nějaký nesmyslný úřednický papír.
Problém je asi spíše s lokomotivama 163. Spousty jich prodaly Cargu a teď už chybí a je jich málo. Zato trakčně velmi slabých a poruchových 151 je až příliš (zastaralá odporová regulace)…
Problém sehnat někde aspon loko ř. 163+3 vozy a 451 poslat konečně do šrotu.Jo chytré vedení ČD si nechalo vyrobit málo elefantu.S železnicí to jde v čr opravdu do prdele.
Jeden z těch vozů by ovšem musel být řídící, aby vznikla push-pull souprava. Bez toho je nepředstavitelné, že po každých 15 minutách jízdy by museli přepojovat lokomotivu na druhý konec vlaku. Kromě toho by objíždění lokomotivy zabíralo další kolej. Myslím, že by se tento obrat nestihl ani časově. Jediná rozumná volba je tedy zprovoznění jednotek 451 do doby, než si ČD zajistí adekvátní náhradu.
Ondřej: sám neumí napsat větu, ale kecá do vedení. 😀
snad na konci vlaku by při obratu byl průvodčí s vysílačkou.
V době, kdy se vyráběly Elefanty, nebylo vůbec zřejmé, že ROPID objedná tak hustý provoz kolem Prahy.
Neví se, na co stojí?
Na h*…)))
stáří