Poslední úsek po Geosanu a spol. dodělá nejspíše Skanska, nabídla nejméně

Práce ve středovém pásu mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem. Foto: ŘSDPráce ve středovém pásu mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem. Foto: ŘSD

Stavební společnost Skanska je nejblíže tomu, aby získala zakázku na modernizaci posledního úseku dálnice D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Eduard

Už aby to bylo hotovo. Snad se všechno stihne v termínu.

off

Ten nadpis je trochu na štíru s logikou – Skanska nabídla nejméně – a přeso vyhrála?

Flatt1

Tento úsek D1 už navěky od prosince 2018 ponese jméno Ťokův průsmyk 🙂

Petr Čížek

Myslím, že na ministra Ťoka budeme ještě vzpomínat. V dobrém!

wenzel44

To se skutečně stihne za jednu stavební sezonu (tj. v roce 2020) nebo je tam nějaký háček, který nevidím?

_jan91

Není důvod to nestihnout. SDP a provizorní rozšíření je hotovo, chybí jízdní pás na Brno a půlka pásu na Prahu. Na jiných úsecích se běžně dělaly oba směry za jednu stavební sezónu, většinou trval jeden pás 3,5 měsíce, což odpovídá i nabídce Skansky. Ekodukt a dokončovací práce se dají dělat již za plného provozu.

Zlámalík

Myslel bych, že stihne, tam se totiž letos dělalo a menší půlka je víceméně hotová (ve směru na Prahu, plus mínus od Větrného Jeníkova po čerpací stanice na km 97 je položený nový beton).

1975

A nemají to dělat 112+217 pracovních dní, tedy 339 dní? Když začnou konec března/začátek dubna, tak to úplně do konce 2020 nestihnou, ne?