Poslední úsek po Geosanu a spol. dodělá nejspíše Skanska, nabídla nejméně
Práce ve středovém pásu mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem. Foto: ŘSD
Stavební společnost Skanska je nejblíže tomu, aby získala zakázku na modernizaci posledního úseku dálnice D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem.
Už aby to bylo hotovo. Snad se všechno stihne v termínu.
Ten nadpis je trochu na štíru s logikou – Skanska nabídla nejméně – a přeso vyhrála?
Pokud je hodnotícím kritériem nejnižší cena a nejkratší doba výstavby, tak je na titulku nelogického co?
Tento úsek D1 už navěky od prosince 2018 ponese jméno Ťokův průsmyk 🙂
Myslím, že na ministra Ťoka budeme ještě vzpomínat. V dobrém!
To se skutečně stihne za jednu stavební sezonu (tj. v roce 2020) nebo je tam nějaký háček, který nevidím?
Není důvod to nestihnout. SDP a provizorní rozšíření je hotovo, chybí jízdní pás na Brno a půlka pásu na Prahu. Na jiných úsecích se běžně dělaly oba směry za jednu stavební sezónu, většinou trval jeden pás 3,5 měsíce, což odpovídá i nabídce Skansky. Ekodukt a dokončovací práce se dají dělat již za plného provozu.
Myslel bych, že stihne, tam se totiž letos dělalo a menší půlka je víceméně hotová (ve směru na Prahu, plus mínus od Větrného Jeníkova po čerpací stanice na km 97 je položený nový beton).
A nemají to dělat 112+217 pracovních dní, tedy 339 dní? Když začnou konec března/začátek dubna, tak to úplně do konce 2020 nestihnou, ne?