Nejdelší úsek D35 má pravomocné povolení. Stavba začne kvůli chybě ministerstva nejdříve v roce 2026

D35 Staré Město - Mohelnice. Foto: ŘSDD35 Staré Město - Mohelnice. Foto: ŘSD

Vykoupeno je přes 90 % pozemků.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír

Na teto dalnici je kazdy den drahy navrhuji zrusti soutez formou PPP a vysoutezit stavbu normalne. Zaprve to bude dle me levnejsi nez 120mld. Kc a hlavne rychlejsi min o 1 rok.

Standa

Hlavně už zadejte novou studii z Úlibic do Turnova která bude už zahrnovat stávající tak i budoucí nárůst dopravy po této tepně .. tři pruhy budou málo.. klidně se z toho ekozelenáči pos…tě ale je to tak..

Standa

Myslím že studie co porovná rozdíly mezi třemi pruhy a plnohodnotnou dálnicí před a po vybudování D35 bude vycházet pozitivně… Ty výfukový plyny z popojíždějicích kolon budou velmi negativní v budoucnu..

roman

v buducnosti budou výfukových plyny ubývát.

ctenar

Treti odstavec, druha veta „távající“ -> „stávající“.

Vojta _7

Největší zásek nastal, když se 11 let „řešil“ 1 km dálnice u H.K.. Ale když se něco zasekne, tak přece není důvod nepřipravovat a nestavět jiné úseky. Obchvat V.M., Janov-Opatovec atd. se klidně mohly provozovat samostatně. Jestli se D35 protáhne, tak se mezitím může zmodernizovat „dálnice“ z Mohelnice do Olomouce…
Mě osobně ani nevadí zádrhele u posledních úseků D11 a D35 v situaci, kdy v Praze není nic hotové. Nějak tady nevidím těch potřebných dvanáct pruhů…

Fuchs

Žádná chyba ministerstva, ale úprava podmínek soutěže s cílem zajistit ten nejlepší výsledek. Tím je zajištěn optimální výsledek pro lidi, pro infrastrukturu, pro stát. Někdy zkrátka nastane změna podmínek, externích vlivů a úprava je žádoucí.

Francimor

Chyba ministerstva je především v tom že prioritni dálnici cpou do PPP projektů a zbytečně tak odkládá její realizaci a ten jeden rok je teprve začátek.

Rodney

Stále nějak nemůžu najít v článku, kde udělalo ministerstvo chybu? Prostě se jen rozhodli pro jiný způsob financování a to potřebuje nějakou přípravu.

Lkprak

Psalo se, že v té původní soutěži na výběr poradce byla nějaká chyba, tak ji museli zrušit a vyhlásit znovu. Tím se to protáhlo.

Rodney

Omlouvám se…při prvním čtením jsem to asi přehlédl.

km213393

Ale i tak za to můžou ekoteroristi, že? Bylo by fajn vidět statistiku, kdo je tady největší brzda „pokroku“.

Sova

Ti můžou za úplně jiné problémy s výstavbou v ČR. V souvislosti s tímto úsekem jsem nikdy neviděl, že by je někdo obviňoval…

Otto

V teto souvislosti by me zajimalo, podle jakeho schematu si vybiraji stavby, do kterych hazi vidle… to pichnou prstem do mapy a reknou “tady” (D49, D52)?

Twix

Dala by se přijmout myšlenka, že někteří „ekoteroristé“ si nevybírají stavby jen tak pro své potěšení z mapy, ale zaměřují se na stavby, kde skutečně podle nich někdo něco z hlediska ekologie zanedbal…?

Standa

Ale kuš vy brepto. Vybírají si takový kde je největší šance na úspěch vykonání naschvalů a průtahů díky právním kuličkám a následně něco případně požadovat …

Michal M

Hm, co aspoň nějaké předstihové objekty postavit?
Je škoda sedět si na rukách rok, ten úsek chybí…

martin.janecek

Udělá se předstihový archeologie a kácení, které mělo být původně stejně jako u D4 v režii koncesionáře, tím se část času dobře využije…

Jan

Někdo musí být tím nejslabším článkem v přípravě, ale 91% pozemků ještě zdaleka není vše, jak nás poučuje minulost. Díky Bohu za institut vyvlastnění…