Ne že bych se ministra nějak zastával, ale tuto přihlouplou nálepku jste vymyslel sám, nebo jste si ji odněkud vypůjčil?
Vladimír
3 měsíců
Na teto dalnici je kazdy den drahy navrhuji zrusti soutez formou PPP a vysoutezit stavbu normalne. Zaprve to bude dle me levnejsi nez 120mld. Kc a hlavne rychlejsi min o 1 rok.
Nejsem nijak velký příznivce PPP a že změna ze státního financování na PPP projekt zbytečně opozdila, to je celkem.jasné. Ale představa, ze se
projekt znovu zařízne, začnou se na něj hledat finance v rozpočtu a tím se zrychlí, je představa navýsost naivní.
Standa
3 měsíců
Hlavně už zadejte novou studii z Úlibic do Turnova která bude už zahrnovat stávající tak i budoucí nárůst dopravy po této tepně .. tři pruhy budou málo.. klidně se z toho ekozelenáči pos…tě ale je to tak..
Myslím že studie co porovná rozdíly mezi třemi pruhy a plnohodnotnou dálnicí před a po vybudování D35 bude vycházet pozitivně… Ty výfukový plyny z popojíždějicích kolon budou velmi negativní v budoucnu..
Největší zásek nastal, když se 11 let „řešil“ 1 km dálnice u H.K.. Ale když se něco zasekne, tak přece není důvod nepřipravovat a nestavět jiné úseky. Obchvat V.M., Janov-Opatovec atd. se klidně mohly provozovat samostatně. Jestli se D35 protáhne, tak se mezitím může zmodernizovat „dálnice“ z Mohelnice do Olomouce…
Mě osobně ani nevadí zádrhele u posledních úseků D11 a D35 v situaci, kdy v Praze není nic hotové. Nějak tady nevidím těch potřebných dvanáct pruhů…
Problém Mohelnice-Olomouc je, že modernizovat=komplet nová příprava. A ještě větší problém je, že s tou přípravou ještě nikdo nezačal. A největší problém je, že to na ŘSD Olomouc ani nemají v plánu.
Fuchs
3 měsíců
Žádná chyba ministerstva, ale úprava podmínek soutěže s cílem zajistit ten nejlepší výsledek. Tím je zajištěn optimální výsledek pro lidi, pro infrastrukturu, pro stát. Někdy zkrátka nastane změna podmínek, externích vlivů a úprava je žádoucí.
Chyba ministerstva je především v tom že prioritni dálnici cpou do PPP projektů a zbytečně tak odkládá její realizaci a ten jeden rok je teprve začátek.
Rodney
3 měsíců
Stále nějak nemůžu najít v článku, kde udělalo ministerstvo chybu? Prostě se jen rozhodli pro jiný způsob financování a to potřebuje nějakou přípravu.
V teto souvislosti by me zajimalo, podle jakeho schematu si vybiraji stavby, do kterych hazi vidle… to pichnou prstem do mapy a reknou “tady” (D49, D52)?
Dala by se přijmout myšlenka, že někteří „ekoteroristé“ si nevybírají stavby jen tak pro své potěšení z mapy, ale zaměřují se na stavby, kde skutečně podle nich někdo něco z hlediska ekologie zanedbal…?
Ale kuš vy brepto. Vybírají si takový kde je největší šance na úspěch vykonání naschvalů a průtahů díky právním kuličkám a následně něco případně požadovat …
A ta největší šance na úspěch je… nejspíš tam kde někdo něco zanedbal a lze tam právně kličkovat – nebo kuličkovat jak píšete 🙂 Takže to nevybírají z mapy.
Michal M
3 měsíců
Hm, co aspoň nějaké předstihové objekty postavit?
Je škoda sedět si na rukách rok, ten úsek chybí…
Způsob, jakým to vyvlastnění provádění, je prakticky stejný jako za komunistů.
Seberem ti půl zahrady, dostaneš pár šupů za sad, a suď se roky o spravedlivou náhradu, jestli chceš.
bravo !!!! – už jsem se polekal, že by něco v gesci másloústého ministra mohlo fungovat….
„másloústého“
Ne že bych se ministra nějak zastával, ale tuto přihlouplou nálepku jste vymyslel sám, nebo jste si ji odněkud vypůjčil?
Na teto dalnici je kazdy den drahy navrhuji zrusti soutez formou PPP a vysoutezit stavbu normalne. Zaprve to bude dle me levnejsi nez 120mld. Kc a hlavne rychlejsi min o 1 rok.
Nejsem nijak velký příznivce PPP a že změna ze státního financování na PPP projekt zbytečně opozdila, to je celkem.jasné. Ale představa, ze se
projekt znovu zařízne, začnou se na něj hledat finance v rozpočtu a tím se zrychlí, je představa navýsost naivní.
Hlavně už zadejte novou studii z Úlibic do Turnova která bude už zahrnovat stávající tak i budoucí nárůst dopravy po této tepně .. tři pruhy budou málo.. klidně se z toho ekozelenáči pos…tě ale je to tak..
Myslím že studie co porovná rozdíly mezi třemi pruhy a plnohodnotnou dálnicí před a po vybudování D35 bude vycházet pozitivně… Ty výfukový plyny z popojíždějicích kolon budou velmi negativní v budoucnu..
v buducnosti budou výfukových plyny ubývát.
Treti odstavec, druha veta „távající“ -> „stávající“.
Díky.
Největší zásek nastal, když se 11 let „řešil“ 1 km dálnice u H.K.. Ale když se něco zasekne, tak přece není důvod nepřipravovat a nestavět jiné úseky. Obchvat V.M., Janov-Opatovec atd. se klidně mohly provozovat samostatně. Jestli se D35 protáhne, tak se mezitím může zmodernizovat „dálnice“ z Mohelnice do Olomouce…
Mě osobně ani nevadí zádrhele u posledních úseků D11 a D35 v situaci, kdy v Praze není nic hotové. Nějak tady nevidím těch potřebných dvanáct pruhů…
Problém Mohelnice-Olomouc je, že modernizovat=komplet nová příprava. A ještě větší problém je, že s tou přípravou ještě nikdo nezačal. A největší problém je, že to na ŘSD Olomouc ani nemají v plánu.
Žádná chyba ministerstva, ale úprava podmínek soutěže s cílem zajistit ten nejlepší výsledek. Tím je zajištěn optimální výsledek pro lidi, pro infrastrukturu, pro stát. Někdy zkrátka nastane změna podmínek, externích vlivů a úprava je žádoucí.
Chyba ministerstva je především v tom že prioritni dálnici cpou do PPP projektů a zbytečně tak odkládá její realizaci a ten jeden rok je teprve začátek.
Stále nějak nemůžu najít v článku, kde udělalo ministerstvo chybu? Prostě se jen rozhodli pro jiný způsob financování a to potřebuje nějakou přípravu.
Psalo se, že v té původní soutěži na výběr poradce byla nějaká chyba, tak ji museli zrušit a vyhlásit znovu. Tím se to protáhlo.
Omlouvám se…při prvním čtením jsem to asi přehlédl.
https://zdopravy.cz/seznamzpravy-cz-ministerstvo-musi-zrusit-soutez-na-poradce-pro-stavbu-d35-180339/
Ale i tak za to můžou ekoteroristi, že? Bylo by fajn vidět statistiku, kdo je tady největší brzda „pokroku“.
Ti můžou za úplně jiné problémy s výstavbou v ČR. V souvislosti s tímto úsekem jsem nikdy neviděl, že by je někdo obviňoval…
V teto souvislosti by me zajimalo, podle jakeho schematu si vybiraji stavby, do kterych hazi vidle… to pichnou prstem do mapy a reknou “tady” (D49, D52)?
Dala by se přijmout myšlenka, že někteří „ekoteroristé“ si nevybírají stavby jen tak pro své potěšení z mapy, ale zaměřují se na stavby, kde skutečně podle nich někdo něco z hlediska ekologie zanedbal…?
Ale kuš vy brepto. Vybírají si takový kde je největší šance na úspěch vykonání naschvalů a průtahů díky právním kuličkám a následně něco případně požadovat …
A ta největší šance na úspěch je… nejspíš tam kde někdo něco zanedbal a lze tam právně kličkovat – nebo kuličkovat jak píšete 🙂 Takže to nevybírají z mapy.
Hm, co aspoň nějaké předstihové objekty postavit?
Je škoda sedět si na rukách rok, ten úsek chybí…
Udělá se předstihový archeologie a kácení, které mělo být původně stejně jako u D4 v režii koncesionáře, tím se část času dobře využije…
Aspoň že tak, dík….
Někdo musí být tím nejslabším článkem v přípravě, ale 91% pozemků ještě zdaleka není vše, jak nás poučuje minulost. Díky Bohu za institut vyvlastnění…
Způsob, jakým to vyvlastnění provádění, je prakticky stejný jako za komunistů.
Seberem ti půl zahrady, dostaneš pár šupů za sad, a suď se roky o spravedlivou náhradu, jestli chceš.