Poslední repatriační let. V Praze přistálo korejské jumbo s Čechy z Austrálie a Nového Zélandu

Letiště Praha, jumbo Korean Air. Pramen: Letiště PrahaLetiště Praha, jumbo Korean Air. Pramen: Letiště Praha

V Praze dnes krátce po 16. hodině přistál Boeing 747-8i společnosti Korean Air. Jde o poslední let, který si v

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Juraj

To lietadlo má 314 sedadiel v economy, takže niekto musel sedieť aj „vpredu“. Ostatne to by asi musel aj bežne, kvôli vyváženiu. Je to malichernosť, ale zaujímalo by ma, podľa čoho sa to vyberalo. Bolo možné si doplatiť nad základný repatriačný príspevok?

Stemark

Řešíš strašné píčoviny, asi nemáš co dělat, zet?

Y.K.

Vyvažovat se dá i nákladním prostorem.

Chainy

Se to přece občas stane i na normální lince, že přebookujou economy, tak když je volno v business, někdo dostane zdarma upgrade😇
Výběr do business byl určitě úplně náhodný : 1) Švýcarsko, 2) EU, 3)“každý je něčí známý“ (jak říká p. primářka v ‚Básníkách‘) 😇😝😎

MPE

Juneyao odstartovalo z PVG jako HO1647, reg.B207N, na fr24 je psane do LGW, ale to bylo posledne taky…:-)

mata

ráno jsem ho viděl nad barákem

Jakub

Akorát jsem v 16:08 jel přes Nuselák, tak jsem ho zahlédnul.

Adam H

Dneska vidět letadlo je celkem kumšt. Koupil jsem si dva měsíce zpátky objektiv a nemám co fotit 😀

Jakub

To zase přijde 🙂

Marťas

Na stránkách letiště jsou pořád přílety i odlety. Nevím, jestli je to aktuální, ale na zítra tam je psaný 1 přílet a 2 odlety, z toho jeden do Soulu.

Robert Šalda

Já ho viděl nad Čelákovicemi. Zaujalo mě, že se z křídel valilo něco jako mlhovina. Nemohlo to být vypouštění přebytečného paliva? Ale přijde mi to jako nesmysl. Po tak dlouhém letu v něm těžko bude takové množství kerosinu aby ho bylo nutné kvůli vysoké hmotnosti před přistáním vypouštět.

Honza

To byly přece chemtrajlse!

...

Kondenzační stopy.

Robert Šalda

Mě přišlo, že to nejde od motorů, ale z křídel. Letadlo šlo na přistání a v tu chvíli ty motory jdou myslím spíš na volnoběh, pokud se vyjadřuji odborně správně a to asi z těch motorů téměř nic nejde.

Y.K.

Záleží na počasí. Když je teplota blízká rosnému bodu, může se nad a v lehké stopě za křídlem tvořit „mrak“.
https://i.stack.imgur.com/Q78za.jpg

Robert Šalda

Díky za vysvětlení. Ta mlhovina ale byla podstatně méně bohatá.

Y.K.

Taky je ta na fotce dost extrémní. 🙂 Často jsou to jen takové chmurky.

Dana

Nahoře bylo – 50 stupňů 😒

Robert Šalda

Nad Čelákovicemi určitě -50 nebylo. Ale když jsem viděl trasu kudy to letělo…

mata

Docela by mě zajímalo na jakou RWY přistával?

MPE

Na třicítku.

Pavel

Na RWY 30