Poslední letošní otevírání nové silnice. Chrudim je od dnešního dne možné objet
Obchvat Chrudimi. Foto: ŘSD
Druhá etapa navazuje na úsek otevřený před šesti lety, vyvede tranzitní dopravu i ze Slatiňan.
Druhá etapa navazuje na úsek otevřený před šesti lety, vyvede tranzitní dopravu i ze Slatiňan.
Na té mimoúrovňové křižovatce Chrudim Mýto, Pardubice Žďár se projektant pěkně vyřádil, to dneška tam bylo bouraček jak máku a teď to zřejmě nebude lepší.
Za mně tedy, na té mimoúrovňové křižovatce Chrudim Mýto, Pardubice Žďár se projektant pěkně vyřádil, do dnešního dne na ní bylo bouraček jak máku a teď si myslím, že to bude ještě horší.
Vyvalte sudy! Bude se slavit.
Největším špuntem na I/37 teď zůstává OK u Parama, kde je šance na zlepšení v nedohlednu.
tedy myšleno v regionu CR-PU-HK. Ale každopádně třeba cesta Jaroměř – Nasavrky teď zrychlila ještě s D11 tak o půl hodiny.
Právě teď se ukázalo, jak nesmyslné bylo očekávání od D35… ta křižovatka u Parama ve směru od Chrudimi je zasekaná naprosto stejne..
A to ocekavani bylo jake? Ze auta od jihu nepojedou pres Pce ale z Chrudimi na Dasice a D35?
Krása, konečně je obchvat kompletní a nemusím to brát přes okolní obce. Ještě kdyby zrušili ty nesmyslné semafory u Dražkovic a cesta Nasavrky – Pardubice bude parádní.
Lepsi nez kdyby tam byl kruhac. Na semaforech u Drazkovic cenim, ze je tam to blikatko, ktere upozornuje na to, ze padne cervena. Mimochodem to same je ted na svetelne krizovatce u Casu u konce D35. Oproti tomu myslim na I/38 pred Jihlavou je tohle blikatko taky, akorat ze nepochopitelne blika furt.
To si úplně nemyslím, vyšlo by to skoro stejno. I když v případě kruháče v tomto místě možná nakonec lépe. Ano problém by měli odbočující z vedlejších silnic směrem na Pardubice, ale proud na hlavní, ať z Chrudimi nebo naopak od Pardubic by byl plynulešjí. Ta blikačka je dobrá v případě, že tam není provoz, ale on je tam skoro pořád takže si tam bliká víceméně k ničemu. Já bych tam nejradši viděl mimoúrovňovku.
MUK by byla zrovna tady urcite na miste, ale OK zkratka na podobnem miste nema co delat.
Na této je krásné to, že ve směru od Jesenčan projede v pohodě ještě 8 aut na červenou a auta že směr Pardubice Chrudim čumí.
Zajímavé, že ty auta na fotce jezdí po kruháči v protisměru 🙂
Svítí, nesvítí, svítí, nesvítí. Asi tak. Záleží, kdy se podíváte.
Prostě před zprovozněním se tam jezdilo kyvadlově…
Super na to jsme dlouho čekali, jen mne zaráží, nevím jak dnes, ale ještě o víkendu byli mezi starou a novou částí hluboké díry a nikdo to neřešil. Asi zřejmě, jak tam spadl nějaký bagr. Jinak pro mne to snad bude bezpečnější a rychlejší cesta do Pardubic, než přes tři bubny. Jinak zlepší tam opravdu je, škoda, že tenkrát zbytečně opravovali silnici mezi Chrudimí a Pardubicemi, před tím byla super, po opravě kdy do toho udělali nesmyslné záplaty různě vysoké je to stále hrbaté.
Na úvod-nemluvím o nákladní ale osobní dopravě! No, sice se najede méně kilometrů (jak kdy) , je to rychlejší a provozně výhodnější, ale zase také z cesty člověk nic nemá. Sorry , ale připomíná mi to příběh staré dobré šestašedesátky. https://www.youtube.com/watch?v=wZBVWLNtVlA Takže až tam tudy pojedu, tak to přes Chrudim vezmu stejně jako přes mnoho jiných krásných měst, které je možno objet a třeba tam nechám nějaké kačky. Všechno má své klady a i zápory. A to není jen můj názor. Často, když má v autě padnout rozhodnutí zda dálnice (silnice jí připomínající) či okreska dojde na okresku. Po dálnici… Číst vice »
Pokud jste na výletě, tak to, co říkáte, platí. Ale většina dopravy potřebuje projet nebo objet plynuleji, nepřekážet a dostat se do cíle rychleji.
No tak mají lidi na výběr. To je špatně?
Ne, to je naprosto v pořádku.
…třeba se obchvaty staví i kvůli lidem v objížděné obci? Nebo začneme kolem obchvatů stavět hrady a náměstí, aby to bylo „pěkný“? 🙂
Samozřejmě, že je to i kvůli snížení dopravy v obcích. A děkuji, hrady netřeba.
Ale dnes máte na výběr. Včera ten výběr ještě nebyl 🙂
Kochajících lidí je opravdu minimum, protože neznají hodnotu času.
Vy jste se zase kochal, že jo pane doktore … Na rovinu, pokud zrovna nemám chuť na slatiňanskou zmrzlinu (a že mě většinou kvůli té megafrontě přešla), tak opravdu není důvod přes Slatiňany a Chrudim jezdit.
Super.
Jen tak dál
Optimalizace tahu HK-Pardubice – směr Jihlava nebo Tábor – České Budějovice může/by měla pokračovat dál.
Další obchvaty např. Ždírec, Havlíčkův brod, Ždár , Humpolec (směr od Pardubic do Budějic)
Třípruhy v kopcíh atd. Ať je mezi těmito krajskými městy síť kvalitních sílnic I. třídy (nebo místy rychostní silnice) vedených mimo obce. Ať nemusí všechny silnice vést přes Prahu (hvězdicové schéma) a kdo k Praze nemusí ať tam není nucen jezdit.
Snad tam hned nemachroval Kupka.
Je ministr? Je. Rozhodně tam netvrdil, že je to jeho práce.
A dodatek: doporučuji jeho FB profil.
V krátkém sledu se otevírá řidičům v Pardubickém kraji další významná komunikace. Tentokrát jde o východní část obchvatu Chrudimi. 🛣
Já si nepřisvojuji zásluhy na této stavbě, ale chtěl jsem poděkovat všem, kteří se o to zasloužili, ať už jsou to projektanti, samotné Ředitelství silnic a dálnic – ŘSD, ale také lidé ze zdejší samosprávy, bez nichž by ta stavba také nevznikla.👇
Politická povinnost ….
Když jsem jako kluk tehdy na konci 80. let jel s rodiči na chalupu z Hradce směr Nasavrky, tak cesta byla následující: po staré silnici do Opatovic, následně přes Hrobice, Hradiště na Písku a Staré Hradiště do Pardubic. Přes celé město po kočičích hlavách do Dražkovic, Mikulovic a Medlešic. Po té celá Chrudim a Slatiňany, následná cesta je shodná a v Nasavrkách odbočka. Dneska to je jak sci-fi proti té cestě kdysi, bez jakéhokoliv průjezdu obcí (kromě Pardubic). Nenapadá mě obdobná I. třída, která by se za 30 let takto podstatně zlepšila.
A dobře tomu tak, časy kdy bylo v zájmu obce i kočího aby projel přes náměstí okolo hospody (a případně se zastavil) už jsou hooodně dávno za námi…
Super. Teď ještě udělat redesign křižovatky Pardubice-Chrudim-Vysoké Mýto, aby se z Pardubic na Chrudim neodbočovalo neodbočovalo doleva (a z Chrudimi na Pardubice taky) a bude to dokonalé.
Autorovi tohoto řešení by měli doživotně zakázat navrhovat dopravní stavby…
Tak pod to se podepisuji, to je řádná matlanice.
Stěžujte si na radnici v Chrudimi … to je jejich dílo ….
Autor se řídil připomínkami starostů z Chrudimi tvrdících, že to nebude potřeba ….
I kdyby si do toho nechal od nich kecat, tak o tomhle je měl přesvědčit. Zmršit každodenní dojíždění okresního města do práce obousměrně je zvěrstvo…
„Další akce na této komunikaci je v plánu v příštím roce, kdy začne výstavba propojení Jihlavské a Brněnské ulice na jižním okraji Žďáru nad Sázavou.“ … A kdy konečně dostaví zbytek obchvatu Žďáru na jihozápadním, západním a severozápadním okraji Žďáru? Tam je to taky furt ucpaný, někdy se jede přes Žďár z jednoho konce na druhý i hodinu. A kdyby se stal nesjízdný barokní most na severu Žďáru, tak to je kolaps, protože objízdná trasa není.
A když kdysi dávno navrhoval bývalý starosta Žďáru Brychta to, že by se most zachoval pro pěší, maximálně posunul do prostoru současných lávek pro pěší, zatímco by vyrostl nový pro silniční dopravu, tak to bylo shozeno ze stolu. Teď už se nic nezmění…
Připravuje se průtah (ne obchvat) Žďárem. Viděl jsem to v územním plánu, ale je to ještě na dlouho.
To si ve Slatiňanech oddechnou.
To teda!
a nejenom tam