Poslední část stavby obchvatu Třince může začít, nejlevnější Italy ŘSD vyřadilo

Vizualizace silnice I/68 Třanovice - Nebory. Foto: ŘSDVizualizace silnice I/68 Třanovice - Nebory. Foto: ŘSD

S mnohaletým zpožděním může začít stavba úseku silnice I/68 Třanovice – Nebory, který je současně poslední částí obchvatu Třince. Zakázku

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Eduard

Vynikající zpráva pro Třinec a okolí. Snad to stihnou postavit dříve. Budu držet palce.

Přemek

Připojuji se.

Přemek

Shoduje se štvavá propaganda jako jediný obsah příspěvků s etikou tohoto webu? Hlas lidu a cílené politické útoky jsou dvě zcela odlišné věci.

Ulafme

Vrať se na sputnik a aeronet a netroll tady ty svoje bolševické sliny…

J.L.

Také se domnívám, že pan Ulafme by se měl chodit vyprazdňovat na jiné fórum.

P.S.: Voličem ani sympatizantem ANO nejsem.

Přemek

Zajímal by mne důvod vyřazení Italů. Ta příliš nízká cena něco naznačuje, ale bez potvrzení garancí, předložení rozpočtu a vysvětlení nízkých nákladů by se vyřazovat nemělo, i když se cena jeví podezřele nízká. Kolik bere eritrejský pomocník na takové stavně? Rozhodně méně než ukrajinský…

Ulafme

Co to tady nekonstruktivně meleš, ty bolševická nulo…!

Eduard

Myslím, že po zkušenostech z ČR a hlavně ze SR je dobře, že to nedali Italům.

Přemek

OK, chápu, ale nelze dvakrát vstoupit do téže řeky, což naznačuje, že i předchozí selhání možná vyvolaly nějakou zpětnou vazbu a náklady jsou prostě nižší než ty standardní u nás. Osobně se bráním stereotypnímu myšlení a snažím se ověřovat dříve než si udělám názor. Ale chápu, že se to tak musí jevit.

Pezos

Nezapomínejte na Polsko, tam se na A1 a S3 Italové taky pěkně vybarvili.

Gejza

V Ostravské aglomeraci to z hlediska dálnic a silnic I. třídy vypadá dobře. Staví se obchvat Frýdku Místku, Prodloužená Rudná, obchvat Opavy a teď i I/68 kolem Třince, dále třeba D/48 Rybí-Rychaltice, I/58 Příbor – Skotnice. Mám dojem, že se tam vlastně již odstraňují všechny hlavní závady. Kéž by to tak velkoryse šlo i jinde, třeba v Ústecko-Chomutovské aglomeraci.

Zajímalo by mě, co je na ŘSD Ostrava a na Ostravsku obecně tak specifického, že u nich jde to, co jinde nejde…

Ostravan

Příští rok by měla začít ještě stavba obchvatu Karviné. Ještě chybí Severní spoj, ale ten je bohužel stále v nedohlednu.

a8n

Ten je ale investice města.

Eduard

Asi fakt nekecaj a makaj 😁

Přemek

Znám z Ostravska spoustu fajných lidí, snad se dostávají i k rozhodování místo těch, kteří fajní nejsou ani náhodou.

2701

Udajne vetsi spoluprace s krajem….a jeho aktivnejsi zapojeni u vykupu a nestandra

Gejza

A to platí i nad rámec Prodloužené Rudné? Jestli se kraj výrazněji zapojuje třeba do výkupů, tak to by mohl být princip přenositelný i jinam. Třeba na Kladrubské spojce, kde na výkupy navzdory platnému ÚR ŘSD naprosto dlabe…
Jinak by mě zajímalo, jak by šlo zvenčí nakopnout nevýkonné středisko ŘSD.

Je samozřejmě super, když kraj pomáhá tam, kde jsou konflikty, ale fakt nevím, co může kraj dělat s tím, když ŘSD někde prostě nekoná.

Slosor

Tak růžové to není. Po zprovoznění obchvatu FM přijdeme o dálniční spojení s Polskem. Bude se bourat D1 v Ostravě.

PetrD

Však to bude jen docasne nez se ta dálnice znovu postavi.

XxX

😀 😛 😀 😛

PetrD

+ to Polska se bude jezdit přes dálnici z F-M do ČT

Slosor

To není dalniční spojení. Před hranicí je na naší straně kruháč, hraniční most je jen dvouproudý. A polská rychlostka S52 není napojená na dalniční síť, končí v BB.

Ulafme

Jinak každému s IQ o něco vyšším než standardního ANOisty, kdo včera alespoň chvíli poslouchal v ČT ty Kremlíkovy lži, musí být jasné, že dokud tady bude u lizu ta StBácká sekta, nic se v dopravě úrovní 21. století ani nepřiblíží a Albánie bude dál jejich vzorem:
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1126672097-otazky-vaclava-moravce/219411030511006-otazky-vaclava-moravce-2-cast/

Ulafme

Takže jen na této jediné stavbě okradl Babiš Českou republiku a její obyvatele o nějakých 700 miliónů Kč!
ANO, už je vám opravdu líp…?

Ulafme

Jak vidno z průběžného stavu hlasování (+4/-15), tak tuto sektu opravdu asi nezastaví nic.
Jen si na mne vzpomeňte, až budete mít třeba v rodině nemocného člověka, jehož léčbu odmítá stát platít, protože „ANO, makáme a Čau lidi!“.
Pro vás, vy mínusující Babišovské nuly, je 700 miliónů jen číslo v rukou toho StBáka. Pro desítky rodin to je rozdíl mezi životem a smrtí jejích dětí…

Zlínka

A může jako někdo s vámi nesouhlasit? Má vůbec nějaké právo? Nebo pokud nesouhlasí s vámi a dá vám minus, tak ho častujete těmito výrazy? Já vám ho taky dám, protože se mi nelíbí, jak tady lidi urážíte. Možná jste třeba sám byl v STB? Odpovídat nemusíte.

Pavel

Existuje nějaké zdůvodnění, proč byla vyřazená firma s nabídkovou cenou o 1 mld nižší? Neposlali sponzorský dar té správné politické straně?

jozka

Ono bylo malo „uspechu“ italskych firem u nas na D1, D3, v Polsku, na Slovensku?

Karlos

My bychom rádi po té cestě jezdili, italové by to nedokončili anebo by chtěli stejně v průběhu prachy za vícepráce anebo by kvalita výsledné stavby nestála za nic.

Poprvé si myslím, že právě ŘSD udělalo dobře. Nejlevnější není (až na výjimky) nikdy to nejlepší.

Martin V.

Někdy před rokem, dvěma (?) jsem v diskusi navrhoval, že to mají co nejrychleji těm Italům přiklepnout, ať se ukážou, že to bude rychlejší (i v případě jejich selhání) než čekat na odvolání a celé to vypisovat znovu. Popravdě, teď už si to nemyslím (když se to neudělalo tenkrát). On snad není jediný pozitivní příklad, kdy cizinci s podstřelenou cenou silnici postavili a neutekli od toho, jozka to tu vyjmenoval konkrétně.

Ivan

Spolupráce s Italy je nešťastná, mohu to potvrdit i z trochu jiného odvětví.

Jiří Kocurek

On není ital jako ital. Ti ze severu, z průmyslových oblastí, jsou prý jiní, než ti z jihu. Bolzáno není Palermo.

Adrian

Tak ono ŘSD má bohaté zkušenosti se zhotovitelem předchozího úseku Oldřichovice – Bystřice firmou Mota Engil. Ti také vyhráli s podezřele nízkou cenou a pak se během stavby hledaly úspory, kde už to skoro nešlo a vymýšlely se kdejaké kraviny na vícepráce, jen aby stavba pro tu firmu neskončila totálním fiaskem, což se i tak stalo, když po 2 letech ze stavby odešli, protože nestíhali milník. A pak vydírali stát, že stavbu dokončí, jen když jím odpustí smluvní pokuty, které rozhodně nebyly nízké.