Poslední část obchvatu Třince bude zřejmě dokončena později
Stavba silnice I68 Třanovice - Nebory. Foto: ŘSD
Důvodem prodloužení termínu dostavby byly majetkové problémy či nedostatky v zadávací dokumentaci, částečně i pandemie.
Ty dvě dálniční křižovatky na 500 metrech u Třanovic jsou hodně divně řešené. Tuší někdo důvody?
Není to 500 m, ale 1300 m: viz https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=18.5256542&y=49.6917720&z=16&rc=9qi47xV5qY5J8iFZ&rs=coor&rs=coor&ri=&ri=&mrp=%7B%22c%22%3A111%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B9qikcxViS3hBlhOf&rut=1
Kromě toho současná křižovatka je výjezd, který slouží pro napojení okolního území. Nová bude „uzel“, kde se bude křížit dálnice a silnice pro motorová vozidla, takže žádné okolí obsluhovat nebude.
Co je na tom divného-jak jinak chcete napojit jednu dálnici kolmo na druhou?
Dost zbytečná stavba
Jak jste ne tohle přišel?
A ty jsi odkud? Z Karlových Varů?
Zas jeden, co nezná mapu…
Toto je také poslední část hlavního tahu na Slovensko(Žilinu). Takže Hyundai čeká(čekal) „jen“ 14 let.
Ještě mu slibovali elektrifikovanou železnici – z Nošovic na obě strany 🙂
A taky slibovali i sjezd přímo do fabriky.
Tomu brání ty „díry“ kolem kolejí. Nechcou „hnusné troleje“, ale 814 jim asi nevadí. Tam by ale měla smysl nějáká bateriová „814“. V ČT dráty jsou a ve F-M snad za pár let.
Opravdu celé vesnice nebo jen pár pošuků se kterýma se SŽDC nedokázala vypořádat?
Tak hlavně, ony vesnice namají téměř žádné páky, jak nějaké elektrifikaci bránit, čili nemá smysl s blábolením toho tydýta vůbec polemizovat. Jediná informace, kteru ten výkřik nese, je, že jeho autor nemá ani ahnung o realitě.
Bateriová 814 neřeší nákladní dopravu..
Jojo. A nejen elektrifikovanou, ale i spojku z Ropice na Třinec.
Ta spojka se tam už však nevleze. Zbývá čekat tedy aspoň na reko 322.
No Edward Šiwy ze spolku ve Střítěži to úspěšně blokuje. Smutné…
Teda v roce 2021 věřit, že něco v této zemi blokuje nějaký jeden aktivista, to je na úrovni víry v hejkaly, bludičky či plivníky.
Patrik…
Ještě se bude pokračovat přes Třanovice, obchvat Havířova a do Ostravy (1/11).
Přes centrum Havířova vede 1/11 a dokud nebude obchvat město se nehne…
Těch 14 let čekání pro Hyundai je šílené. Trať 322 taky původní stav místo rekonstrukce.
Bohužel spolek ze Střítěže zde působí jako žába na prameni a tedy stav železniční tratě je jen o malinko lepší než za krále Karla jak se říká…
Jinak obchvat Čadce už je tak zbývá posledních pár km mezi Čadcou a Žilinou. Pak to bude fajn….
Je a není stále chybí druhý tubus tunelu Horelica a od Čadce až po Žilinu chybí dostavět D3.
Kolik na to Hyundai přispěl?
On se ve smlouvě s ČR zavázel k nějakému příspěvku?
Ta silnice v dálničních parametrech není je pro Hyundai, ale pro polské kamiony, kterých tam jezdí na z Polska na Slovensko a dál minimálně 80%. Teprve zbytek jsou tiráci z jiných zemí a z toho zbytku jen část pro automobilku.
Po dokončení této silnice, obchvatu Frýdku a zbytku D48 u N.Jičína by se dalo říct, že MS kraj bude mít dobudovanou základní síť dálnic.
Ještě to chce dotáhnout čtyřpruh do Opavy, zatím to končí kdesi před Komárovem.
Hyundai do státního rozpočtu přispívá ve formě daní. A patří k největším platcum
Tady vůbec nejde o příspěvek Hyundaie na cestu. Ten přispívá do daní, zaměstnává lidi. Navíc platí mnoho peněz nad rámec, jak přímo obcím, tak nyní během pandemie…
Problém je, že když se rozhodovalo, zda Hyundai postaví fabriku v ČR, nebo Polsku, tak vláda slíbila, že se postará o infrastrukturu. (Stejně ji bylo potřeba vybudovat i bez Hyundaie) Slib byl učiněn několikrát opakovaně i v následujících letech. Ale plnění dlouho neprobíhalo.
Za mne automobilka lokalitě hodně přinesla, bohužel nedořešená infrastruktura značně trápí místní obyvatele.