Poprvé od pandemie v zisku. Poptávka po dovolených vrátila největší evropské aerolinky do plusu
Boeing 737-800 Ryanairu ve Frankfurtu. Foto: sebestianhoyer / Flickr.com
Ryanair výrazně navyšuje svůj tržní podíl, je již na 115 % kapacity před covidem.
Ryanair je na cestování po Evropě fajn. Na nic si nehraje, má nízké ceny letenek, zajímavé destinace a člověk dostane, co si zaplatí.
Presne. Me vyhovuje. Nedostatek místa je stejnej, jako u jiných společnosti a na hopsani po Evropě do 3 hodin letu je to úplně v pohodě.
Na tyto malé přískoky raději využívám WizzAir, preferuji spíš Airbus, než Boeing. Jinak souhlasím, pokud člověk ví co má očekávat, tak nemůže být zklamaný.
Mě he jedno s kým z nich letím. Ale ryan má víc míst, kam se s ním dá podívat.
Přesně.
Do tří hodin po Evropě v pohodě, stejně jako Wizz, nečekám komfort, jen přepravu z bodu A, do bodu B.
Na trasy do Asie si koupím letenku s Emurates, nebo jinou „normální“ spoečností.
Létat je tak krásné.
Asi tak. Zaplatím si cestu z A do B, mám cestu z A do B.
Jenže pak jsou tu takoví, co si zaplatí cestu z A do B za 249 Kč a čekají tři jídla, alkohol v ceně a 2x 23kg kufr.
Není těch 4,6mld hotovosti na účtech spíš v € než v Kč?
Taky mě to napadlo.