Pomalá obnova letectví. V Číně teprve na 60 % loňských čísel
A350-900 pro China Southern Airlines
V Číně poprvé od konce ledna za jediný den cestovalo letadlem více než milion cestujících. Nárůst počtu pasažérů v zemi,
V Číně poprvé od konce ledna za jediný den cestovalo letadlem více než milion cestujících. Nárůst počtu pasažérů v zemi,
A co jste čekali? Dokud tu budou média a politici strašit, jak je tu pořád ten strašně nebezpečný virus, který nás všechny dostane, tak lidé budou mít logicky strach cestovat. Navíc – a to bych neviděl tak negativně – teď spousta firem zjistilo, že všechny ty služební cesty nejsou zase až taková nutnost a spousta se toho dá vyřešit i on-line bez nutnosti někam jezdit…
Je to hezky odůvodněno, ale až na konci: mezinárodní restrikce. Tzn. že vnitročínský provoz je už slušně rozlétaný.
Před koronou dělaly mezinárodní lety jen 10% leteckého provozu v Číně (v počtu cestujících). Takže ano, vnitrostátní linky už jim tam létají v podstatě zase v původních frekvencích, ale letadla jsou stále poloprázdná.
Souhlas. Jde o trend. Ale i mezinárodní linky budou pak navážet silnou čínskou komunitu ze Singapuru, Ameriky, Indonesie i Pacifiku, Ruska, Afriky a Evropy. Plus turisty. Každý z nich obvykle vykoná dalších několik vnitrostátních přeletů. Pokud jsme bez nich již na cca 60 % vnitro, tak už má v podstatě Čína nejhorší za sebou a dokáže si ještě dlouho vystačit sama a růst dál oproti světu.