Polský LOT expanduje v Praze. Do Varšavy poletí už více spojů, než do Frankfurtu

Embraer E-175 společnosti LOT. Foto: LOTEmbraer E-175 společnosti LOT. Foto: LOT

Polský národní dopravce LOT letos výrazně rozšíří počty nabízených spojů mezi Prahou a Varšavou.  Od 3. května pětkrát denně každým

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marcel Štancl

Spojení Praha – Warszawa je jistě zajímavé! Bohužel Polsko není jen Varšava. pro Čechy je stále nedostupná Wroclaw odkud létají nízko nákladové linky Wizzair, easyjet, Ryanair obrovská nabídka do Basileje na balkán kam si člověk vzpomene. jenže Praha – Wroclaw letecky je krátké. Autobusem pomalé a vlak Praha – Wroclaw zatím nikdo neřeší. Ideální by bylo rychlé vlakové propojení letišť Praha – Pardubice – Wroclaw. technicky je to možné za 3 – 4 hodiny.

Milan

Pardon, ale 4 lety denně (ve všední dny) LOT-u na trase Varšava – Praha jsou už realitou několik let – takže jde o navýšení o 1 spoj denně. Loni a předloni byla ta pátá frekvence dokonce v provozu, ale jen 3x týdně s nocováním v Praze a jen v létě.

Milan

Kde je chyba? Já vidím, že 23.4. letěl z Prahy LO 524 v 10:05, LO 528 ve 13:00, LO 522 v 16:55 i LO 526 v 19:50, takže 4x denně… i na http://www.prg.aero avizují navýšení o 6 letů týdně, takže celkem 5x denně (mimo soboty)..

Nicky

3.000 CZK RT do Varšavy signalizuje absenci konkurence – až tam vlítnou lowcosty tak to bude od 1000 RT.

Vojta

chce se mi plakat, kdyz vidim ze Polaci maji 9 z celkovych 12 objednanych dreamlineru a CSA, co se tyce sirokotrupych jen a pouze pronajatou A330.. a to nemluvim o jinacich +- stejnych zemi jako my (Portugalsko- TAP, Finsko- Finnair apod…) opet tradicne jsme zaspali dobu…

Matej

My jsme nic nezaspali, my jsme měli LuftJardu:-)

Martin V.

Vojta: Je pravda, že z ČSA (a tím i z Letiště Praha) se zcela vytratili transferoví cestující. Ještě v letech 2009 a 2010 v Praze přestupovalo 2,7 mil. cestujících (23 %), loni už jen asi 400 tisíc (3 %). Ale ty země, které pro srovnání uvádíte, mají trochu odlišné předpoklady. Třeba Lisbon je nejzápadnější velké evropské letiště s vazbami na Brazílii, Helsinki zase naopak nejvýchodnější se zkratkou přes Sibiř do Asie tím, jak jsou na severu. No a Polsko má zase oproti nám téměř čtyřikrát víc obyvatel (38 mil.), čímž se blíží spíš Španělsku (47 mil.). K těm malým tranzitním… Číst vice »

Vít Jůza

Jen aby jim to neexpandovalo opravdu!