Ty Polské tramvaje vypadají dost dobře a ve Wroclawy jezdí Plzeň Porsche
Paolo
2 let
Velmi dobrá správa že si to PESA ustala,škoda , že jej to nevyšlo aj v Bratislave.Bratislavske VO kde je vitaz SKODA mi pripadalo na sposob pobaltia kde riesia to este doteraz…
Na druhú stranu je nutné spomenúť, že v Bratislave už Škodovky jazdia a osvedčili sa. Podvozok je mimoriadne vydarený a komfortný, s dvojbodovou charakteristikou vypruženia (15T môže závidieť). Vozidlá sú tiché, bez rezonancií alebo dunenia (14T môže závidieť). Vedenie dvojkolia je vynikajúce, vozy majú už 400 tisíc km a jazdia na pôvodných obručiach s ktorými boli dodané. Súdiac podľa opotrebenia, vydržia obruče 600 tisíc km. A opotrebovanie je rovnaké na krajných otočných aj stredných pevných podvozkoch.
Ano osvedcili sa( ked si odmyslim chybajuce samostatne dvere…. ale je tu aj bod B – nie som vnutorne stotozneny s konaniami kde je tien pochybnosti o transparentnosti a mozu mi za to niektorí davat minusky kolko to ide..
O transparentnosti si nerobím žiadne ilúzie. Ale som rád že prídu vozy, ktoré sa v premávke osvedčili a aj dielne majú skúsenosti s ich údržbou. Horšie by bolo mať úplne iný typ od úplne iného výrobcu.
Aerolinky, kterou jedou v ûplně jinejch penězích a občas za svoje taky přejdou od Boeingu k Airbusu a je to všechno nové a vše daleko náročnější než u tramvají. A nikdo nemůže vědět, že Pesa by na tom nebyla podobně, dokud tam nebude jezdit.
Zdrasa
2 let
Co se vlastně stalo s Pragoimexem? Dlouho jsem o nich neslyšel.
Co by se stalo. Třetinový podíl v Pragoimexu odkoupila Škodovka a degradovala ho na výrobce laciných kopií T3 a K2 a nic jiného už vyrábět nesmí, aby Škodovce už nadále přímo nekonkuroval. A protože jejich EVO už tolik na odbyt nejde, tak o nich prostě není už tolik slyšet, no.
Obávám se, že při zakázce 41 kastlí EVO2 pro Brno (a wanosockách pro Prahu) už moc rezervy ve výrobní kapacitě nebudou. V Olmütz na nejdražší EVO1/o furt čekáme…
Hodnotíme kvalitu poľských potravín podľa toho, čo predávajú v obchodoch, alebo podľa toho, čo sa k nám (SK/CZ) vozí? Som presvedčený že v PL vyrábajú kvalitné potraviny (a nielen tie). Nie som úplne presvedčený že kvalitné výrobky sú tie, ktoré sa dovážajú.
Do ČR a SR dovazaju potraviny adekvátně ceně aku si lokální manazment objedná a zaplatí.To co je na pulte v PL ( nie SK a CZ z Polska) v pohodě dám svojim najblizssim…a Solaris,Pesu a Newag nemám dovod považovat za nekvalitne
V Polsku jsem byl několikrát a potraviny a obecně všechny věci tam měli mnohem kvalitnější než v CZ/SK, protože naši šmelináři chtějí ušetřit, tak berou levné, to jediné v Polsku, maso z Polska…
Tak ale zasa získlai zákazku v Bratislave, čo je zasa pre DPMB dobre, pretože bude jednotný park. A tie 29T a 30 T, ktoré už jazdia 5-6 rokov sa osvedčili. V Kšiciach ja aj tak teraz hlavná flotila Vario2, k tomu ešte cca 15-20ks ČKD KT8 na dožitie, takže aspoň uvidíme, čo je ta Pesa zač. Horišie ako Vario to nebude a určite to bude minimálne ako tá škodovka…
Pre DPMB je úplne nepodstatné kto vyhral zákazku v Bratislave. DPMB si skladá draky a čo sa unifikácie vozového parku týka, je asi tým posledným mestom, kde by sa o to snažili. 🙂
Hranatý okna jsou na tramvajích ošklivý
Ty Polské tramvaje vypadají dost dobře a ve Wroclawy jezdí Plzeň Porsche
Velmi dobrá správa že si to PESA ustala,škoda , že jej to nevyšlo aj v Bratislave.Bratislavske VO kde je vitaz SKODA mi pripadalo na sposob pobaltia kde riesia to este doteraz…
Na druhú stranu je nutné spomenúť, že v Bratislave už Škodovky jazdia a osvedčili sa. Podvozok je mimoriadne vydarený a komfortný, s dvojbodovou charakteristikou vypruženia (15T môže závidieť). Vozidlá sú tiché, bez rezonancií alebo dunenia (14T môže závidieť). Vedenie dvojkolia je vynikajúce, vozy majú už 400 tisíc km a jazdia na pôvodných obručiach s ktorými boli dodané. Súdiac podľa opotrebenia, vydržia obruče 600 tisíc km. A opotrebovanie je rovnaké na krajných otočných aj stredných pevných podvozkoch.
Ano osvedcili sa( ked si odmyslim chybajuce samostatne dvere…. ale je tu aj bod B – nie som vnutorne stotozneny s konaniami kde je tien pochybnosti o transparentnosti a mozu mi za to niektorí davat minusky kolko to ide..
O transparentnosti si nerobím žiadne ilúzie. Ale som rád že prídu vozy, ktoré sa v premávke osvedčili a aj dielne majú skúsenosti s ich údržbou. Horšie by bolo mať úplne iný typ od úplne iného výrobcu.
Aerolinky, kterou jedou v ûplně jinejch penězích a občas za svoje taky přejdou od Boeingu k Airbusu a je to všechno nové a vše daleko náročnější než u tramvají. A nikdo nemůže vědět, že Pesa by na tom nebyla podobně, dokud tam nebude jezdit.
Co se vlastně stalo s Pragoimexem? Dlouho jsem o nich neslyšel.
Co by se dělo? Vesele dodává draky do Brna.
A staré T3 na Ukrainu 🙂
Na ukrajinských kolejích jezdit zvládnou jenom naše téčka.
Co by se stalo. Třetinový podíl v Pragoimexu odkoupila Škodovka a degradovala ho na výrobce laciných kopií T3 a K2 a nic jiného už vyrábět nesmí, aby Škodovce už nadále přímo nekonkuroval. A protože jejich EVO už tolik na odbyt nejde, tak o nich prostě není už tolik slyšet, no.
Obávám se, že při zakázce 41 kastlí EVO2 pro Brno (a wanosockách pro Prahu) už moc rezervy ve výrobní kapacitě nebudou. V Olmütz na nejdražší EVO1/o furt čekáme…
Vedení Škody a paní Kellnerová, to budou asi pěkní dárečkové …😆
Pokzd jsoz výrobky fy. Pesa tak kvalitní, jako polské potraviny, je košické rozhodnutí OK.
Hodnotíme kvalitu poľských potravín podľa toho, čo predávajú v obchodoch, alebo podľa toho, čo sa k nám (SK/CZ) vozí? Som presvedčený že v PL vyrábajú kvalitné potraviny (a nielen tie). Nie som úplne presvedčený že kvalitné výrobky sú tie, ktoré sa dovážajú.
A teď představte, že někdo bude hodnotit Škodovky podle palírny Drak. Přirovnání úplně k ničemu.
To hodnocení Scheißewerke bude před náprstkem „denaturáku“, nebo až po?
Alebo železnicu podľa šukafonu. 🙂
Do ČR a SR dovazaju potraviny adekvátně ceně aku si lokální manazment objedná a zaplatí.To co je na pulte v PL ( nie SK a CZ z Polska) v pohodě dám svojim najblizssim…a Solaris,Pesu a Newag nemám dovod považovat za nekvalitne
V Polsku jsem byl několikrát a potraviny a obecně všechny věci tam měli mnohem kvalitnější než v CZ/SK, protože naši šmelináři chtějí ušetřit, tak berou levné, to jediné v Polsku, maso z Polska…
No…záleží kde ty potraviny kupujete…
Pokud je kupujete v Polsku, jsou naopak velice kvalitní…
Kéž by obě firmy táhly pryč a vzal to do rukou někdo skutečně schopný. Tyto dětské hádky se hodí spíš na pískoviště.
V Plzni musia peniť ako pivo. 🙂
Jen ať si zvykají…
Pokud bude vedení v Praze mít všech pět pohromadě, tak si Scheißewerke v Praze ani neškrtne…
Tak ale zasa získlai zákazku v Bratislave, čo je zasa pre DPMB dobre, pretože bude jednotný park. A tie 29T a 30 T, ktoré už jazdia 5-6 rokov sa osvedčili. V Kšiciach ja aj tak teraz hlavná flotila Vario2, k tomu ešte cca 15-20ks ČKD KT8 na dožitie, takže aspoň uvidíme, čo je ta Pesa zač. Horišie ako Vario to nebude a určite to bude minimálne ako tá škodovka…
Pre DPMB je úplne nepodstatné kto vyhral zákazku v Bratislave. DPMB si skladá draky a čo sa unifikácie vozového parku týka, je asi tým posledným mestom, kde by sa o to snažili. 🙂
Mohu se zeptat co nabízela Pars Nova v roce 2011?
Křoví pro Pragoimex.