Polská pendolina vypadají, jako by je někdo ostřeloval. Osm z dvaceti je mimo provoz

Polské pendolino. Autor: PKP Intercity - B.BanaszakPolské pendolino. Autor: PKP Intercity - B.Banaszak

Chlouba polské železnice v podobě flotily 20 zánovních rychlovlaků pendolino dělá vedení polských drah PKP i cestujícím v posledních dnech

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Khunas

Jak mám chápat že jde o zánovní jednotky. Měl jsem za to že Polsko kupovalo úplně nové jednotky.

Rail2005

Tohle je fakt divné. Obdobná pendolina řady ETR-610 jezdí v Itálii rychlostí až 250 km/h a nic takového se tam neděje. Tohle vypadá, že polská infrastruktura má nějaké nedostatky. Rychlostní pásmo 160 – 200 km/h je příliš pomalé na to, aby se pod jednotkou vytvořil takový podtlak, že štěrk o (zdůrazňuji) standardní frakci začne levitovat a dokonce tak, že se zasekne do konstrukce jednotky.

Ve Španělsku dělaly na tohle testy s S-103 (Velaro E). Tu a tam se jim nějaký šutr zvednul, ale při rychlostech nad 330 km/h.

sladlu

Za vinou bych hledal konstrukcni vady lokomotivy (spoiler…) a konstrukcni nedostatky kolejoveho loze

Pitrys

Asi v tom bude něco takového, jinde tento problém nastává až při rychlostech kolem 300 km/h.

Pitrys

Je dobré dodat, že rychlost 200 km/h využívají pouze na pár úsecích na CMK.