Policie po 20 hodinách obnovila provoz na D5, uzavřela ji nehoda kamionů

Požár kamionu na D5. Foto: Policie ČRPožár kamionu na D5. Foto: Policie ČR

Práce na obnově provozu komplikovaly povětrnostní podmínky.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Já I.

20 hodin je naprosto neakceptovatelné!

Michael

Včera mezi Olmikem s Prostějovem také pět hodin zdržení na D46..U Olšan havárka.

Dachs

Cejtím na D5 pod koly nedobrou adhezi, a tak se ploužím spolu s ostatními osobáky max. 80, hlavně žádné prudké manévry. Suverénně nás vzal kamión levým, kde navíc byl zmrzlý bordel. Při zpáteční cestě v tom samém úseku, akorát v opačném směru, vícehodinové vyprošťování jiného kamionu, museli jsme uprostřed noci na okresku. Nedávám do souvislosti nic, jen ukázka, jak ti borci taky jezdí.

Jiří Kocurek

A kolik jich jich jelo spořádaně a vámi? Ať z toho není kolektivní vina všech co mají C+E

libor706

Tvl, Kocourku, mlč. Ty jsi neuvěřitelný člověk. Já takovým lidem jako ty říkám ,, odporník ,, z principu

Granja

Jan Rýdl, tiskový z ŘSD to řekl v televizi zhruba takto: Společným jmenovatelem celé té kalamity v ČR bylo klíčové slovo: kamion.

Igor Mauricio

To je hezke, ale jak to chcete resit? Sam jsem velkym odpurcem kamionove dopravy, na druhou stranu vsichni vime, ze ridic sam nema sebemensi sanci sdelit, ze dal nejede, pokud nechce jit druhy den na koberecek k vedeni, kde v lepsim pripade dostane nejaky kazensky postih, stejne tak dispecer nema moznosti zajistit posun terminu dodavky/nakladky zbozi, a pokud ano, tak omezene, nema mnohdy ani moznost operativne zajistit jinou trasu. Takze? Jedina moznost je jet a doufat. Bohuzel, ale je tomu tak.

Igor Mauricio

Melo tam byt – “odpurce kamionove dopravy v dnesni podobe”, coz je mj. mysleno prave na ty administrativni procesy

SYN

Jsou dvě věci (aspoň o kterých vím já) – nepřiměřeně nespěchat, a mít co nejkvalitnější vybavení…
To se dělat DÁ, já vím není to levné (vybavení) a čas jsou peníze, ale zase se zvyšuje riziko že nedojedete (když se moc tlačí na pilu) a že zablokujete i další (když se moc šetří). Takže by to chtělo nějak přiměřeně začít „oceňovat“ škodu způsobenou jiným (kamionistům, chraň pámbu ne osobákům!) tím že je zablokuje…
Tak aby byla co největší motivace opravdu dojet, ne jen vyjet a konstatovat „uvázli jsme v kalamitě“…

gwann

Jel jsem kolem vcera vecer smerem do Nemecka…a bylo to moc „hezke“…. sbirka hasicskych vozidel vsude mozne…