Tak a teď už jen všechny očipovat a hlídat, aby nedejbože třeba chtěli spát na čundru v lese, předejet traktor na plné to je taky hrůza, jet 60 v obci uprostřed noci se taky nesmí, protože ohrožujete mravence a ještě by to chtělo abystě měli správný politický názor a nechali se očkovat proti všem nemocem co existují a budete ti správní občané. No nevěřil jsem tomu, ale Total control se blíží.
Když se velká část řidičů chová jak prasata, tak se nedá svítit. Nic jako samoregulace v jejich případě nefunguje. Použil jste klasický whataboutismus.
Co třeba proto, že ty pravidla si nemá určovat řidič sám během jízdy, ale jsou dána pro všechny stejně? Protože teď si velká část řidičů pravidla vytváří sama podle svých dojmů o bezpečnosti a výsledkem je anarchie a dopravní nehody.
Jirka
1 rok
To je uz takova tradice, kdyz nekdo predjede pres plnou caru kamion, za kterym se tahne 35 km, pricemz nikde nikdo a vsude dobra viditelnost (ano, tak hloupe omezenych useku predjizdeni znam hned nekolik), tak je ridic uplne vyvrhel spolecnosti. Ale kdyz kamionak na dalnici jede soubezne s predjizdenym kamionem 5 minut a nakonec se zaradi zpatky, protoze ten druhy ho nepustil, prizemz omezuje nekolik desitek aut a budi agresi, tak tohle je naprosto v poradku… Uz by bylo fajn, aby policejni akce byly opravdu zamerene na nebezpecne silence, kteri si svoje komplexy leci na silnici a nebezpecne useky a… Číst vice »
Spektrum využitelnosti dronů je poměrně široké. Nevýhodou je náročnost na obsluhu (licence apod.) a vcelku i výzbroj (nešenou techniku – kamery, polohovače). Určitě ale využitelnější než třeba vrtulník. U dopravní policie pokud zařízení nebude osazeno přesnými přístroji, bude se jednat jen o nepřímé důkazy, které ale v rámci celého řetězce dokazování využít lze.
Gajda
1 rok
Zrovna ty plný čáry jsou docela peklo. Je spousta úseků, kde je přerušovaná, ale prostě není vidět moc daleko, tudíž se vydat někoho předjet je nebezpečný. A pak jsou místa, kde je plná, doplněná na začátku o značku zákaz předjíždění, ale je vidět dva kilometry daleko. Předpokládám, že s tím dronem si budou hrát přesně v takových místech, kde to sice je porušení předpisů, ale nikoliv nebezpečné.
Dron tak nějak zjistí, že s tím autem možná někdo spáchal přestupek. Musela by tam být hlídka a dron hlídat celou cestu mezi přestupkem a tou hlídkou – aby šel spojit řidič a přestupek.
Takže z toho bude jen taková ta buzerace do datovky – tady je QRko a nebo přestupkový, osobně, někde v říti.
Se z toho udělá správní delikt a bude popotahován provzovatel vozidla. Bohužel.
A bohužel to může způsobit zmizení přerušovaných čar, cyklistu ani traktor legálně předjet nepůjde a cestující v linkovém autobusu budou nadávat
čecháček
1 rok
No, to nemůžete už teďka, páč byste se plně nevěnoval řízení. 😁
Možná by ale stačilo kdybychom neřídili všichni jak hovada. (obecně řečeno, ne na vás).
Tak a teď už jen všechny očipovat a hlídat, aby nedejbože třeba chtěli spát na čundru v lese, předejet traktor na plné to je taky hrůza, jet 60 v obci uprostřed noci se taky nesmí, protože ohrožujete mravence a ještě by to chtělo abystě měli správný politický názor a nechali se očkovat proti všem nemocem co existují a budete ti správní občané. No nevěřil jsem tomu, ale Total control se blíží.
Když se velká část řidičů chová jak prasata, tak se nedá svítit. Nic jako samoregulace v jejich případě nefunguje. Použil jste klasický whataboutismus.
Co třeba pokutovat prasárny.
Ne předjížděl v místě bezdůvodné plné čáry, ale předjíždění přes přerušovanou čáru s omezením vozu v protisměru.
Co třeba proto, že ty pravidla si nemá určovat řidič sám během jízdy, ale jsou dána pro všechny stejně? Protože teď si velká část řidičů pravidla vytváří sama podle svých dojmů o bezpečnosti a výsledkem je anarchie a dopravní nehody.
To je uz takova tradice, kdyz nekdo predjede pres plnou caru kamion, za kterym se tahne 35 km, pricemz nikde nikdo a vsude dobra viditelnost (ano, tak hloupe omezenych useku predjizdeni znam hned nekolik), tak je ridic uplne vyvrhel spolecnosti. Ale kdyz kamionak na dalnici jede soubezne s predjizdenym kamionem 5 minut a nakonec se zaradi zpatky, protoze ten druhy ho nepustil, prizemz omezuje nekolik desitek aut a budi agresi, tak tohle je naprosto v poradku… Uz by bylo fajn, aby policejni akce byly opravdu zamerene na nebezpecne silence, kteri si svoje komplexy leci na silnici a nebezpecne useky a… Číst vice »
Tak to asi dřív pojede čert na bruslích do práce.
Spektrum využitelnosti dronů je poměrně široké. Nevýhodou je náročnost na obsluhu (licence apod.) a vcelku i výzbroj (nešenou techniku – kamery, polohovače). Určitě ale využitelnější než třeba vrtulník. U dopravní policie pokud zařízení nebude osazeno přesnými přístroji, bude se jednat jen o nepřímé důkazy, které ale v rámci celého řetězce dokazování využít lze.
Zrovna ty plný čáry jsou docela peklo. Je spousta úseků, kde je přerušovaná, ale prostě není vidět moc daleko, tudíž se vydat někoho předjet je nebezpečný. A pak jsou místa, kde je plná, doplněná na začátku o značku zákaz předjíždění, ale je vidět dva kilometry daleko. Předpokládám, že s tím dronem si budou hrát přesně v takových místech, kde to sice je porušení předpisů, ale nikoliv nebezpečné.
Pochopitelně. Budou tam, kde bezpracně vyberou, tedy právě na zmíněných místech, která navíc pravděpodobně pomáhali spoluvytvářet.
Dron tak nějak zjistí, že s tím autem možná někdo spáchal přestupek. Musela by tam být hlídka a dron hlídat celou cestu mezi přestupkem a tou hlídkou – aby šel spojit řidič a přestupek.
Takže z toho bude jen taková ta buzerace do datovky – tady je QRko a nebo přestupkový, osobně, někde v říti.
Se z toho udělá správní delikt a bude popotahován provzovatel vozidla. Bohužel.
A bohužel to může způsobit zmizení přerušovaných čar, cyklistu ani traktor legálně předjet nepůjde a cestující v linkovém autobusu budou nadávat
No, to nemůžete už teďka, páč byste se plně nevěnoval řízení. 😁
Možná by ale stačilo kdybychom neřídili všichni jak hovada. (obecně řečeno, ne na vás).