Poláci vrátili SORu nové autobusy, český výrobce dodal jiné, než chtěli
Autobus SOR CN12. Foto: SOR Libchavy
Česká společnost SOR Libchavy přišla o dodávku sedmi autobusů pro polského městského dopravce PKS Nysa. Do Polska dodala omylem jinak
Tak má SOR 7 skladovek „(skoro)polské“ specifikace. By mě zajímalo, kde nakonec skončí
Ja se jenom divim že tu parodii na autobus vůbec někdo kupuje.
To není možný, to by se soukromé firmě nikdy nestalo…
Otázkou je, kdo konkrétní to skutečně zavinil (a proč) a jak za to bude postižen, když tím kazí pověst firmy.
Asi nějakej obchoďák. Bude si to muset napracovat při získání dalších zakázek. U nás ve firmě se taky hodně snaží, kolikrát prodávají nové zboží které ještě nebylo vyrobeno a řádně odzkoušeno a pak se diví že se nestíhají termíny dodání.
To má nějakou pověst tato firma?
jestli jde o menší výkon motoru? Nestačí tych 210kW , vždyt tam nemají žádný kopec.
jestli staci nebo nestaci je zcela irelevantni. Pokud objednatel vysoutezil specifikaci XX a dostal YY … tak nema moznost jinou, nez to vratit, nebot jinak by ho vzapeti roznesli na kopytech ostatni, co se toho tendru ucastnili…
Nelive o tom, ze pokud na to byly EU dotace, tak by v tu ranu na ne nastoupila i EU
Máte pravdu.
Vzhledem k tomu, že na to byla dotace z EU, tak by ji v případě odběru těchto neodpovídajících autobusů museli vrátit.
Teď si uvědomuji… Není v článku chyba? Dotace na diesel?
A „SOR CN12“ je na naftu? Neznamená náhodou to označení „CN“ plyn?
Neznamená. Jedná se o (víceméně) příměstskou verzi. Vozidla na plyn mají u SORu v názvu „G“ – BNG, NBG nebo i CNG.
Neznamená. C je označení pro dvoudveřový/meziměstský autobus (tohle je přejaté ještě z původní Karosy) a N znamená nízkopodlažní.
Aby byl plynový, musel by mít označení CNG
„sorák“ + „Graylag“: Aha, máte pravdu (a blbec jsem já) = díky za vysvětlení.
pak se diví, že od nich nikdo nic nechce
… a proto mají rekordní výrobu.
No když si jeden zákazník objedná stovky vozů, kvůli zajímavým soutěžím a levný ceně, pak se není čemu divit 🙂 I když co považujete za „rekordní“…
Petr: No co, DP města České Budějovice koupil na jaře nové Solarisy IV. generace na CNG a jeden během tří měsíců shořel. Chyby se holt stávají.
To je naprosto odlišná situace; havárie se stávají více méně náhodně, ale v tomto případě jde o brutální pochybení konkrétních lidí, co tu zakázku řešili.