Pokles ceny o čtvrtinu. Napojení Českého Krumlova na dálnici zajistí nejspíš M-Silnice
Stavba dálnice D3 Hodějovice - Třebonín (leden 2024). Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Na stavbu je vydáno stavební povolení a dokončeny výkupy pozemků. Hotovo by mělo být v roce 2026.
Normálně by to vyhrála Eurovia, ale M-silnice jsou s nima za dobře, tak jim to pustili.
nevite, jestli se resi vedeni nove trasy nebo uprava stavajici dale pres ČK a k Lipnu, prip. az do Volar? diky
Akorát obchvat Horní Plané, jinak nic aktuálně.
A i s tím je to takový spíš nijaký…
dle mě není kudy naplánovat novou trasu a takový tranzit tam zase není
tak ona už je současná trasa mezi Krumlovem a Černou nová, celý úsek je novostavbou z 90. a 0. let
První úsek z Kladenského Rovného do Hořic je už z 80. let.
Jelikož už to celé je v podstatě novostavba s výjimkou chybějící obchvatu Horní Plané a možná Černé a Hůrky, tak nikoliv. Ostatně, který úsek vám přijde špatný?
Jsem zvědavý, jak pak pojmenují komunikaci Třebonín – Kamenný Újezd, když II/639 je zapikolovaná kdesi na Vysočině…
Možná by se nabízelo II/160.
Zaujala mne ta křižovatka na západě mapy nad obcí Černice. Když přijedu na tu křižovatku, tak pokaždé odjedu po silnici č. I/39.
původní I/39 k Budějovicím bude potom samozřejmě od tohoto napojení přečíslována a přeřazena do nižší třídy (II/III)
Teď je I/39 z Krumlova do ČB hlavní směr a tady na Harazímu je odbočka na Svince, Římov apod. Až se postaví nová silnice, tak hlavní směr bude nájezd na dálnici, který nově bude I/39 a silnice do ČB se přečísluje a přeřadí na silnici nižší třídy.
tak tak, i když je pravda, že často z té mapky, kde se setkává současnost a budoucnost je složitě pochopitelné, co zůstane a co bude jinak…
Já kdybych větší část života nežil poblíž a tím místem neprojel nesčetněkrát, tak bych to taky asi nepoznal.