Poklepávací mánie. V Čelákovicích zahájili stavbu obchvatu, na který ještě nemají zhotovitele
Poklepání na základní kámen obchvatu Čelákovic. Foto: Středočeský kraj
Druhá etapa začne více než padesát let po dokončení první části. Zmizí železniční přejezd.
představení cvičených opiček
Pokleptománie…
Hezká hra z češtinou, smekám 🙂
A z toho logicky vyplývá, kdo je to pokleptoman… A kde se pokleptomani shromažďují.
Třeba to má už i číslo diagnózy
😀
A nemohli by Ti kašpárci odložit kladiva a vzít si krumpáče a začít kopat?
Poklepávací mafie by bylo ještě přesnější …. Ale autor si to nemohl dovolit.
Udělali to předčasně, protože Kupka neměl na ten den žádné jiné klepání, tak co by dělal. Je na tom psychicky závislý. Každý den poklepat. A doprava podle toho vypadá. Místo aby honil své podřízené, kontroloval je a snažil se je, za jejich vysoké platy, ždímat jak citrón, aby si je zasloužili. Prostě resorty neřídí manažeři, ale politici. Proto mnohé nefunguje.
Prostě ho audi přiveze ke kameni, poklepe.
Koukám že Honza Skopečků se před volbama musí všude zviditelnit…
Šaškijada
Jestli za tím není obvyklá podmínka ve stavebním povolení, dokdy se má zahájit stavba?
Všichni ví, že čím větší kladívko, tím větší…
…..odborník? 😃
Nikde jsem se nedočkal zmínky o Evropské unii. Kolik přispěla -je kraji a kolik městu? Tady to vypadá, že to pan Starosta platí ze svých dvou platů starosty a krajského zastupitele…
1. Přispět nemohla – když se ještě nedokončilo (ani nezačalo stavět)
2. Financováno z národních zdrojů.
Teda ten Svoboda musí mít těch kladívek snad už plnou kancelář. Nebo má jen jedno erární se kterým cestuje po republice?
PS: cením název souboru s obrázkem „úderníci“.
sice není zhotovitel, ale je před volbami a chlebíčky plus šampanské jsou reálné
devět trapných mužů aka párková session
Kdyby byl zhotovitel znám, tak by si chtěl taky poklepat a to by se tam už k tomu šutru nevešli…
Jinak přejezd tak úplně nezmizí – pro pěší a cyklisty zůstane.
Zhotovitel nemá co klepat, ten má budovat.
Ale jinak máte pravdu, zhotovitel a všichni subdodavatelé a jejich subdodavatelé… Takovej dlouhej šutr fakt není…
Uvažuji, jestli je na tuhle klepací mši nějaký obmyslný vnitřní předpis MD. Třeba tabulky pro stanovení počtu celebrujících podle smluvní hodnoty stavby, s korekcí podle významu zúčastněných politických figur a tak.
https://zdopravy.cz/nove-kolejiste-i-perony-zacala-ctyrmiliardova-prestavba-smichovskeho-nadrazi-194114/
Proti výše uvedené parádě na Smíchově je devět mužů u kamene v Čelákovicích jen slabý odvar. Líbějí vodpustit, pane starosto, von ten Smíchov bude přece jenom jaksi dražší…
Mimořádně mě potěšilo, že nejvýše zvednuté kladívko má pan ministr. To je hned vidět, že netrpí v resortu nekázeň.
Trochu absurdní. Ale nepřekvapuje mě to. Dneska například premiér Fiala při poslaneckých interpelacích srovnával současnou a minulou vládu a mj. když vyzdvihoval úspěchy této vlády nad tou minulou, tak uváděl, že současná vláda otevře více dálničních úseků, resp. kilometrů než minule vláda, a rovněž jich více začne stavět. To, že úseky, které se otevřou v tomto volebním období se začaly stavět za minulé vlády, už nějak nerozlišuje, stejně jako to, že ty, které se začaly/začnou stavět, byly připraveny (minimálně z nějaké části) v minulosti. Ne že by teda jakákoliv jiná vláda to dělala jinak. 😁
K poslední větě: Nějaký Bárta ano, ten zarazil jak stavby, tak i přípravu.
Ten nastavil laťku ministra sakra nízko.
Mimochodem, tenhle Bárta zarazil tenkrát i tuhle stavbu, resp. nevím jestli i obchvat, ale narovnání železnice Mstětice – Čelákovice určitě.
Ony ty oblouky prodlužující trať asi původně smysl měly = kvůli menšímu stoupání. Ale to dneska už není zdaleka tak důležité kritérium jako dřív, zejména je-li na trati naprosto převažující osobní doprava.
Tím ovšem rozhodně nechci tvrdit, že by snad Bárta rozhodoval na základě nějakého odborného posouzení situace a možných řešení.
Jiří, nevzpomínejte Bártu, nebo mi se z toho úplně rozklepaly ruce.
Tak on mu to napsal nejaká politický tajemník ministerstva, tak co byste chtěl. Ještěže nebyly vidět gramatické chyby. Snad v tom také nemám moc chyb.
Misto mapky politicke komentare
Odkaz na mapu máte hned v prvním odstavci.
Z takto podaného (a navíc nenápadného) odkazu ovšem není zcela zřejmé, že mapku lze hledat pod ním, takže to většina čtenářů asi přehlédne, zejména pokud odkazy běžně ani neotevírají. Já bych ji tam třeba také ani hned hledat nezkoušel.
Mapy budou součástí zpoplatněné verze. Doba informací zdarma končí, stejně tak bezbřehého plkání v diskuzích.
Přesně si pamatuju, když to udělal Bendl v Benátkách. A udělal to zas o kousek vedle. Ani nemají toho, kdo to postaví a uspořádají si sešlost. V Hořovicích jim to vyšlo tak tak.
Tak ono to může vždy dopadnout, jako u stavby mostu 18-012. Vítěz vyřezal roští a rozvěsil značky, že procházíte stavbou a zkrachoval. Dnes není nic jisté. 😀
No jo, volby se kvapem blíží, tak odklepnou cokoli. Na fotce je banda kašparů včele s šaškem Kupkou.
Kupka a jeho Potěmkinova vesnice! A k tomu mu přisluhuje Generální ředitel Správy železnic a jeho náměstci. Opravdu účelně vynaložený čas našich úředníků.
Co je to za klauni?
Karťáci…
Z dovolením kradu. 😀
Když tu fotku rozkliknete, tak se soubor jmenuje udernici.jpg.. tím to myslím autor trefil dokonale 😁
Je v tom něco archetypálně atavistického. Každý si chce bouchnout…
Co tam dělá SŽ, to se zase vykazují peníze do silnic jako železniční stavba?
Možná je to poklepání potřeba při zrušení přejezdu. Kurňa tady ve Zlíně když se zrušil přejezd na Příluku jsem ho s kladívkem neviděl…..asi je to moc daleko.
viz text
Investorem nadjezdu je SŽ.
„Kolem obchvatu město plánuje smíšenou výstavbu.“
Takže za pár let budeme (ze státního, jak jinak) zase řešit obchvat obchvatu. Jako třeba teď v Úvalech.
Na druhou stranu, už z letmého pohledu do mapy je patrné, že tahle oblast se pro rozvoj města hodí naprosto dokonale. Bude to napojené na krajskou silnici a je to přímo při nádraží. Navíc od pohledu si to tam o dotvoření urbánní struktury města přímo říká. Kde jinde stavět?
Mezi obchvatem a nádraží klidně, ale napojené tak, aby se pak na obchvatu nemusely stavět autobusové zastávky, přechody, apod. Pokud se „pro rozvoj města hodí“ i oblast na druhé straně obchvatu, tak má ten obchvat holt být dále.
Kde jinde stavět? Smozřejmě tady, vždyť je to na docela kvalitní polabské orné půdě, tak ty stavby aspoň porostou!
A časem bude třeba vybudovat i protihlukové zdi (kvůli růstu intenzity dopravy), a to je přece také dobrý kšeft.
„Obyvatelům se uleví od emisí oxidu uhličitého“ – tady patrně někdo vůbec neví, o čem mluví.
Politik, no co dodat. Ve Francii už to prý začíná být nadávka.
Nejen tam….
To že se před volbami prezentuje (byť ne uplně košér) práce uplnynulého období mi nevadí. Ale ta deska na základním kameni z leštěného černého mramoru s vytesaným nápisem a vygravírovanými logy všech zainteresovaných, který se ihned po pořízení této fotky stal bezcenným těžítkem Zeměkoule .. ten už tedy dražší opvavdu asi být nemohl.
Mohla být ze zlata…
Bláhově jsem si jako mladý myslel, že Zakladni Kámen je součástí stavby…
Jenže na to by právě museli mít vybraného zhotovitele…
Proč? Začít skutečný základ tím kamenem nemusí přece zhotovitel, jen jej potom musí prot tu stavbu také skutečně použít a do jejího základu jej vezdít.
Darmo se komunálním volbám neříká komu-nám-ni? . Minulý týden jsem tam jel na kole a jak už tam čtvrt století jezdím , tak jsem se v místě stavby směrem na Záluží ( b prostoru ulice Masarykova, Cihelna) asi na minutu ztratil , jak se to tam změnilo 🙂 Na druhou stranu tím pádem mám dojem, že se už staví …
Krajské volby na zhotovitele určitě nepočkají…