Poklepávací mánie. V Čelákovicích zahájili stavbu obchvatu, na který ještě nemají zhotovitele

Poklepání na základní kámen obchvatu Čelákovic. Foto: Středočeský krajPoklepání na základní kámen obchvatu Čelákovic. Foto: Středočeský kraj

Druhá etapa začne více než padesát let po dokončení první části. Zmizí železniční přejezd.

Odebírat
Upozornit na
guest
27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mlokXCM

Trochu absurdní. Ale nepřekvapuje mě to. Dneska například premiér Fiala při poslaneckých interpelacích srovnával současnou a minulou vládu a mj. když vyzdvihoval úspěchy této vlády nad tou minulou, tak uváděl, že současná vláda otevře více dálničních úseků, resp. kilometrů než minule vláda, a rovněž jich více začne stavět. To, že úseky, které se otevřou v tomto volebním období se začaly stavět za minulé vlády, už nějak nerozlišuje, stejně jako to, že ty, které se začaly/začnou stavět, byly připraveny (minimálně z nějaké části) v minulosti. Ne že by teda jakákoliv jiná vláda to dělala jinak. 😁

Jiří Kocurek

K poslední větě: Nějaký Bárta ano, ten zarazil jak stavby, tak i přípravu.

Petr

Ten nastavil laťku ministra sakra nízko.

Der

Misto mapky politicke komentare

Koro

Přesně si pamatuju, když to udělal Bendl v Benátkách. A udělal to zas o kousek vedle. Ani nemají toho, kdo to postaví a uspořádají si sešlost. V Hořovicích jim to vyšlo tak tak.

Petr

Tak ono to může vždy dopadnout, jako u stavby mostu 18-012. Vítěz vyřezal roští a rozvěsil značky, že procházíte stavbou a zkrachoval. Dnes není nic jisté. 😀

Karel Putyra

No jo, volby se kvapem blíží, tak odklepnou cokoli. Na fotce je banda kašparů včele s šaškem Kupkou.

Petr Bárta

Kupka a jeho Potěmkinova vesnice! A k tomu mu přisluhuje Generální ředitel Správy železnic a jeho náměstci. Opravdu účelně vynaložený čas našich úředníků.

Bóbika

Co je to za klauni?

Jan

Karťáci…

Petr

Z dovolením kradu. 😀

Swariner

Je v tom něco archetypálně atavistického. Každý si chce bouchnout…

Edudant

Co tam dělá SŽ, to se zase vykazují peníze do silnic jako železniční stavba?

Paja

Možná je to poklepání potřeba při zrušení přejezdu. Kurňa tady ve Zlíně když se zrušil přejezd na Příluku jsem ho s kladívkem neviděl…..asi je to moc daleko.

Jiří Melich

Investorem nadjezdu je SŽ.

watslaw

„Kolem obchvatu město plánuje smíšenou výstavbu.“
Takže za pár let budeme (ze státního, jak jinak) zase řešit obchvat obchvatu. Jako třeba teď v Úvalech.

MP22

Na druhou stranu, už z letmého pohledu do mapy je patrné, že tahle oblast se pro rozvoj města hodí naprosto dokonale. Bude to napojené na krajskou silnici a je to přímo při nádraží. Navíc od pohledu si to tam o dotvoření urbánní struktury města přímo říká. Kde jinde stavět?

watslaw

Mezi obchvatem a nádraží klidně, ale napojené tak, aby se pak na obchvatu nemusely stavět autobusové zastávky, přechody, apod. Pokud se „pro rozvoj města hodí“ i oblast na druhé straně obchvatu, tak má ten obchvat holt být dále.

Albius

„Obyvatelům se uleví od emisí oxidu uhličitého“ – tady patrně někdo vůbec neví, o čem mluví.

Petr

Politik, no co dodat. Ve Francii už to prý začíná být nadávka.

Paja

Nejen tam….

Jiří Urban

To že se před volbami prezentuje (byť ne uplně košér) práce uplnynulého období mi nevadí. Ale ta deska na základním kameni z leštěného černého mramoru s vytesaným nápisem a vygravírovanými logy všech zainteresovaných, který se ihned po pořízení této fotky stal bezcenným těžítkem Zeměkoule .. ten už tedy dražší opvavdu asi být nemohl.

Jožin z bažin

Mohla být ze zlata…

frank

Darmo se komunálním volbám neříká komu-nám-ni? . Minulý týden jsem tam jel na kole a jak už tam čtvrt století jezdím , tak jsem se v místě stavby směrem na Záluží ( b prostoru ulice Masarykova, Cihelna) asi na minutu ztratil , jak se to tam změnilo 🙂 Na druhou stranu tím pádem mám dojem, že se už staví …

Jan

Krajské volby na zhotovitele určitě nepočkají…