Podivný nákup trolejbusů v Jihlavě. Dopravní podnik propásl podpis smlouvy s vítězem soutěže
Parciální trolejbus Škoda 32Tr v Jihlavě. Foto: Dopravní podnik města Jihlavy
Soutěž aktuálně blokuje další předběžné opatření od antimonopolního úřadu. Škoda Electric považuje cenu ukrajinského výrobce za příliš nízkou.
Proč ten ÚOHS přerušoval řízení? To vede jen k nedůvodným průtahům.
Škoda peněz za předraženou Škodu ne ??
Takový článek a přitom partner tohoto webu ŠKODA. Zajímavé a oceňuji profesionální přístup.
Partnerství opravdu neznamená, že budeme některé věci zamlčovat.
To je nesmyslnost. Jihlava je zařízená na trolejbusy Škoda, takže není o čem diskutovat. Jako kdybych pil Gambrinus a třeba Staropramen mne napadal, že nepiji jeho pivo.
A že ty vozy mezi generacema toho nebudou mít moc společnýho nevadí ? 24Tr a poslední škodovky mají společnej možná jen znak.. Výzbroj je jiná a zbytek povětšinou taky.
Absolutně špatný příklad.
Je to jako kdybyste pil Gambrinus a někdo úplně cizí, koho ani neznáte, by vám zakazoval pít jiná piva, protože „jste jednou zařízený na G. a není o čem diskutovat“.
A G. (nikoliv Staropramen!) by namítal, že Staropramen vám to nové pivo nabízí moc levně.
Všichni byli zařízení na tramvaje Tatra. Asi by tedy neměli kupovat tramvaje Škoda.
Asi si spočítali, že bude lepší nic nekupovat, takže současný stav je vyhovující.
Udivuje mne, že někdo panu Sůrovi ještě věří. Jako v mnoha jiných článcích, i tady je úplně mimo. Zajímalo by mne, jaké má zkušenosti s organizováním velkých VŘ dle ZZVZ a kolik jich úspěšně dovedl do konce, včetně dodání vozů na dvůr DP? Kolik projektů ohledně financování vozů z prostředků EU úspěšně dotáhl do konce včetně proplacení peněz na účet žadatele o dotaci. Kolik zpráv o udržitelnosti projektu EU vypracoval? Je obecně známo, že udržitelnost projektu pod dotací EU na nákup vozů je 10 let? Možná je obezřetný přístup DPMJ na místě.
Dobrý den, jaká část v textu je nepravdivá a jak souvisí informace v textu s tím, kolik velkých VŘ jsem dotáhl do konce?
Nekrmte trolly, pane Sůro, je to ztráta času 😉
A kolik jste těchto věcí udělal vy Borisi, že jste takový geroj?
Další zralej na prášky.
Způsob jakým to je napsáno sice není šťastný, ale jistou logiku to má. DPMJ je z právního hlediska ve výrazně jiné situaci – DPMB nemohl zahájení řízení z moci úřední předvídat, kdežto DPMJ o existenci přerušeného řízení musel vědět a lze očekávat, že by se poskytovateli dotace takové vyhnutí se námitkám (jakkoliv jsou zjevně obstrukční) nemuselo líbit.
Můžete si koupit cokoliv, jen to musí bejt Škoda..
Počítám, že DPO měl v zadání pojistku, že nemusí uzavřít smlouvu s žádným z uchazečů. Třeba firma TRAM FOR ENVI s.r.o. jim nepřipadá dostatečně důvěryhodná ve smyslu schopnosti plnění. Nepřekvapuje mě to, stačí se podívat na web této sro. Žádné reference, v produktech pár renderů, žádná technické údaje, datasheety. Působí jako hipsterský startup, prázdná obálka, která nic nevyrábí a negarantuje a stejně jako se odněkud vyloupla, tak může i zmizet.
DPMJ
Tak si mohli dát do požadavků že uchazeč o zakázku musel dodat v posledních X letech třeba alespoň 10 trolejbusů, ne?
Stačí platba při převzetí, žádné peníze předem.
To by ovšem položilo i jednoho místního výrobce autobusů. 🙂
Podmínku na malý počet splní kde kdo. Podmínka na stovky dodaných vozů, když je poptáváno 6 ks, je neopostatněná a napadnutelná.
Za tyhle obstrukce by měla firma Škoda Electric dostat pořádné penále.
Penále ne, ale vyloučit z následnejch řízení.. Ale nejejn Škoda, ale i Iveco a podobný.
Penále z čeho? Penále můžeš počítat předem smluvenym způsobem z ceny, za nějaké nedodržení smlouvy.
Tak na tohle nebyli ukrajinci pripraveni ani z ukrajiny
z ukrajiny a něco koupit??? A na delší dobu??? Jen sebevrah!!!!!