Podivný nákup trolejbusů v Jihlavě. Dopravní podnik propásl podpis smlouvy s vítězem soutěže

Parciální trolejbus Škoda 32Tr v Jihlavě. Foto: Dopravní podnik města JihlavyParciální trolejbus Škoda 32Tr v Jihlavě. Foto: Dopravní podnik města Jihlavy

Soutěž aktuálně blokuje další předběžné opatření od antimonopolního úřadu. Škoda Electric považuje cenu ukrajinského výrobce za příliš nízkou.

27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda Š.

Proč ten ÚOHS přerušoval řízení? To vede jen k nedůvodným průtahům.

milanmid

Škoda peněz za předraženou Škodu ne ??

Martin

Takový článek a přitom partner tohoto webu ŠKODA. Zajímavé a oceňuji profesionální přístup.

Josef Král

To je nesmyslnost. Jihlava je zařízená na trolejbusy Škoda, takže není o čem diskutovat. Jako kdybych pil Gambrinus a třeba Staropramen mne napadal, že nepiji jeho pivo.

PvvS

A že ty vozy mezi generacema toho nebudou mít moc společnýho nevadí ? 24Tr a poslední škodovky mají společnej možná jen znak.. Výzbroj je jiná a zbytek povětšinou taky.

Vbb

Absolutně špatný příklad.
Je to jako kdybyste pil Gambrinus a někdo úplně cizí, koho ani neznáte, by vám zakazoval pít jiná piva, protože „jste jednou zařízený na G. a není o čem diskutovat“.
A G. (nikoliv Staropramen!) by namítal, že Staropramen vám to nové pivo nabízí moc levně.

Jiří Kocurek

Všichni byli zařízení na tramvaje Tatra. Asi by tedy neměli kupovat tramvaje Škoda.

On.

Asi si spočítali, že bude lepší nic nekupovat, takže současný stav je vyhovující.

Boris

Udivuje mne, že někdo panu Sůrovi ještě věří. Jako v mnoha jiných článcích, i tady je úplně mimo. Zajímalo by mne, jaké má zkušenosti s organizováním velkých VŘ dle ZZVZ a kolik jich úspěšně dovedl do konce, včetně dodání vozů na dvůr DP? Kolik projektů ohledně financování vozů z prostředků EU úspěšně dotáhl do konce včetně proplacení peněz na účet žadatele o dotaci. Kolik zpráv o udržitelnosti projektu EU vypracoval? Je obecně známo, že udržitelnost projektu pod dotací EU na nákup vozů je 10 let? Možná je obezřetný přístup DPMJ na místě.

bently

Nekrmte trolly, pane Sůro, je to ztráta času 😉

Poudy

A kolik jste těchto věcí udělal vy Borisi, že jste takový geroj?

Anonym ze severu

Další zralej na prášky.

a8n

Způsob jakým to je napsáno sice není šťastný, ale jistou logiku to má. DPMJ je z právního hlediska ve výrazně jiné situaci – DPMB nemohl zahájení řízení z moci úřední předvídat, kdežto DPMJ o existenci přerušeného řízení musel vědět a lze očekávat, že by se poskytovateli dotace takové vyhnutí se námitkám (jakkoliv jsou zjevně obstrukční) nemuselo líbit.

PvvS

Můžete si koupit cokoliv, jen to musí bejt Škoda..

Kalina

Počítám, že DPO měl v zadání pojistku, že nemusí uzavřít smlouvu s žádným z uchazečů. Třeba firma TRAM FOR ENVI s.r.o. jim nepřipadá dostatečně důvěryhodná ve smyslu schopnosti plnění. Nepřekvapuje mě to, stačí se podívat na web této sro. Žádné reference, v produktech pár renderů, žádná technické údaje, datasheety. Působí jako hipsterský startup, prázdná obálka, která nic nevyrábí a negarantuje a stejně jako se odněkud vyloupla, tak může i zmizet.

Kalina

DPMJ

Plecháč

Tak si mohli dát do požadavků že uchazeč o zakázku musel dodat v posledních X letech třeba alespoň 10 trolejbusů, ne?

Leinad

Stačí platba při převzetí, žádné peníze předem.

Travegoist

To by ovšem položilo i jednoho místního výrobce autobusů. 🙂

Lukáš F.

Podmínku na malý počet splní kde kdo. Podmínka na stovky dodaných vozů, když je poptáváno 6 ks, je neopostatněná a napadnutelná.

Bertik

Za tyhle obstrukce by měla firma Škoda Electric dostat pořádné penále.

PvvS

Penále ne, ale vyloučit z následnejch řízení.. Ale nejejn Škoda, ale i Iveco a podobný.

Kubrt

Penále z čeho? Penále můžeš počítat předem smluvenym způsobem z ceny, za nějaké nedodržení smlouvy.

Tady na Moravě

Tak na tohle nebyli ukrajinci pripraveni ani z ukrajiny

JÁÁ

z ukrajiny a něco koupit??? A na delší dobu??? Jen sebevrah!!!!!