Podepsáno: Stavba obchvatu jihomoravského Čebína začne v únoru
Trasa obchvatu Čebína. Foto: SÚS JMK
Čtyřkilometrová přeložka silnice II/385 se začne stavět v únoru, hotovo má být před koncem příštího roku.
Čtyřkilometrová přeložka silnice II/385 se začne stavět v únoru, hotovo má být před koncem příštího roku.
Na stavbě obchvatu budou mít archeologové doslova žně
Jestli by to nechtelo radeji zacit severnim obchvatem Kurimi a pak to vzit jizne Drasova az do Tisnova.. Protoze Kurim, to je jedno velke peklo.
Jj, to by chtělo, ale z mého subjektivního pohledu si neumím představit v rámci Kuřimi jakýkoliv obchvat, tedy aby to bylo za rozumný peníz (nevím jak se to nyní jmenuje, co všechno zdůvodnění staveb obnáší – studie návratnosti, ekonomická rentabilita, či co…) a s co nejmenším povykem, hlavně těch nově nasáčkovaných, neb Kuřim se hodně rozrostla o majetnější vrstvu, která kvituje pozitiva (mj., z pohledu dopravy především je to nádraží uvnitř městečka a v BM – Kr. Poli jste natotata, či od České je víceproudka, na které jsou ti z novostaveb na okraji taky raz dva). Takže má-li někdo odkaz… Číst vice »
A když se zadaří, tak tam bude kousek nad tím ještě třetí OK.
Jinak si nemyslím, že by existovalo nějaké zázračné levné řečení. Radši bych viděl kdyby se udělal sice dražší ale funkční tunel než ty uvažované MUK na stávající I/43 jen proto, že to R je v nedohlednu.
trasování jižního obchvatu Kuřimi jakožto napojení Hradecké radiály na D43 vedoucí od Bystrce je vidět v informačních letácích v mapě staveb na webu ŘSD ke stavbě D43…
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/487/infoletak_s43-troubsko-kurim.pdf?t=2021-10-10%2022:00:00.0
Díky, díky. Toto jsem již viděl… Jen je to pro mne v ještě vzdálenější říši snů než obchvat Kuřimi na /385/. Čebín snad tedy bude. Plně chápu zaujetí pro věc některých osvícenějších lidí ve vztahu k územnímu a dopravnímu plánování, ze snahou využití již zbudovaného spodku stavby (kdo peníze musí vydělávat a ne jen rozhazovat jistě chápe), ale díky neustálému odkládání, tak se jen rozrostli další komplikace, pojící zpřísňující se předpisy (obecně), zástavbu okolí původní exteritoriální dálnice, růst ekologických aktivit, cenově-inflační faktory a Bůh ví jaké další vstupující aspekty, které tak leda způsobí, že ani otec, ani já se zřejmě… Číst vice »
Když jsme se před 11 lety stěhovali pryč z Kuřimi, tak jsem říkal, že nevěřím, že jakýkoliv obchvat Kuřimi se začne stavět během příštích 10 let. Po 11 letech si myslím totéž, jenom váhám, jestli těch 10 let nemám prodloužit na 20. Jediný rozdíl je, že Kuřim je ještě větší špunt.
Po roce 89 se říkalo, že v roce 2000 bude v provozu bývalá Hitlerova dálnice. Pak bychom takové problémy neřešili. Ale to by se to tady muselo jmenovat Rakousko a ne Česká republika.
Svědí mě na hlavě tak se drbu na patě. A ještě tak deset let.
D/R43? Ta Čebínu moc nepomůže.
Čebínu už jednou pomohli, než to zas obestavěli. Takže tak.
Pr***r je v Kuřimi a je jedno jak se ten jižní obchvat bude jmenovat.
Kolem Hradčan to měli udělat rovnou, kouskovat to nedává smysl.
Hradčany se nezadařilo projednat, jsou u ledu. Hlavní důvod k nalezení zde
https://cs.wikipedia.org/wiki/Velevrub
Jojo, je to tak…