Podepsáno. Největší dálniční stavba může začít, smlouvu na D3 mají Italové
Vpravo na Prahu, vlevo na Budějovice. Úsek D3 kolem Úsilného. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Dva a půl roku po zahájení výběrového řízení podepsalo Ředitelství silnic a dálnic smlouvu s firmami, které postaví třináctikilometrový úsek
Kolik by stála dálnice Brno -Vídeň. Kdy se bude stavět?
Jsem rad ze sevto posunulo dopredu,ale velice se obavam,ze to stavitel nezvladne.bude to pruser a nakonec zase zdrzeni o rok… 🙁
Dava podle vas smysl soutezit 2,5 roku neco, co se stavi 3,5 roku? Podle me urcite ne, bohuzel ale tato zpozdeni jsou podle prava
Prajem veľa šťastia, budete ho potrebovať 😀
Čo som počul, Salini nemá dobré meno ani v Poľsku.
Předpokládám, že hlavním dodavatelem pracovní síly a strojů bude slovenská část konsorcia. Tak by to snad mohlo fungovat.
Povodnym planom Salini bolo, ze si na stavbu tunela Visnove privedu “vlastnu” pracovnu silu z Rumunska. Neviem ale, ako sa to dalej vyvijalo.. A na razenie doviezli svoj stroj.
Tvl, já se fakt dočkal. Jasně, je to zatím jen druhej úsek a teprve je podepsaná smlouva, ale… Tvl, já se fakt dočkal.
No s ohledem na v článku popsané problémy s těmi Italy na Slovensku bych raději ještě nejásal.
Druhej úsek čeho? D3 má už úseků skoro 10.
Obchvatu Budějc, že jo?!
Zaujal mě i název slovenského partnera… Doprastav, uvidíme, jestli z toho nebude „dopras tam“ 🙂
Tak tady bych se moc nebál, je to jedna z největších SK stavebních firem, ne-li vůbec největší. Na Slovensku už toho postavili celkem dost.
Nedočkal, ještě neproběhla kolaudace. Až potom nebo alespoň po uvedení do prozatímního provozu, lze trochu slavit