Podepsáno: EP Holding vstupuje do slovinského nákladního dopravce
Lokomotiva Siemens Vectron pro EP Cargo Invest. Foto: Siemens
Skupina EPH bude mít ve slovinském nákladním dopravci 49 procent, majoritu si zachová stát
Skupina EPH bude mít ve slovinském nákladním dopravci 49 procent, majoritu si zachová stát
Jak moc je pro avizovaný „rozvoj nákladního uzlu v přístavu Koper“ limitující ta sice scénická, ale náročná a zřejmě ne moc výkonná železniční trať?
Toz:
http://www.drugitir.si/
V osobní dopravě se na Balkán jezdit nebude?
Bude… s přestupem. Nebo přímo RegioJet, OBB, atd.
Marceli, EP Cargo, náš člen, se fakt zabývá vyděláváním peněz, ne lidumilnou činností 😉
Právě proto Vás taky všichni nemají rádi
Za koho, ty všechny, rozhodujete??
Marceli, vypadá to nesmírně hloupě, stěžovat si na to, že nákladní dopravce nebere cestující, pouze zboží. A ještě hloupěji vypadá, když svůj názor přisuzujete všem ostatním.
Ptáte se na špatném místě, Slovinsko není balkánskou zemí. Ani geograficky, a už vůbec ne politicky (politicky má k Balkánu bohužel blíže ČR).
Slovinsko bylo součástí Jugoslávie, která se z drtivé většiny rozkládala na Balkáně. Takže pro jednodušeji myslící diskutéry Slovinsko logicky leží na Balkáně 🙂
I když tedy, v rámci objektivity, Koper už geograficky na Balkáně leží.