LOT 3a leaderboard

Podepsáno: EP Holding vstupuje do slovinského nákladního dopravce

Lokomotiva Siemens Vectron pro EP Cargo Invest. Foto: SiemensLokomotiva Siemens Vectron pro EP Cargo Invest. Foto: Siemens

Skupina EPH bude mít ve slovinském nákladním dopravci 49 procent, majoritu si zachová stát

Zpět na článek
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kubrt

Jak moc je pro avizovaný „rozvoj nákladního uzlu v přístavu Koper“ limitující ta sice scénická, ale náročná a zřejmě ne moc výkonná železniční trať?

jura
Marcel Štancl

V osobní dopravě se na Balkán jezdit nebude?

Vojtěch

Bude… s přestupem. Nebo přímo RegioJet, OBB, atd.

Oldřich Sládek

Marceli, EP Cargo, náš člen, se fakt zabývá vyděláváním peněz, ne lidumilnou činností 😉

Marcel Štancl

Právě proto Vás taky všichni nemají rádi

Martin Toman

Za koho, ty všechny, rozhodujete??

Jiří Kocurek

Marceli, vypadá to nesmírně hloupě, stěžovat si na to, že nákladní dopravce nebere cestující, pouze zboží. A ještě hloupěji vypadá, když svůj názor přisuzujete všem ostatním.

Michal J.

Ptáte se na špatném místě, Slovinsko není balkánskou zemí. Ani geograficky, a už vůbec ne politicky (politicky má k Balkánu bohužel blíže ČR).

Aleš

Slovinsko bylo součástí Jugoslávie, která se z drtivé většiny rozkládala na Balkáně. Takže pro jednodušeji myslící diskutéry Slovinsko logicky leží na Balkáně 🙂

Aleš

I když tedy, v rámci objektivity, Koper už geograficky na Balkáně leží.