Podepsáno. ČSA přechází s odbavením k Menzies
Pracovníci Czech Airlines Handling při práci na ploše letiště. Foto: Letiště Praha
Cestující Českých aerolinií a Travel Service budou od října v Praze poprvé odbavováni stejnou handlingovou společností. Umožní to tento týden
Tak jestlipak to už cestující poznali?;) 🙂
Pokud vím mají místo 319 objednané 320neo 1:1 jak náhradu za končící 319. Nějak si neumím představit 737max v barvách CSA
Tak prodaji ty objednavky.
Info o 737 uz je potvrzene.
Žádné 737 max 8 pod ČSA létat nebudou.
Jen 737-800.
A objednané 320neo se ani nazačali vyrábět tzn. žádný problém.
Měli být dodány až 2021.
Žádný problém ? Myslím ze CSA bylo rado, ze jim Airbus upravil Tvrdikovu objednavku.
Takze dostanou starší 737 ? Budou mít starou 330 a Boeingy to neni úplně šťastné řešení
No, on to problem je. Vycouvat z potvrzene objednavky znamena nemale penále.
Ono v dnesni dobe nastesti nebude problem ty objednavky prodat…
No tak snad to cestující nepoznají. 5.10. letím se Singapure airlines na Bali, z Ruzyně s Eurowings ale kufr si radši vezmu na palubu 😉
A co to ma spolecneho s tematem?
Potreboval se pochlubit, ze leti na Bali…
A mezi námi, nevybral si na to nejlepší část roku… Počasí bývá tou dobou dost vlhké a větrné… Ale věřím, že pořídil levně! 🙂
Až příště někdo pojede vlakem do Ostravy, tak nás tady bude muset otom povinně informovat? Nebo jak je myšlen tvůj komentář?
Pánové a to vás nenapadlo že může klesnout kvalita služeb, bude třeba málo lidí na odbavení apod.
Vaše reakce patří do mateřské školky.
Toto je odborný web 🙂
Může redakce pls. zjistit, jestli přejdou pod Menzies i lidé z ČSAH?
ČSAH neustále nabírá nové lidi, takže nemá sebemenší důvod propouštět a ještě posílat lidi ke konkurenci.
Akorát, že Lufthansa zůstává u ČSAH, tak jaképak problémy s odbavením. A tím, že jsme opravdu odborný web, tak předpokládám u diskutujících bazální znalosti problematiky, ke které se vyjadřují. Ono si zadat nick jako z univerzity ještě neznamená, že tvůj komentář není na odborné úrovni mateřské školy, o které se zmiňuješ sám.
Samozřejmě že dojde k redukci zaměstnanců, ta už začala. Určitě část přejde k Menzies, protože si nedovedu představit, že by byl Menzies bezproblému schopný odbavovat najednout ČSA, které se odbavuje v úplně jiném systému než třeba travel servis. ČSA má centální load control, což znamená že se odbavení provádí v Praze i pro zpáteční let, nacož není Menzies určitě zvyklý a možná ani připravený.
A s CSA a TVS to ma společného co ?