No docela by mě zajímalo, jaké zkušenosti s tím mají třeba v Curychu, tam jsou v některých místech dost ostré oblouky, a jezdí tam právě Flexity a starší Bombardier Cobra, která otočné podvozky také nemá. Co tam dělají jinak, že pro Prahu je 14T s neotočnými podvozky tak nevhodné a koleje ohlodávající vozidlo.
Mě se jako cestujícímu líbí moc, ale je to hodně drahý špás. Jak jsme tu řešili nedávno ty ForCity Plus pro Prahu, tak jsem raději pro ně než platit o nějakých 50% více za ty Flexity.
A jsou tam nějaké podmínky které účast firem jako Škoda nebo Pesa znemožňují? Nebo proč se prostě nepřihlásí a nevyhrají když jsou o tolik levnější? Nebo tam jsou kritéria s větší váhou než cena?
No nevím tramvaj bez otočných podvozků?
Řekl bych, že kolejový vozidlo bez otočných podvozků je na dvě věci.
Měl byste to urychleně oznámit uživatelům Flexity, Citadis, Urbos, Tramlink, Sirio. Aby se to co nejdříve dozvěděli.
No docela by mě zajímalo, jaké zkušenosti s tím mají třeba v Curychu, tam jsou v některých místech dost ostré oblouky, a jezdí tam právě Flexity a starší Bombardier Cobra, která otočné podvozky také nemá. Co tam dělají jinak, že pro Prahu je 14T s neotočnými podvozky tak nevhodné a koleje ohlodávající vozidlo.
Ty by slušely jako nové velkokapacitky Ostravě ✌️
Mě se jako cestujícímu líbí moc, ale je to hodně drahý špás. Jak jsme tu řešili nedávno ty ForCity Plus pro Prahu, tak jsem raději pro ně než platit o nějakých 50% více za ty Flexity.
Čím jsou tyhle „západní“ tramvaje o tolik dražší? Co je na nich lepší nebo navíc? Jen výroba ve Vídni nebo i nějaké technologie?
A jsou tam nějaké podmínky které účast firem jako Škoda nebo Pesa znemožňují? Nebo proč se prostě nepřihlásí a nevyhrají když jsou o tolik levnější? Nebo tam jsou kritéria s větší váhou než cena?