Podcast: Kupka, Krapinec, Jančura, Paroubek aneb kam kráčí dálková železniční doprava
Diskuse Trendy Zdopravy.cz.
Podle Radima Jančury je budoucnost české železnice barevná. České dráhy počítají se ztrátou podílu.
Podle Radima Jančury je budoucnost české železnice barevná. České dráhy počítají se ztrátou podílu.
Kde je prosim verze s obrazem?
Videl jsem ji, ale ted ji nemuzu najit.
Stačí jen hledat 😉
https://www.youtube.com/watch?v=QVBg6z3YXnk
Lidičky zlatý, udělejte něco jako klimatiket s rozumně nastavenou cenou – jedna jízdenka na celou tuto zaprcatělou zemičku.
No jo…jenze 14 ředitelů IDS by pak mohlo jít žebrotou.
Pretože tarif je jediná vec, ktorú IDS rieši, že? A keď už nič iné, tak naopak po zavedení niečoho podobného sa bude 14 riaditeľov IDS musieť sakra obracať, aby poriešili čo s výpadkom tržieb a ako ustrážiť ich clearing.
Regiojet: není problém integrovat dálkové busy.
Stát: nechceme je integrovat, v Německu je nemají integrované.
Ten důvod je prostý, stát by pak musel dopravceům platit.
Ja si pamätám X prípadov, kedy sa pdoobné vyjadrenia Radima Jančuru nezhodovali s následnou realitou a nevidím dôvod nejak apriori predpokladať, že zrovna toto bude iný prípad.
Na svou připomínku o příměstské dopravě jsem dostal 10 mínusů , plně to respektuji . Tito mínusáři se asi tetelí blahem
když nastoupí do včas jedoucího os a pak už jenom sledují jak
předjížděním rychlíky naskakuje +4 +8 Brno +10 Modřice +17
jak asi radostí zahýkají když přípojný autobus nečekal a další
jede až za 50 minut . Nehledě na to že musí být v extázi při
zjištění že v r. 1965 parní mikádo bylo o 7 minut rychlejší .
Prosím berte to trochu z nadsázkou , většina jezdí načas a ten zbytek do +5 min je v pohodě .
na mikado bych poslal vedeni CD – at hezky Bratislava – Praha hazou lopatou a pak jdou na ty hnusne ubytovny co maji pro sve lidi
A kolik těch hnusných ubytoven, oproti kolik jich je v pohodě. Počítám že většina je úplně v pohodě. Tím nepopírám, že se opravdu hnusné najdou.
Zase občas si za to můžete sami. Pokud dokážete ukrást za rok z nocleženy 3 rozdvojky, prodlužovák, rychlovarku a i froté ložní prádlo vyměnit za svoje staré z domova. Tak je to pak těžké…
ČD provádí likvidaci odpadu za jiné dopravce a prodělává na tom!!!!
Proč ČD neúčtují jiným dopravcům za likvidaci tržní cenu s přiměřeným ziskem???? To se potom konkuruje a získávají zakázky, když nejsou narovnané podmínky. Externí dopravce vydělává a ČD po něm uklízí sra…ky!
Poprosím někoho z červených, aby mi napsal, proč mají ČD poskytovat konkurenci pro ně nevýhodnou službu a tím ji vlastně dotovat. Děkuji. Já to nějak nechápu.
Mě tedy chybí informace, proč, z jakého rozhodnutí, je cena za tu službu taková, že na tom ČD (údajně) tratí.
Také by mne to zajímalo. Stěžuje si na to pan Krapinec. Zřejmě půjde o nějaké nařízení shora, které zatouchá podobně, jako ty splašky.
Je to tam řečené, špatně to na ČD zakalkulovali.
Díky, já to neposlouchal.
Tudíž CENDIS (stát) de facto za peníze nás všech vymyslí co je už vymyšlené dávno. Skupinové víkendové jízdenky, in business atd. Jenom se to bude jmenovat jinak, bude to asi dražší a bude to celé stát jen daňové poplatníky peníze a napakuje se na to zase pár parazitů. Přitom by stačilo převzít už vymyšlený tarif ČD a rozšířit ho na všechny dopravce.
Žádný tarif vám ČD nedají, proto se vymyslel tarif nezávisle na dopravcích. Tečka.
Nie nutne. Tá podstata, pridaná hodnota a teoreticky „know-how“ CENDISu naozaj nespočíva vo vymyslení tarifu, to je len malá časť, ale v jeho realizácii naprieč dopravcami a hlavne clearingu tržieb medzi nimi. To ČD z logiky veci riešiť príliš nemuseli.
Clearing může dělat ČD a nemusí být na to zřízena další společnost.
ČD ten systém nastaví a budou provozovat zdarma? A proč zrovna ČD? Proč ne jiný dopravce? A proč ne Jan Tleskač?
Pořád lepší, než vše kouskovat a mít 50 společností.
Takže se zeptám znova: ČD ten systém vytvoří a budou provozovat zdarma? A proč právě dopravce ČD, proč ne dopravce X?
A proč Cendis, s.p.? Který se to, co ČD A SŽ umí (popis sítě, tarifikace, atd…) za 180 mil Kč dva roky učil?
Pretože v dobe keď CENDIS vznikol, tak to ČD veľmi, ale naozaj veľmi výrazne robiť nechceli? A že preto vlastne vznikol?
To samozrejme áno, ale vedia to robiť? A chcú to robiť? Mám za to, že CENDIS vznikol hlavne preto, že ČD v tej dobe pomerne výrazne nechceli.
Jako hlavně nechápu v roce 2023 slovo nejde v případě zapojení komerčních bus dopravců do OneTicket.
Neviete to urobiť tak, aby to pre nich bolo obchodne prijateľné. Moc nových cestujúcich im neprinesiete a podiel na sieťovom lístku nebude nikdy tak lukratívny ako jednorazové cestovné. IREDO, ako jeden z mála krajských IDS (ak nie dokonca jediný). ktorý diaľkoví komerční bus dopravcovia uznávajú, na to, aspoň čo viem, musí mať hneď niekoľko opatrení.
Rozdělení tržeb není podle mě problém. Ale pokud má ta jízdenka mít jednotnou cenu, tak výhodnost pro cestující bude v různých regionech různá.