Podcast: Často jsou to velmi alibistická rozhodnutí, říká na adresu úředníků šéf ŘSD Radek Mátl
Radek Mátl. Foto: Ředitelství silnic a dálnic
Když vezmu školní známkování, pohybujeme se někdy mezi dvojkou a trojkou, míní o kvalitě stavebních prací Mátl
A ten rakouský spolek blokující obchvat Mikulova blokuje jen českou stranu….. V Rakousku končí dálnice 3 km od hranic a nikdo to neblokuje.
A jedna zvídavá nakonec. Ten rakouský spolek založil skutečně pan Miroslav Patrik? nebo je to jen pomluva.
Problémy s profesionálními potížisty Jako Miroslav Patrik, Voda z Tetčic… jsou známé. Ale zajímalo by mě jestli existuje nějaká obrana proti potížistům ve vlastních řadách. Motocentrum u Tábora bylo povoleno jako stavba dočasná kvůli stavební uzávěře pro dálnici. A pak nějaký úředník udělá „chybné rozhodnutí“ a proti pravidlům povolí ve stavební uzávěře trvalou stavbu. Existuje nějaká šance postihu tohoto nepozorného úředníka. Protože způsobil komplikace soudní tahanice…… Stejně jako ta paní v Kaplici, kvůli které se mohou vozit samozvaní zachránci po územním rozhodnutí. A to není jisté, že někteří úřednící dělají chyby po dohodě s profesionálními prudiči aby jim připravili půdu… Číst vice »
Jasně. Voni dělaj všechno dobře až nejlíp a zlí sysli, ekoteroristi, úřeníci, domovnice, obce, kraje, lidi a vůbec celej vesmír jim hází klacky pod nohy. Nevím, jestli se mám smát nebo brečet.
Pokud tím narážíš na bezbřehou aroganci budovatelů dálnic za bolševika máš asi pravdu. Ale pocit úředníka, že je zástupcem boha na zemi se daří jen pomalu vymítit. Ale u Litomyšle se konečně povedlo, že obce mají nepřehlédnutelný vliv na projekt. A to je správné.
Cajzlovské interview.
Tady ho má někdo hodně malýho. 🙂 Ach jo.
Nedávno psal Jaroš na facebook, že největší problém u nás je, že expertní služba pro stát je neatraktivní pro lidi, kteří by mohli něco reálně přinést… U rozhovoru jsem si říkal, že přesně chápu proč není úplně dreamjob dělat odpovědného úředníka na ŘSD… Můžete to myslet dobře, dělat to podle nejlepšího vědomí a svědomí… A pak kdokoliv, Voda z Tetčic, sebestředný žlutý autobusák, starosta Horní-dolní o vás stejně řekne, že jste zloděj, neschopa, byrokrat… Jsme vůbec schopní přijmout myšlenku, že veřejnost může dusit instituce úplně stejně, jako instituce veřejnost…?
To co jste napsal, svědčí jen a jen o tom, že státním institucím typu ŘSD funguje goebbelsovská poučka o stokrát opakované lži. Jasně, zlí všemoční občané a spolky (a kdokoli, kdo se namane) tu terorizují bezbranný stát, který chudáčk pláče v koutě. Vy jistě věříte i Andrejově tezi o tom, že stát ve skutečnosti řídí opozice, žejo?
Tři argumentační fauly, na čtyřech řádcích… Tleskám…
Když to scvrknu a roztáhnu, vejdou se všechny fauly na jeden řádek. A to je teprve kumšt.
Děkuji za rozhovor, rád jsem si ho poslechl.
dotaz na redakci: nelze u podcastů zvýšit stopáž? Přeci jen cca 45-50 minut si myslím, že je málo na probrání tématů, případně otázek od čtenářů. Plus bych se přimlouval i za video.
Pokud by bylo jen video, tak nebrat, ne každý chce stahovat GB navíc, a to ještě chcete zvýšit stopáž.
Mě tahle forma vyhovuje.
Případně pozvat p. Mátla opakovaně a jít více do hloubky – i po technické – stavařské problematice?
Pan Mátl převyšuje pana Jančuru přibližně tak o jednu Eiffelovku.
A to v čem? Jeden je dosazený státem placený ředitel, druhý kormidluje vlastní vybudovanou firmu. Nesrovnatelná odpovědnost. Nebo vám jde jen o dojem, slovník a manažerský kukuč na kameru. Výsledky a schopnost něčím pohnout nikoho nezajímají?
Pane redaktore, nebylo by prosím možné zveřejňovat přepisy? Třeba i strojové. Předem díky.
Rekontrukce D1 bude „dokončena“ před volbami jenom díky vynětí úseku č.1 – https://www.novad1.cz/
úsek č1 je most z 1. republiky Šmejkalaka – ten se bude řešit separátně od roku 2022.
jedná se tedy reálně o několik set metrů – z pohledu celé dálnice (200 km) je to bezvýznamné
Z pohledu dálnice jde naopak o velice významný a problematický úsek a zřejmě i proto byl vyčleněn
Dopravu to ovšem bude brzdit významně. A ukončení rekonstrukce je tolik sledováno právě proto, aby po letech uzavírek a oprav byla D1 konečně plynule průjezdná.
Provoz ale bude furt v zúžených 2+2 resp 2+1 a 1 pruh na mostním provizoriu, takže to nebude tak zlé
první ostavec má být argumentační podklad pro ten druhý? protože pokud ano, tak absolutně nechápu jak to spolu souvisí
To je úplně jedno. Hlavně, že konečně bude hotové to, o čem se tady roky před tím jen kecalo.
Hotové to právě ještě nebude.