- Autobusy •
- Automobily •
- Město •
- Zprávy
Pod novým terminálem na Zahradním Městě už projedou auta a autobusy
Průběžná ulice na Zahradním Městě se vozidlům otevřela 23. srpna. Pramen: Správa železnic
Tramvajím se podjezd znovu otevře 15. září. Nová vlaková stanice začne fungovat 24. září.
Kde jsou ti „matematici“, kteří před 2 měsíci, při uzavření podjezdu a vzniku velkých kolon na objízdné trase přes Strašnice, obviňovali ty, kteří si uměli na webu či na informačních cedulích přečíst, že uzávěra podjezdu bude do 20. 8., že neumí počítat do tří a tvrdili, že podjezd bude uzavřený do půlky září, teda měsíce tři?
Dalo se to objet po dvou trasách, že jsou lidi trotli a raději ucpávají komunikace a čekají v kolonách je jejich boj.
To je docela fofr. Konečně to teda odsejpá.
Ale konečnej účet bude taky asi mastnej. U spřízněnejch firem co to dělaly, budou ty pruhy zlatý…
Asi? V článku máte uvedeno, že 5 miliard. Jestli je to hodně nebo málo, to posuďte sám, Vy „asi“… 🙂
Výběrko je 3-4 roky zpátky a z pohledu dnešních cen (jak práce, tak materiálu) je to nedostižná cena, dvojnásobek zaručen.
Evidentně se ale v oboru nevyskytujete…
Je to vlastne takovy velky skok kupredu v mnoha ohledech, takovy ten dopravacky design tam, myslim, je prevazne docela progresivni, kratka – i kdyz ne zcela segregovana – prestupni vazba MHD-vlak apod. Nakonec i rozumnejsi design nastupist a pristresku etc. NICMENE a to jsem zatim nikde nedohledal: obavam se, ze zustalo u “integrace vsech druhu dopravy, verejne hromadne, vlaku, pesi i individualni automobilove”, coz jsou slova z prezentaci SZDC. V klicovem uzkem hrdle dopravy po meste tedy (asi?!) nebude kvalitni misto pro bezmotorovou dopravu. A dalsi veci je z meho pohledu extremne technicistni/inzenyrske pojeti samotneho nadrazniho mostu. Mam dojem, ze… Číst vice »
Už zase tu někdo používá stejný nick, ach jo…takhle bych se já v životě nevyjádřil.
Hm, Ondřeji…. Tedy vlastně Ondřejové… Zkusili jste na rozlišení třeba… Příjmení? 🙂 Nebo prostě nějaký opravdový „nick“, který by byl trochu unikátnější, než jméno, které v téhle zemi nosí asi každý 130. človíček? 🙂
Ono by pomohlo, kdyby byla nutná registrace – tam by systém hned řekl, že toto jméno je už obsazené…
Většina diskutujících je stejně už mnohokrát registrovaná, tak registrovat se jednou navíc by snad nikomu neublížilo.
Jinak „Ondřej druhý“ neměl potřebu se rozlišovat, pokud neví, či přímo při psaní příspěvku nevidí, že tam už nějaký „Ondřej první“ je.
V tomto směru máme celkem výhodu, MaT i Vbb jsou poměrně unikátní jména :-), což nás samozřejmě nechrání před úmyslným zneužitím naší přezdívky.
Městotvorně? Vždyť je to most přes frekventovanou ulici v zářezu hned vedle hnusné „dálnice“. Tady fakticky nemá cenu dělat žádné architektonické orgie, to prostředí, bude na prd i kdyby tam byla nějaká ikona. Jestli Praha postaví promenádu, tak to bude jediný rozumný způsob jak se tam dostat pěšky, jinak je to celkově hrozné místo kvůli provozu.
Po Praze jezdím na kole hodně, proto by mě to fakt i docela zajímalo. Jak přesně byste si představoval to kvalitní místo pro bezmotorovou dopravu? Nějaké cyklostojany? Zamykací cykloboxy? Cyklověž? Ty bych asi ještě raději viděl na některých dalších místech v Praze – třeba u některých větších nádraží. I když výhledově pak třeba tady taky… Nebo aby ta vozovka byla ještě o něco širší, aby se tam vešly i vyhrazené cyklopruhy v obou stranách? Jako jo, to by bylo fajn. Ale já myslím, že i tohle bude pro cyklisty dost velké zlepšení oproti předchozímu stavu – tehdy to bylo úzké,… Číst vice »
Zatím to právě vypadá, že možnost předjet kolo nebude a v některých polořidičích to bude vzbuzovat zbytečnou nevraživost. Viz třeba tahle fotka: https://hostivar-hlavni.rajce.idnes.cz/210819/1500998627
A to je myslím celkem škoda, když už jde o tak velkou stavbu…
Cyklopruhy by se opravdu hodily, zvlášť u takové stavby, kde se současný stav zabetonuje možná na 100 let a pokud někdy někdo bude chtít udělat cyklopruhy na přilehlých ulicích, asi se těžko bude znova vybourávat podjezd kvůli rozšíření o 2 metry, takže tam vždy bude nevyhovující souběh různých druhů dopravy. Máte pravdu že je to i tak zlepšení, ale když už se dělá takto rozsáhlá rekonstrukce za 5 miliard, mělo by se to udělat co nejlépe.
Cyklisto, sesedni z kola a 50m si ho tlač. To nikoho nezabije.
Ve věci vyhodnocování vhodnosti pro bezmotorovou dopravy bych raději počkal, až bude hotová přestavba staré tratě na cyklostezku…
Naprosto zpraseny most a nevyuzity potencial, skoda.
Prima! To místo prokouklo a bude konečně normálně průjezdné 👍 Ta myší díra předtím byla hrozná. Barevné pruhy mi nevadí, jsem rád, že to není celé šedivé a plné modrého zábradlí 🙂
Dlouho to průjezdné nebude, počkejte až zavřou lanový most, který je v dezolátním stavu
Škoda toho, jak vypadá nádraží na Zahraďáku plus ty otřesné zelenožluté pruhy. Původní návrh vypadal mnohem líp.
Ty pruhy mě tam taky „zaujaly“. Ty jsou tam jako proč? Všiml jsem si, že jsou u vstupů do podchodu, ale logiku mi to moc nedává.
Ty tam budou pořád? Jsem myslel, že tím jen něco přelepili, aby se na to neprášilo v průběhu stavby.
Ono Hostivař je do červena, Zahraďák bude se zeleným pruhem a Eden šedivý, aby z vlaku šlo okamžitě poznat kde jste…
Původně mělo být zastřešení Zahradního Města alespoň podle vizualizace celozelené, megalomanštější a připomínat lanový most. Vypadalo by to zajímavě, ale s naší údržbou by to asi po pár letech bylo hrozném stavu.
To je pruhovaný jako vosy… Vám na zahradě nelétají vosy? To prostě bude takové mnemotechnická pomůcka, jako ten pán, co si v tramvaji bubnoval na okénko, aby nezapomněl, že vystupuje v Bubnech… 🙂
Tak vzhled je subjektivní záležitost. Já osobně s tím, jak to tam vypadá, problém nemám a nijak mě realizovaný návrh ani neuráží.
Až se do toho pustí fetky, bezďáci a sprejeři, nebudou zelené pruhy zdaleka to nejhorší na tomto nádraží 😉
Jeden z nich?
taky nevím, proč nezůstalo u té zelené. na druhou stranu – radši pruhy, než ten pseudokotas z úplně původních návrhů
Podle kombinace barev bych řekl, že to jsou místa, kde se nachází uzemnění 🤔