Pod hlavičkou Leo Express vyjedou poprvé parní vlaky, nasadí Ventilovku
Lokomotiva 431.032 Ventilovka. Foto: www.ventilovka.com
Pardubický kraj zachová tradici jízd parních vlaků. Nově je pro kraj objedná u Leo Express, pro který půjde o první
A není to tak že každý dopravce co má objednávku na standardní obsluhu, nikdy neodjede vše na 100%, tak to co chybí odjezdí LEO v nostalgii a nemusí rozhodovat a vracet peníze do rozpočtu kraje, kde by spadli do černé diry.?
Je to jen o tom, aby si LEO sosnul formou provize za zprostředkování. To je hnus velebnosti.
Možná tomu nerozumím, ale Leo má strojvedoucí a topiče na páru? Není to spíš otázka právě muzea či spolky se tím zabývající a spíš u nich by se to mělo objednávat? Proč zrovna u Lea, který s tím nikdy neměl nic společného?
To by pak z toho Leo neměl peníze za zprostředkování.
Přednosta stanice,Přednosta stanice
ten nekouká jen na šíny
přednosta stanice
ten umí prohnat mašiny
přednosta stanice
to prazvláštní je tvor
před ním se klaní semafor
šarže je hrozná
každej ho pozná
červený nos i čepice
to je přednosta stanice
Takže to chce doplnit přednostou z daného období i jiným personálem. Lokomotiva nestačí.
No to trakční vedení tedy ať tam ale nechají.
celá písnička: Vlasta Burian
https://www.youtube.com/watch?v=H6aN-OY5i3E
Tak konečně disponuje multisystemovym hnacím vozidlem a může opustit stejnosmernou trakci
Nechte si ty slinty, to už může s Linty.
tvl dobry rym
@libcha Mozna byste mu mohl delat píárko.
Tohle je dilema, co? Běžet tam s foťáčkem, nebo bojkotovat?
Ty musíš být hodně nešťastný člověk.
V diskusi se mohou hodnotit názory na věc, a dané téma, ne jaký ten člověk je. Takže tohle klišé si nechejte někde do hospody, sem to nepatří.
Ani ne, on jen čeká, až tu mašinu „fandové“ prokádrují. Dopravce už prokádrovali.
A kdyby nestačilo, že s ní jezdí soukromník, tak navíc je to rakousko-švácarsko-německá ojetina. A jak všichni kovaní vědí, z těhle zemí nakupuje Jančura i Arriva ten svůj germánský šrot. A že je to šrot i zevnitř ti kovaní poznají na kilometr daleko.
Proč to objednat přímo u provozovatele, když to jde přes prostředníka (LE) dráž.
Muzeum starých strojů není dopravce. Musí to jet na něčí licenci. V minulých letech to jezdilo na licenci ČD, tak je asi logické, že to přejde pod licenci LE.
tak to potom jo
Přímo v článku je informace, že akce s ventilovkou MSS jezdí na dopravce MBM Rail…
Nechápu proč na historickou linku neudělal kraj standardní výběrové řízení. Nejdřív bezmyšlenkovitě sypal dotace na historii ČD a teď Leu :/ Je snad někde psáno, že historický vlak musí provozovat provozovatel osobní drážní dopravy na dané trati?
Psáno to samozřejmě nikde není, a také se to tak ani „povinně“ nikde neděje (a ani Jirka Mužík samozřejmě jistě nemá důvod „shánět kšefty za každou cenu“), ale Netolický rozhodl, že ten „kšeft přihraje“ dopravci „LET“, tak „přes to vlak nejede“ – a jsem si skoro jistý, že za této situace by už o něj ČD (včetně „Nostalgie“) ani příliš nestály …
A propos: bude zajímavé sledovat, jak úspěšně nahradí „Plocháč“ své předchůdce (byť tento případ už to stejně nijak ovlivnit nemůže).
ČD a.s. by nestáli o kšeft? Co na to akcionáři?
Tak to jsem zvědavej, co odpůrci Lea budou říkat o tomhle.
Jsem odpůrcem Lea, a nestydím se za to, byť, KONKURENCI PODPORUJI, ale, ne toho, mamlasa… Jinak, mají kšeft a zviditelní se, trošičku…
Jsem také odpůrce Lea, a udělám cokoliv proto, aby ti arogantní stéwardi zmizeli i s těmi plastovími tramvajemi
A tak se stalo, že najednou každý kovaný železničář udělal čelem vzad. Od té doby pro něj švýcarské vlaky byly ten nejhorší odpad na světě. Ne že by Švýcaři udělali chybu, jen možná neměli prodávat vlaky do ČR.