Pod Chlumem dvojkolejně. U Ejpovic otevřeli severní tunelovou troubu
Tunel Ejpovice. Foto: David Jančík, archiv Metrostav a.s.
Správa železniční dopravní cesty dnes v podvečer zprovozní i druhou kolej v Ejpovickém tunelu, který vede pod vrchem Chlum. Díky
Já tam jel v sobotu 8.12. a jeli jsme už oběma troubami.
Sice jsem nestudoval úplně detailně nový JŘ, ale při letmém pohledu zjišťuju, že počet spojů R a EX mezi Plzní a Prahou zůstává stejný. Co se tedy děje s těmi uspořenými 10 minutami na každém spoji? Je víc času na obrat, případně víc vaty za Plzní?
Úspora jedné soupravy na R16, více vaty na obrat Ex6, 10 minut oboustranná vata R16 v Plzni z důvodu nemožnosti kvůli PJ v tunelu přeložit křižování R16 do Chlumčan.
díky za odpověď 🙂
To už v tom tunelu stačilo dojít k lomu koleje??! 😮
K lomu nedošlo přímo v tunelu, ale v místě přechodu z pevné jízdní dráhy na štěrk.
To je celkem zasadni, tohle se stavat nesmi,… ptedstavte si, ze by to bylo jiz soucasti VRT, ten prechod mezi pevnu a sterkovou trati musi fungovat tak, aby k tomu nedochazelo…