Počty cestujících na Ruzyni dál rostou, Amsterdam předstihl Paříž
Letiště Praha, jumbo Korean Air. Pramen: Letiště Praha
Letiště Praha v dubnu mírně zpomalilo svůj růst, stále ale letos míří k dalšímu rekordu, v součtu od ledna do
Tak pokles CDG v dubnu je zrejme zpusoben stavkou casti pracovniku AF, kdy to pak lepili pomoci jinych linek vetsinou pres jina letiste (prave to AMS napr.).
Dubaj je už taky moc velká, když tam člověk tranzituje, tak i jen v rámci Terminálu co mají Emirates musí ujít několik km aby se dostal k dalšímu letadlu (svižnou chůzí i 30 minut).Po cestě potká rozvalující se cestující kteří taky čekají na spoj + když se k tomu přidá i oprava Terminálu, tak přestup je docela „opruz“ a říká si, že příště radši poletí přes Dauhá 😉
jsem celkem zvědavý, jestli se nástupem druhého letadla Emirates posunu v blízké budoucnosti i Dubaj.. jaké jsou mezi jednotlivými letišti rozdíly?
Mezi CDG na 3. a DXB na 4. místě zhruba 15 tisíc lidí měsíčně rozdíl. Což znamená, že DXB by se mohl na 3. místo dostat, zvláště s podporou odborářů Air France.
Jako ze by tím, ze budou letat do prahy druhym letadlem, posune dubaj v celosvetovem meritku? .)
vyvozovat z jedne rotace 777 do Prahy to, ze DXB předběhne CDG … je .. trosku fantasmagorie 🙂
Myšleno v žebříčku destinací létaných z Prahy. DXB předstihl CDG v počtu cestujících jinak už dávno.
Aha 🙂 ok, to samozrejme ano. Nejak jsem uplne vypustil kontext clanku a z kontextu “ruzyne” jsem se prepl do kontextu svet.
Samozrejme mate pravdu, se divim, ze mi to nedoslo uz pri psani 🙂
Asi patek 😀